Miksi konservatiivit luulee, että polyamorinen on sellainen henkilö, joka harrastaa seksiä kaiken kanssa mikä liikkuu?
Ovatko he vain liian laiskoja ottamaan itse selvää mitä asiat tarkoittavat?
Kommentit (129)
Jenkeissä kotioloissa munkkiluostaria pitävä päälle 30v. mies joutui tarkkailulistalle, koska kuulemman mukaan uhkaa perinteisiä perhearvoja. Munkit kun harvemmin pariutuu. Että joo. Eivät myöskään ymmärrä homoja tai a-seksuaaleja.
No tuotahan se tarkoittaa. Oma tyttäreni on tuollaisessa suhteessa ja paneskelee milloin ketäkin. Välit pistin poikki ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi vihervassari mädättäjä
Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa
Vierailija kirjoitti:
No tuotahan se tarkoittaa. Oma tyttäreni on tuollaisessa suhteessa ja paneskelee milloin ketäkin. Välit pistin poikki ajat sitten.
Miksi sinua kiinnostaa ketä tyttäresi paneskelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han just käski ottamaan itse selvää ja tässä on otettu selvää. Tietämättömyys olisi kuitenkin se toive? Totuus ei kestä päivänvaloa?
Heillä on puolison lupa siihen. Säälittävää miten kokoajan pitäisi katsoa muita ja naida ja nussia kenen kanssa vain kun siltä tuntuu. Tartutetaan taiteja sille puolisollekin samalla.
Polyamorinen voi myös olla henkilö joka pyrkii toimimaan otsikossasi kuvaillulla tavalla. Eivät kaikki tietenkään ole, mutta ideologia ei millään lailla sulje sitä ulos.
Ihmisillä Euroopassa oli terveellinen suhtautuminen seksiin ennen kristinuskon tuloa. Kaikki kolme aavikkouskontoa on tehnyt seksistä ihan naurettavan ison asian ja he nimenomaan kuulostaa pahimmilta perversseiltä nostaessa seksin niin korkealle jalustalle.
Olen katsonut näitä haastatteluita ja niistä ei vaan saa selvää. Kaikki väittää olevansa normaaleja seksuaalisuudeltaan (harrastaa seksiä) ja suhteessa on monta. Saa sellaisen kuvan, että kaikkia pannaan.
Täältä vasta opin sen, että osaa pidetäänkin vain kädestä kiinni ja kaikki ei pidä kaikkia kädestä kiinni, vaan se olisi friikkiä!
Vierailija kirjoitti:
Heillä on puolison lupa siihen. Säälittävää miten kokoajan pitäisi katsoa muita ja naida ja nussia kenen kanssa vain kun siltä tuntuu. Tartutetaan taiteja sille puolisollekin samalla.
Oletko kuullut kondomista? Tai siitä, että kumppanin voi testauttaa aina hänelle uuden kumppanin ilmestyessä kuvioihin?
Konservatiivit nyt luulee kaikkea muutakin hullua, eivätkä halua edes ottaa selvää. En kyllä pidä wokettajia yhtään parempina, aika pölhöjä hekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han just käski ottamaan itse selvää ja tässä on otettu selvää. Tietämättömyys olisi kuitenkin se toive? Totuus ei kestä päivänvaloa?
Mitä hel-vettiä sä selität? 😆
Koska jos itse on sekaisin kuin seinäkello, niin sitä luulee helposti muidenkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä Euroopassa oli terveellinen suhtautuminen seksiin ennen kristinuskon tuloa. Kaikki kolme aavikkouskontoa on tehnyt seksistä ihan naurettavan ison asian ja he nimenomaan kuulostaa pahimmilta perversseiltä nostaessa seksin niin korkealle jalustalle.
Älä usko vassarin satuja. Se ei auta, että vanhat sadut korvataan uusilla. Me ei tiedetä millaista silloin oli, eikä sillä ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi vihervassari mädättäjä
Missään ei sanottu että ap olis vihreä, vassari tai mädättäisi mitään...jos tiedät mädätyksestä, mene Ruotsiin avuksi, siellä on pula hapansilakoista. Niitä laittamaan.
Ovat romanttisesti ja /tai seksuaalisesti intiimeissä ihmisssuhteissa usean ihmisen kanssa yhtä aikaa -avoimesti, rehellisesti ja kaikkien tietoisella suostumuksella.
Pannaan porukalla, on pikkasen liian roisia, mieluummin olen konservatiivi.
Miksi sen pitäisi kiinnostaa ketään? En mieti tavallisten ihmistenkään seksitapoja. Enkä yksisarvisten.
Vierailija kirjoitti:
Siis MITÄ? Sinähän se melkoinen pelle olet. Ymmärtäisin jos olisi narkki tai kävisi sinua mukiloimassa, mutta, että on seksuaalisesti aktiivinen. Kyllä se outojainen tässä olet sinä. Kamala vanhempi.
Polyamoria on kevytkenkäistä touhua, vaikka ei panisikaan kaikkea mikä liikkuu.
t. konservatiivinen nainen
En ole konservatiivi ja minusta polyamoriset ovat outoja.