Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi masentuneelle ei suoriltaan suositella

Vierailija
16.10.2023 |

suhdetta? Terveillä on yhtä haastavaa löytää tervettä ja tasa-arvoa vaalivaa kumppania. Nykyinen deittailumaailma vaikuttaa päivä päivältä ennemminkin miinakentältä. Saat tosissaan väistellä hyväksikäyttäjiä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parisuhde ei ole mikään avain onnellisuuteen, ja on kohtuutonta sälyttää vastuu omasta onnellisuudesta kumppanin niskoille.

Vierailija
2/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika raskasta siirtää vastuu omasta onnellisuudesta jollekin toiselle... raskasta siis tämä  vastuun saaneelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kovin hyvää seuraa masentuneena. Onneksi selvisin siitä aika nopeasti, ja vaimo kesti. Olen hänelle siitä äärimmäisen kiitollinen. Meillä oli kuitenkin aika vahva suhde taustalla. Uusi suhde masentuneen kanssa on jotain jota en suosittelisi kenellekään.

Vierailija
4/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan kuin kaikki masentuneet olisi sinkkuja. Minulle psykiatri sanoi, että minua ei vaivaa mikään ja mene töihin sekä lopeta vinkuminen. Ehkä parasta hoitoa mitä olen ikinä saanut. Suurin osa masennuksesta on todellakin tyhjänaikaista martyrismia ja vinkumista, ihmissuhteissa vellomista ja draamailua. Menkää töihin niin ei jaksa olla suhteessa eikä miettiä mitään.

No sinähän se varsinainen tiedon majakka olet selvästi.

Vierailija
5/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhdekumppani ole mikään apteekusta tai kaupasta ostettava tavara. 

Vierailija
6/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan kuin kaikki masentuneet olisi sinkkuja. Minulle psykiatri sanoi, että minua ei vaivaa mikään ja mene töihin sekä lopeta vinkuminen. Ehkä parasta hoitoa mitä olen ikinä saanut. Suurin osa masennuksesta on todellakin tyhjänaikaista martyrismia ja vinkumista, ihmissuhteissa vellomista ja draamailua. Menkää töihin niin ei jaksa olla suhteessa eikä miettiä mitään.

No sinähän se varsinainen tiedon majakka olet selvästi.

Jep. Hauskaahan tässä on se, että tolla tyypillä on selvästi ihan oikeita ongelmia. Paljon. Pahoja. Mutta se ei edes ymmärrä sitä. Noo, suljetulla sitten saattaa asiat alkaa valjeta.

Vierailija
7/7 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en todellakaan ollut masentuneena parisuhdekunnossa. En jaksanut mitään, edes hygieniastani huolehtia, kämppä oli kuin kaatopaikka ja makasin vain sängyssä.

Lihosin kymmeniä kiloja ja vihasin itseäni. Meni yli 10 vuotta päästä vähän parempaan kuntoon, nyt vasta uskallan edes ajatella parisuhdetta mahdollisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi