Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestys, maanantaikännit vai ei?

Vierailija
01.09.2008 |

Punkkupullo korkattu ja eka lasi juotu, haenko lisää vai pistänkö korkin kiinni.

Olen kotiäiti ja aamulla lapset herättää aikaisin, mikä puhuu kännejä vastaan. Toisaalta olen kireä kuin viulunkieli ja kännit voisi vaikka auttaa vitutukseen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaksi lasillista ja sitten laita korkki kiinni. Pieni sievä pöhnä vallitsee mutta et ole kännissä. Punkusta tulee vallan hirvittävä päänsärky, jonka seurauksena olisit vaan huomenna entistä kireämpi.

Vierailija
2/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin toisen lasillisen ja relaisin vähän ja menisin sitten nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheen äänet

Vierailija
4/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa paremmin kieryteen, kuin tuo kokonaan juotu vinkkupullo ja siihen päälle huonot unet.

Vierailija
5/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki miten usein tuo viinipullolinen menee... Mutta joskus tilanteen nollaus auttaa jos hermot kireällä...! Koko ajan ei tarvitse olla täydellinen, kunhan saat muksut hoidettua huomenna, niin ota maanantaikännit.

Itselläkin täällä olutta mennyt kohtuullisesti... Kun on kotiäitinä, ei tarvitse "hermotuopposia" ottaa pe tai la, niinkuin työssäkäyvillä joilla muita mahdollisia päiviä ei ole.

Ja tosiaan painotan, ettei joka viikko sovi "nollata päätä", mutta toisinaan se tekee vain hyvää.

Vierailija
6/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, en muista edes millon olisin viimeks ollu humalassa taitaa olla aikaa ennen kuopusta.. ap

Vierailija
7/7 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestäisin että lasillinen vielä, sitten nukkumaan! On paljon parempi fiilis huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi