Onko muita jotka EIVÄT katso BigBrotheria..?
Muutamia kertoja katsoin n.5min viimeksi kun tuo tuli, mutta en vain tajua koko ohjelmaa. Siis mikä ihme siinä kiinnostaa?? Ihan vilpittömästi ihmettelen...
Tylsää ja typerää!
Mutta makunsa kullakin, eihän mun ole sitä pakko katsoa ;) Enkä katso...
Kommentit (25)
totesin, ettei ole mun juttu. Mä en viitsi tuhlata kalliista elämästäni yhtäkään sekuntia täysin jonninjoutavaan roskaan, mulla on järkevämpääkin ja mieluisampaa tekemistä.
Eikö ihmisillä tosiaan ole parempaa tekemistä...
Silloin kun tuli ne Englanti versiot,niin seurasin kaikki. Ne oli loistavia!
Noista ei ole yksikään sellainen persoona,että kiinnostaisi.
finaalin katsoin tosin viimeksi?
kun siellä oli Kaki ja se lollotyttö
jotain täysin idioottimaista ohjelmaa, heiltä ei liikene aikaa eikä ajatuksia tärkeämpiin asioihin, esim. tämän maan asioiden miettimiseen, niin poliitikot taputtavat käsiään ja saavat pistää tämän maan henkiseen ja taloudelliseen konkursiin ihan rauhassa ilman että kukaan viitsii puuttua mihinkään. Eli rahvaalle sirkushuvia, niin rahvas pysyy tyytyväisenä. Vanha ja tehokas kikka jo Rooman valtakunnan ajoilta...
Maailmassa on ihan hillittömästi kaikkea mielenkiintoisempaa.
ei oikeasti edes pikkaisen kiinnosta
Oikeasti sairas ohjelma. Sairasta mennä Taloon ja sairasta katsoa sitä. Eka kaudella katsoin joskus, nyt en mistään hinnasta.
Minä ihan oikeasti viime kauden aikana muutaman kerran tosissani YRITIN katsoa hetken, kun ohjelmasta niin vaahdottiin. Ajattelin että pakkohan siinä on olla jotain hyvää kun "kaikki" sitä katsoo. Mutta ei. Muutama minuutti riitti, oli kyllä niin typerää ja outoa ja teennäistä touhua..
Enkä todellakaan tajua, että siihen joku haluaa vielä mukaan..
t.ap
Olen tosi paha koukuttumaan tuollaisiin sarjoihin. Nyt olen ottanut sen linjan, että en katso yhtään, enkä lue mitään asiaan liittyvää.
Tyhmät jutut voi olla omien kavereiden kesken hauskoja, mut en mä vieraiden ihmisten p:n jauhannasta jaksa kiinnostua.
meillä TV:tä ei edes ole - lapsen syntymän (11kk) jälkeen sitä ei enää kukaan katsonut, ja sitte tuli digiaika. Kierrätykseen vain!
Kasa yli-ikäisiä pissiksiä, epävarmoja seksuaalisuudestaan kuin teinit, lotraavat viinalla ja kikattelevat tehden "paljastuksia". Uu miten mielenkiintoista. NOT. Riittää että näkee otsikoita joka hiton päivä tyyliin "BB-Minna joi siiderin ja pieraisi".
Olisitte kirjoittaneet en saa katsoa kun Lars Leevi Lestantti kielsi
Ei kiinnosta moinen roska. Jossain vaiheessa olen nähnyt muutaman minuutin pätkän ja siinä oli muutama minuutti liikaa. Täältä näistä aloituksista jo näkee sen ohjelman tason.
sitä ekaa tiirasin muutaman pätkän mutta ei siitä saa hyvää viihdeohjelmaa että tylsimyksillä on tylsässä talossa tylsää
kerran katsoin uteliaisuudesta minuutin verran. Yksinkertaisen ja pinnallisen oloiset teinit valuivat sohvalla ja sössöttivät muka jotain tärkeää..
En voi kuvitella ketää selväjärkistä yli 25 v joka jaksaisi katsoa yli 10 minuuttia moista pöllöilyä.
enkä suoraan sanottuna ymmärrä miten ihmiset jaksavat tuijottaa sitä ja vaahdota siitä niin kuin ei elämässä muuta olisi.