En osta sähköautoa koska.....
A. Haluan avustaa valtiota 1.5e jokaisesta bensalitrasta.
B. Haluan työllistää autohuoltoja.
C. en halua lisätä sähköpulaa.
D. Tuntuu että sähköautot vanhenee teknisesti jo 2 vuodessa 50%.
E. Löydän 50 000e parempaa käyttöä.
Kommentit (448)
Vierailija wrote:
Tuosta puuttuu vaihtoehto F:
F) Olen köyhä ja ajan tonnin Corollalla. Sen takia myös öyhötän polttisten puolesta foorumeilla.
G) olen Teppo ja mieheni sanoi, että minun pitää öyhöttää huumeiden puolesta ja sähköautoja vastaan
Sähköauto on täysin fiasko onko niitä tehty farmari malleja ja voiko vetää peräkärryä
En osta sähköautoa koska bussit kulkee. Yhä useammin sähköllä...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
F) Olen köyhä ja ajan tonnin Corollalla. Sen takia myös öyhötän polttisten puolesta foorumeilla.
G) olen Teppo ja mieheni sanoi, että minun pitää öyhöttää huumeiden puolesta ja sähköautoja vastaan
H) cannabis psychosis saa aikaan trollipakkomielteen
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lista narsistin käytösmalleista:
Mahtailevuus
Huomiohakuisuus
Ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä
Väkivaltainen
Empatian puute
Lapsellisuus
Suuruuskuvitelmat
Manipuloivuus
Epärehellisyys
Pinnallisuus, varakkuuden merkit tärkeitä
Impulsiivisuus
Nöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)
Hovin kokoaminen
Mustamaalaaminen
Mahtailu / kerskailu / suuruuskuvitelmat
Mitätöinti
Stalkkeroiminen
Empatiakyvyttömyys tai alhainen sellainen
Valehteleminen
Mustasukkaisuus
Harha-ajatukset
Kuvittelu lain yläpuolella olemisesta
.
Listan avulla on helppo tunnistaa narsistinen käytös. Mitä useampi seikka osuu yhteen käytöksen kanssa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä kyseessä on narsisti.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lista narsistin käytösmalleista:
Mahtailevuus
Huomiohakuisuus
Ei pysty ottamaan vastaan kritiikkiä
Väkivaltainen
Empatian puuteLapsellisuus
Suuruuskuvitelmat
Manipuloivuus
Epärehellisyys
Pinnallisuus, varakkuuden merkit tärkeitä
ImpulsiivisuusNöyryyttämishakuisuus (tykkää iskeä heikkoihin kohtiin ja nauttii toisen polvillaan olosta)
Hovin kokoaminen
Mustamaalaaminen
Mahtailu / kerskailu / suuruuskuvitelmat
MitätöintiOlen pahoillani, että cannabis psychosis on aiheuttanut tepolle myös narsismin
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
I) olen myös narsisti
Ja kannabis on siis maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi.
Irti Huumeista ry:n perustaja muutti kätevästi perheväkivallan ja juopottelun rahakkaaksi huumevalistusbisnekseksi, jota teki muutaman vuosikymmenen kunnes sai potkut perustamastaan järjestöstä.
Suomessa alkoholi aiheuttaa yli 4000 mielisairaalahoitoa vaativaa psykoosia joka vuosi, ja joka vuosi noin 6000 ihmistä joutuu sairaseläkkeelle alkoholin aiheuttamien sairauksien johdosta. Lisäksi alkoholi tappaa Suomessa noin kuusi ihmistä päivässä. Alkoholi aiheuttaa myös erektio-ongelmia ja runsaasti alkoholia käyttävillä miehille kasvaa rinnat koska alkoholi tuhoaa kivekset eikä miessukuhormonia enää tule riittävästi.
Raskaudenaikaisen alkoholinkäytön johdosta Suomessa syntyy vuosittain yli 600 FAS-lasta, joista monet ovat vakavasti kehitysvammaisia ja vaativat loppuelämän mittaista laitoshoitoa, koska alkoholi on tuhonnut aivot peruuttamattomasti jo ennen syntymää.
Alkoholi on myös osallisena yli 80 prosentissa väkivaltaa, ja alkoholin arvioidaan olevan osallisena noin kymmenessä prosentissa maamme syöpätapauksia. Merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja. Tuhoaa myös eniten aivoja koska on voimakas solumyrkky.
Suomessa menetetään vuosittain ennenaikaisia ehkäistävissä olevia elinvuosia 3900 jokaista 100 000 asukasta kohden. Määrä vastaa vajaata sataa neljäkymmenvuotista työuraa. Menetys bruttokansantuotteelle on neljännes Suomen valtion vuosittaisesta budjetista. Kansakuntana menetämme vähän alle 13 miljardia vuodessa.
Vierailija wrote:
Ja kannabis on siis maailman vähähaittaisin päihde ja monipuolisin lääkekasvi.
Näin on marjat!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko sinä se sama mielenterveysongelmainen alkoholisti, joka on vainonnut ja mustamaalannut sitä "teppoa" jo yli 20 vuotta? Mihin oikein pyrit? Muusikoiden.nettiin sait siis bannit kun yritit sielläkin valehdella ja sekoilla samalla tavalla kuin täälläkin. Vieläkö ne bannisi jatkuvat? Ilmeisesti, kun sinua ei ole enää näkynyt. Sinulle pitäisi antaa bannit tännekin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Odotan farmarimallista täyssähköautoa, haluan mahduttaa kahden koiran häkin takakonttiin. Vielä ei ole tullut vastaan sopivan mallista takakonttia, vaikka tilavuus muuten olisi ok. Joku kertoi huhun, että kohta joltain merkiltä tuollainen olisi tulossa.
MG5 on nyt myynnissä farmarina ja hintaakin on vain vähän yli 30.000. Tosin voi olla että se ensimmäinen maahantuotu erä on jo myyty loppuun.
Ai hinta VAIN 30 000 ... melkein koko vuosipalkka, kuka hullu laittaa noin paljon autoon?!? Ei tulis ikinä mieleenkään tuhlata autoon edes sitä kymppitonnia!
Teppo on trolli vaikka voissa paistais
Vierailija wrote:
Miksi et mene Muusikoiden.nettiin kirjoittelemaan sen "tepon" kanssa? Ai niin, sinullahan on sinne bannit häiriköinnin takia.
Vierailija wrote:
Onko taas teppo kovin tykitellyt?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
I) olen myös narsisti
J) koska poikarakkauteen sopii paremmin söpö pikku ranskalainen auto 90-luvulta 💖
Irti Huumeista ry:n perustaja muutti kätevästi perheväkivallan ja juopottelun rahakkaaksi huumevalistusbisnekseksi, jota teki muutaman vuosikymmenen kunnes sai potkut perustamastaan järjestöstä.
Pääsen _ehkä_ työmaalle käämi autolla mutta pois sieltä todennäköisesti en. Varsinkaan talvella.
Ei käy oikein yhteen.