Kaverin rahan käyttö ihmetyttää
Kaverini on pitkin vuotta käynyt hienoilla lomamatkoilla, kuten vuoden alussa, keväällä oli hulppeassa mökissä jossa oli poreammeet ja kaikki, kesällä oli reissussa ja nyt syksyllä oli ulkomailla hotellissa. Ensi vuodelle suunnittelee Nykin matkaa. Ihmettelen, että millä rahalla, koska on kuitenkin tavallisessa päivätyössä?
Mistä ihmiset repii rahaa?
Kommentit (47)
Jos on lapseton sinkku, niin helposti jää rahaa käteen. Ei perheellisellä ole rahaa muuhuin kuin velkoihin, mutta elämä on täynnä valintoja.
Kannttaisiko jättää ne kalja ostokset pois ja kaikki muu turha.
Me mennään miehen kanssa kerran vuodessa mökille, ei ole muualle mahdollisuutta päästä. On pieniä lapsia ja mies tekee yötyötä. Omakotitalo vie paljon myös aikaa ja sen laitto.
Älkää aina ihmetelkö vaan kysykää. Olette hemmetin kiinnostuneita muista ja ihmettelette kun oma elämä on paskaa.
Kyllä mulla jäi lapsettomana hyvin säästöön, vaikka olin pienituloinen.
Saavat tavallisesta päivätyöstään riittävästi palkkaa.
Ei kaikilla tule kaikki raha normaaleista päivätöistä. Päivätöiden lisäksi tuloja voi hyvin tulla sijoituksi säästöistä perinnöstä, sivuansioista....
Kaverin rahan käyttö vs. kaverin rahankäyttö.
Miksi käytät kaverin rahaa?
Naisen on ainakin PK-seudulla nykyään helppo tienata extraa, jos ulkonäkö ja kroppa on kohtuu OK. Voisiko olla näin AP?
Huumekauppaa tai pikavippejä. Ei ole muita mahdollisuuksia tässä.
Soita poliisille. On se kaveris niin epäilyttävä tyyppi.
Pikavipit tuli ensimmäisenä mieleen.
Vierailija wrote:
Naisen on ainakin PK-seudulla nykyään helppo tienata extraa, jos ulkonäkö ja kroppa on kohtuu OK. Voisiko olla näin AP?
Kyllä ne söpöt pojatkin keikistelee setämiehille ja kääriii rahaa - itse asiassa niitä tyyppjejä enemmän kuin naisissa.
Vierailija wrote:
Pikavipit tuli ensimmäisenä mieleen.
pikavipit on kuukaudessa ulosotossa jos ei niitä maksa, ei niillä vuosia eletä ja matkustella.
Mulla jää 600-700/kk säästöön joista korvamerkitsen 420/kk matkakassaan eli tavoitteena on 5000/v. Tänä vuonna onnistuinkin, kevään reissuun meni 3000, kesällä 1700 ja nyt vielä Tallinna tulossa joulukuussa. Palkka josta säästän on 2000-2200/kk käteen. Tämä ei tee tiukkaakaan vaan elän ihan "hulppeasti" perusarkea. Alkoholia en käytä tai en polta ja auton möin pari vuotta sitten pois.
Minä elän pihisti suomessa niin pystyn pskaduunilla (tienaan alle 2000 e/kk) matkustamaan 3-4 x vuodessa. Tänä vuonna olen käynyt jenkeissä, bulgariassa, kreikassa ja vielä jouluksi espanjaan.
Minkätasoinen auto ja asunto hänellä on, jotkut panostaa siihen mistä pitävät ja muut asiat on hunningolla tai sitten hän on huumediileri, ne on yleensä varakkaita.
Vierailija wrote:
Kaverin rahan käyttö vs. kaverin rahankäyttö.
Miksi käytät kaverin rahaa?
Precis, men man förstår att det känns konstigt.
Helposti säästää rahaa jos on edullinen asunto eikä elätettäviä tai isoja velkoja. Jos pari tonnia saa nettona käteen, jää siitä helposti tonni kuussa säästöön jos on vuokralla yksiössä, ne maksaa muualla kuin Helsingissä n. 500-600€.
Naisten on helppo tienata rahaa jakamalla persettä miehille maksua vastaan. Vaikka 100 per pano, niin nainen voi tienata tuhansia euroja päivässä.
Helposti, jos ei osta mitään turhaa.