Olenko mennyt sekaisin? Otin viikon sairaslomaa ja äkkilähdön etelään.
Tuli jotenkin tunne, että nyt jos koska pitää elää ja nauttia vielä, kun voi.
Hain perjantaina ensi viikon saikuksi polven vuoksi.
Kone lähtee ensi yönnä.
Oikeasti olen ihan työkykyinen.
Asun yksin vieraalla paikkakunnalla eikä kukaan tuttavistani saa tietää tästä koskaan.
Halusin pitää vähän omaa lomaa.
Kommentit (19)
Eipä lähde Suomesta mitään lomalentoja ensi yönä.
Et ehkä sekaisin, mutta olet törkeä.
Harvalla olisi kanttia
Voisin tehdä noin itsekin jos olisi rahaa.
Koronan jälkeen itsekin olen ollut usein sairaana. Tosiasiassa juopottelen kotona.
Mieli tekis ottaa saikkua, mutta kun palaan niin on vielä enemmän töitä. Kukaan kun ei mun töitä tee poissaollessani. Pakko se vaan on raahautua töihin aamulla.
Oltpa tosiaan sekaisin! Eihän sairasloma ole matkustelua varten. Kun työnantajasi lukee tämän hölmön ilmoituksesi, niin saikulta palatessasi saat heti lopputilin ja lomaratkin. Pääset taas matkailemaan.
Miten saa viikon sairaslomaa ilman, että esim. juuri polvessa ei ole havaittavaa vikaa? AP:han siis feikkasi.
Ap, mihin olet menossa?
Paljon maksoit reissusta?
Jos olisit ottanut palkatonta vapaata, niin nostaisin hattua. Saikuttaminen ei ole oikein.
Yönnä...mitähän tarkoittaakaan. Vastuuton lusmu, toivottavasti karma kostaa ja jäät sinne, kone hajoaa/putoaa/sairastut oikeasti siellä etelässä.
Fiksu ihminen pitäisi vain päänsä kiinni, jos on onnistunut saamaan saikkua pikkuviasta ja sitten ottaa ritolat ja lähtee lomamatkalle. Typerämmät tulevat tänne palstalle huutelemaan tyhmyyttään. Eikö oikeasti voi olla ihan hiljaa tuollaisista tempuista? Sitä paitsi ensiviikko on kallis viikko lomailla, kun on yleisesti syyslomia.
Muista sitten poseerata ahkerasti somessa, jotta kaveritkin tulee kateellisiksi.
Jos et ole someen postannut et ole lomalla käynytkään.
Hienoa! Me hurrataan sinulle täällä pimeässä ja kylmässä. Minä kävin viime viikolla työajalla pelaamassa tennistä. Merkkasin työaikakirjanpitoon palaveriksi. Toisaalta järjestelin tänään (sunnuntaina) aamulla tunnin verran ensi viikon työasioita ja valmistelin työviikkoa.
Haaveissa olisi joskus mennä viikoksi etelään ja tehdä sieltä vaivihkaa etätöitä keneltäkään lupia kysymättä.
Ihan normaalia. Tottakai pitää käyttää kaikki palkalliset saikkupäivät joihin 12 kk aikana on oikeus. Vain tyhmä ei käytä tilaisuutta.
Vierailija wrote:
Et ehkä sekaisin, mutta olet törkeä.
Harvalla olisi kanttia
Itse asiassa erittäin monella on kanttia.
Sama täällä, kävin valittamassa selkää ja että säteilee kipu jalkaan. Pari viikkoa saikkua ja etelä here i come.
Päästin lääkärissä muutaman krokotiilin kyyneleen kun sattui niin hirveesti. Laittoi kipupiikinkin vielä kannikkaan.
Et. Olet enemmän järjissäsi, kuin moni muu.
Muut raataa vain muurahaisina, vaikka lähi vuosina voi tulla maailmanloppu.