Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luovutan. Annan laskujen mennä ulosottoon, en jaksa enää taistella työkyvyn ja maksukyvyn kanssa.

Vierailija
15.10.2023 |

En jaksa enää. Olen itse raha asiani sotkenut erään todella pahan pitkään jatkuneen trauman jälkeen. Otin velkaa kymmeniä tuhansia.

Olen yrittänyt lyhentää velkoja ja tehdä töitä paljon. Ei tule mitään. En pysty tähän. Olen idiootti. Olen taas menossa masennuksen puolelle. Haluan vain luovuttaa, kuolla ja antaa olla. En jaksa elämää, en mitään nykyään enää. Olen täysin erakoitunut ja väsynyt kaikkeen. Haluan vain pois. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kännykkäliittymä, toistaiseksi voimassa oleva vuokrasopimus ja kotivakuutus? Ulosotto ei ole maailmanloppu, jos ei tarvitse tehdä uusia sopimuksia, joissa maksuhäiriömerkinnästä voi olla haittaa. Se voi olla parempi vaihtoehto kuin liian tiukalle vedetty talous.

Velkaongelmiin ja masennukseen saa apua. 

Vierailija
2/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi. Sulta menee sitten puhelinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kannattaisi. Sulta menee sitten puhelinkin. 

Ei puhelinta kukaan vie, kunhan ei tarvitse avat uutta liittymää.

Vierailija
4/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko se paha elämä jos tuloista menisi 1/3 velkojen maksuun? Nykyään ulosotossa oleva saa pitää 3 maksuvapaata kuukauttakin vuodessa. Anna mennä ulosottoon vaan. Sitä ennen vaan katsot että sinulla on kaikki tarvittavat vakuutukset hankittuna. Niitä on vaikea saada luottotiedottonana.

Vierailija
5/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Tämä elämä meni nyt tällä tavalla.

Ehkä seuraavalla kerralla parempi viuhka?

Vierailija
6/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisimme täällä auttaa sinua, jos avaisit tilannettasi vähän paremmin.

Sanoit, että trauman takia sössit raha-asiasi. Tarkoitatko siis, että sinulla oli kuin kohta elämässäsi, jolloin aloit käyttämään rahaa niin, ette kyennyt hallitsemaan itseäsi? Laitoit rahaa asioihin mihin ei oikeasti olisi kannattanut ja tarvinnut?

Vierailija
7/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa suotta. Ota rennosti. Relax kato. 

Jos kaikki menee päin p:tä noin valtavalla stressillä ja hommalla, niin saman katastrofin saa kyllä aikaan vähemmälläkin vaivalla.

Vierailija
8/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nyt menee velkojen maksuun kuukaudessa? Summa voi kuukausittain jopa pienentyä ja laskut menee ulosottoon ja palkasta menee se 1/3. Ja voi yrittää sopia heidän kans että itse maksaa tuon niin eivät ilmoita työnantajalle. Mies maksoi itse ja 5 v jälkeen oli velaton. Kyllä asiat järjestyy.

Vierailija
9/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut ratkaisuksi juopottelua?

Olen kuullut, että alkoholi on auttanut monia ongelmissa. 

Vierailija
10/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työtön 10 vuotta. Velkaa ei ole euroakaan ja luottotiedot kunnossa. Silti tunnen että elämäni on täysin pilalla koska en saa töitä. Makaan vaan kotona tekemättä mitään.

Vierailija
11/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni harmittaa että erakoiduin vasta uupumisen jälkeen. Kaikki varallisuus suli kärsiessä. Olisi pitänyt ymmärtää ottaa rahat ulos kun vielä oli virtaa, ja ostaa se erakoitumis tontti. Saisi olla siellä rauhassa. Nyt ei ole varaa edes kunnon kenkiin. Tosi peikot kulkeekin kyllä paljasjaloin. Ja talvehtia voi montussa.

Vierailija
12/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle firmalle sopii kun kertaa tilanteestaan ja maksaa laskut osissa. Vaikka kuinka pienissä osissa kunhan maksaa.

Vierailija
13/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän suostun maksamaan vain pääoman. Korkokulut ovat aivan tyhjästä keksittyä saatavaa.

Vierailija
14/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei ole olemassa ongelmia, joita juopottelulla ei voisi vielä entisestään pahentaa.

Vierailija
15/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon känni päälle vaan, kyl se siitä

Vierailija
16/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut laskut ulosotossa vuosikausia, ei niitä tarvitse lyhentää penniäkään jos todetaan maksukyvyttömäksi tai on pienituloinen ja vaikka lapsia. Tietty suojaosuus täytyy jäädä palkasta.

Anna mennä uo. Niin ne neuvoo velkaneuvonnassakin. Tuo laskukierre kannattaa katkaista.

Toisaalta 1/3 voi olla jopa vähemmän kuin mitä nyt maksat. Tsemppiä, kysy neuvoa velkaneuvonnasta tai vaikka sossusta tarvittaessa niin ne auttaa sua.

Vierailija
17/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidliittymiä kyllä saa ostettua ilman luottotietoja, ei tarvitse ilman puhelinta olla

Vierailija
18/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on siitä hyvä maa että vaikka kuinka huonosti menee niin kelasta saa tukia ja pärjää.

Vierailija
19/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä, jokapäiväinen juopottelu on mulla toiminut hyvin. Velat unohtuvat täysin ja elämä hymyilee...

Vierailija
20/22 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Prepaidliittymiä kyllä saa ostettua ilman luottotietoja, ei tarvitse ilman puhelinta olla

Jos sulla on normaali liittymä ennen luottotietojen menetystä, ei se operaattiori sitä pois vie kunhan maksat vain joka kuukausi laskun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan