Luovutan. Annan laskujen mennä ulosottoon, en jaksa enää taistella työkyvyn ja maksukyvyn kanssa.
En jaksa enää. Olen itse raha asiani sotkenut erään todella pahan pitkään jatkuneen trauman jälkeen. Otin velkaa kymmeniä tuhansia.
Olen yrittänyt lyhentää velkoja ja tehdä töitä paljon. Ei tule mitään. En pysty tähän. Olen idiootti. Olen taas menossa masennuksen puolelle. Haluan vain luovuttaa, kuolla ja antaa olla. En jaksa elämää, en mitään nykyään enää. Olen täysin erakoitunut ja väsynyt kaikkeen. Haluan vain pois.
Kommentit (22)
Vierailija wrote:
Toimeentulotuki on viimesijainen tuki ja sitä ainakin saat. Ei muutakun lykkyä!
No ei saa aina automaattisesti toimeentulotukia. Hyvinkin tarkkaan laskevat tulot ja menot. Tää on väärä luulo että toimeentulotuki on se viimesijainen apu. Multa evättiin toimeentulotuki kun on ylijäämää 20€(hui!!!) ja meni samalla maksusitoumus apteekkiin. Käskivät vain ostaa pienempiä pakkauksia ja jos oikein ei oo rahaa lääkkeisiin niin pitää ottaa yhteyttä soskuun, eli harkinnanvaraista toimeentulotukea pitää pyytää. Hallituksen leikkaukset alkoivat nyt ja kunnolla! Toki voi Kelasta koittaa pyytää apua, mutta aina sitä apua ei saa, ikävä kyllä.
Toimeentulotuki on viimesijainen tuki ja sitä ainakin saat. Ei muutakun lykkyä!