Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minussa on? Minua ei koskaan hyväksytä mukaan ns. "parempiin piireihin". Ihmisten perusoletus minusta on, että olen epäluotettava

Vierailija
15.10.2023 |

Siis ihan ensimmäinen oletus, että olisin jotenkin punomassa koko ajan jotain salajuonia. Sellaiset mukavat sihteerikkö/tutkija/tunnolliset/kunnolliset naiset (olen itsekkin nainen) haluaa useinmiten karttaa ja jos ei, niin painaa alas päin tai osoittaa minut jotenkin tyhmäksi. Usein myös ryhmäytyvät keskenään ikään kuin minua vastaan. Tätä tekee niin nuoret kuin vanhatkin ihmiset.

Miesten kanssa tätä ongelmaa ei ole.

Olen yleensä ihan mukava ja hymyilevä ja kiltti.

Kärsin tästä aivan valtavasti, koska en pääse töissä "piireihin" tai minulle ei tarjota työpaikkaa tai mahdollisuuksia. Ei oteta vakavasti vaan sivuutetaan palavereissa tai ei edes kysytä olenko siellä tai oteta mukaan suunnitteluun.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti kirjoitusvirheitä. Ihan alkeellisiakin. Et kuullosta uskottavalta. Ehkä et ole päteväkään.

Vierailija
42/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä "parempiin piireihin" pyrkivä henkilö on aina epäilyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika erikoinen tuo rinnastuksesi, jonka mukaan sinua syrjivät "sihteeriköt ja tutkijat". Mielenkiintoiset kategoriat.

Minunkin on muuten vaikea uskoa, että olisit suorittanut tutkinnon, saati tutkintoja, kun kirjoitat "useinmiten".

useinmiten, 60 kymppiset, itsekkin

Vierailija
44/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonot sosiaaliset taidot ja joihinkin piireihin pitää olla ne. Naiset pääsevät sosiaalisissa tilanteissa paljon helpolla mitä miehet, mutta tuollaisissa piireissä ne oikeasti mitataan.

Vierailija
45/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis ihan ensimmäinen oletus, että olisin jotenkin punomassa koko ajan jotain salajuonia. "

Mutta tuohan on perusedellytys nk. "parempiin piireihin".

Vierailija
46/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Siis ihan ensimmäinen oletus, että olisin jotenkin punomassa koko ajan jotain salajuonia. "

Mutta tuohan on perusedellytys nk. "parempiin piireihin".

Ei ole, olen sitä mieltä ettei aloittajalla ole hyviä sosiaalisia taitoja ja se kun sanoo ettei pääse yrittämään edes tarkoittaa sitä että ensi metreillä tehdään paljon sosiaalisia virheitä.

Vierailija
47/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toisessa paikassa laitoin työkaverille ihan viattomia viestejä, koska hän oli pyytänyt kommentteja. Soitti yhtäkkiä vihaisena, että onko mulla jotakin häntä vastaan. No ei ollut. Miten kukaan voi niiin väärin ymmärtäää toisen viestin?????

Saisiko tästä esimerkin? Nyt kukaan ei voi ottaa kantaa siihen, miksi hän ymmärsi kommenttisi väärin ja miten olisit mahdollisesti voinut muotoilla sen paremmin. Jotenkin tästä + muistakin viesteistäsi minulle välittyy sellainen kuva, että et ehkä osaa arvioida omaa toimintaasi tai sopeuttaa kommunikointiasi tilanteeseen sopivaksi. Se aiheuttaa sitten näitä loukkaantumisia muille ja ymmällään oloa sinulle, kun muut tulkitsevat viestintäsi epäkorrektiksi ja sinä et osaa omin keinoin hahmottaa, mikä meni pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi