Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minussa on? Minua ei koskaan hyväksytä mukaan ns. "parempiin piireihin". Ihmisten perusoletus minusta on, että olen epäluotettava

Vierailija
15.10.2023 |

Siis ihan ensimmäinen oletus, että olisin jotenkin punomassa koko ajan jotain salajuonia. Sellaiset mukavat sihteerikkö/tutkija/tunnolliset/kunnolliset naiset (olen itsekkin nainen) haluaa useinmiten karttaa ja jos ei, niin painaa alas päin tai osoittaa minut jotenkin tyhmäksi. Usein myös ryhmäytyvät keskenään ikään kuin minua vastaan. Tätä tekee niin nuoret kuin vanhatkin ihmiset.

Miesten kanssa tätä ongelmaa ei ole.

Olen yleensä ihan mukava ja hymyilevä ja kiltti.

Kärsin tästä aivan valtavasti, koska en pääse töissä "piireihin" tai minulle ei tarjota työpaikkaa tai mahdollisuuksia. Ei oteta vakavasti vaan sivuutetaan palavereissa tai ei edes kysytä olenko siellä tai oteta mukaan suunnitteluun.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on pistänyt huhut kiertämään tai hekotihekoti halunnut laittaa pikku kampanjan "Tältä tuntuu kun on syrjitty ja ennakkoluulojen kohde"

Muut sitten luulee, että olet tietoisesti mukana tai asiat on niin kuin kerrottu.  Tai sitten vaan kerrottu jotain juttuja , joka vihastuttaa muita.  Jos sellaista ei pitäisi olla,  on todennäköisesti jotain valheita,  vääristelyjä tai liioitteluja mukana. Jos pöyrivöt vuosikausia, niistä tulee totta suurelle joukolle. 

Ei toiselle vieraat ihmiset vihastu tai laita lokakampanjaa nimittäin mistään sellaisesta toiselle,  että "kun on vähän sellanen ei niin kiva ja vähän moraalikin niin ja näin joissain asioissa. Jos et ole ex- rikollinen vakavista rikoksista,  tuskin paheksuttavuudet johtuu sinusta tai tekemisistäsi. Herran jestas mitä on" luvattomuudet" ja pahojen teko,  jos ne eivät ole rikoksia ja mikä on joidenkin oikeus joihinkin rangaistuksiin sellaisista.  

Hieman kyseenalaista on myöskin laittaa lokakampanja sellaisen naisen päälle,  jolla kyseenalainen mies,  joka ei niin" kiva" aina.  Varsinkin jos kampanja aiheuttaa suurta haittaa naiselle tai lapsille. Saa niinkuin tupla rangaistuksen.

Sitten jeesustellaan "kuka altistaa lapset huonolle suhteelle"  vaikka sitä pitäisi kysellä ensisijaisesti joltain toiselta,  kun naiselta. 

Aiheutetaan haitta ja paheksutasn siitä.  Ei kaikki ole niin sokeita. 

Vierailija
22/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä bondaa naisten kanssa. Etkö arvosta joidenkin mielestä tarpeeksi itseäsi tai naiseutta.  Varo vaan,  joku nainen voi tahalleen ärsyyntyä niin, että leimaa sut ties miksi. Ja kun huomaat älyttömyydet ja rikokset, etkä vieläkään bondaa ja reagoit hieman muuten kun ilolla ja ystävyydellä, on siis osoitettu oikeaksi teoria. 

Ei ihan niin.  Näyttely ja järjestetyt tilanteet on näyttelyä.  Myös sieltä toiselta puolelta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole vaan tarpeeksi mielenkiintoinen heidän silmissään. Olet ehkä...tylsä?Tempaudutko toisten tarinoihin mukaan, nauratko niille tarinoille, heitätkö vastavuoroista läppää?

Kyse on usein siitä että ei toisen ulkomaanmatka ole sen isompi juttu kuin toisen, mutta se on se, kuinka asian esittää. Jotkut saattavat kertoa tarinan vaikka wc-paperirullasta mielenkiintoisemmin kuin toiset. Elämä on valitettavasti joskus kilpailua.

Lisäks jokaisella on ns.oma juttu. Se hyvä persoona kuultaa hyvällä tavalla läpi. Toinen rakastaa tunnelmallisia kutsuja, toinen on sporttinen ja räväkkä, jne. Onko sussa mitään persoonaa, väriä, lämpöä?

Vierailija
24/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni ei voi onneksi olla tuota ongelmaa, kun en muiden kanssa tekemisissä kun oman perheen.

Aika jännää että jos joku on sarkastinen tai piikikäs, niin joku saa olla sitä vaikka kuinka paljon kun taas joku ei,  olematta muka poikkeuksellisen piikikäs ja poikkeuksellisen jotain.  Haiskahtaa tuollainen kylläkin jörjestetyltöä vainolta.  Varsinkin jos kyseessä henkilö,  joka ei hirveästi muiden ihmisten kanssa tekemisissä, niin että suurella joukolla olisi omakohtaisia kokemuksia. 

Vierailija
25/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on varsin outoa jos ihmisillä näyttää olevan outo suhtautuminen johonkin jo etukäteen.  Eihän siihen ole muuta selitystä kun jotkut etukäteis huhut. Yleensä ei tuollaista tehdä hyvässä tarkoituksessa. 

Ja nyt tarkoitan tilanteita,  joissa on varma että sellaista on ollut tai jopa käy selvästi ilmi, että joku on levittänyt jotain tietoa henkilöstä etukäteen. 

Turha siinä mussuttaa, että on vain henkilön kuvitelmissa, että jotain outoa olisi ollut tekeillä.  "Miten muka luulet kun ihan normaalisti tässä jutusteltiin ja oltiin."

Noh,  gang stalkingista tietää yleensä muutkin kun ne,  jotka on mukana ja haluaa uskotella "Ei tässä mitään ole ollut"

"Ei kannata ajatella että kaikki on kieroja tai pahoja"

No tuota, ei moni gang stalkingin uhri varmaan noin ajattele,  mutta saattaa kokea monet gang stalkingiin liittyvät jutut (rikokset) häiritsevinä ja tyhminä, olkoon motiivi itse mikä tahansa.  Yleensä asioiden selvittelyyn ei tarvita jotain sairasta gang stalkingia.  

Vierailija
26/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään ystävää, joka uskaltaisi sulle kertoa suoraan mikä sussa saattaa olla sellaista, että ihmiset saattavat vetäytyä pois?

Se esimerkiksi voi olla ihan vaan sun sellainen elehtiminen ja ilmeet. Eli millainen sun "perusnaama" on, ei varmasti mikään jatkuvasti hymyilevä. Ehkä sun perusnaama näyttää vittuuntuneelta tai surulliselta?

Vierailija
27/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoinen tuo rinnastuksesi, jonka mukaan sinua syrjivät "sihteeriköt ja tutkijat". Mielenkiintoiset kategoriat.

Minunkin on muuten vaikea uskoa, että olisit suorittanut tutkinnon, saati tutkintoja, kun kirjoitat "useinmiten".

Vierailija
28/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. missä päin Suomea asut.

Vierailija
29/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia. Sivistys mitataan käyttäytymisessä eikä yhteiskuntaluokissa.  Ihmisten erottelu on iljettävää ja tuomittavaa.

Vierailija
30/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on aika epäilyttävä. 

Vierailija
31/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet nuori ja epävarma. Tsemppiä vaan, kyllä se siitä.

Vierailija
32/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heille jonkinlainen uhka - todellinen tai kuviteltu. Kuvio on alkanut niin, että joku on tehnyt jostakin sanomisestasi, ilmeestä, eleestä tms. tulkinnan, joka on sitten alkanut elää omaa elämäänsä ja paisunut satumaisiin mittasuhteisiin, joissa ei ole päätä eikä häntää. Ihmiset ovat oikeasti aika vinksahtaneita nykyisin, parempi, että otat kunnolla etäisyyttä ja myös pidät sen. Älä nyt ainakaan noihin piireihin pyri, ei kuulosta kovin mukavalta eikä  terveelliseltä.

Vierailija
33/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista yhdestäkään työpaikastani mitään parempia piirejä, joiden avulla olisin sitten edennyt. 

Vierailija
34/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ihan tyhmä, kun en ole huomannut työpaikalla mitään klikkejä. Toki ne mummoikäiset käy enemmän yhdessä lounaalla, mutta ei se minusta mikään klikki ole, enemmän niillä on yhteistä juteltavaa kuin minulla ja jollain 65 v ikäisellä. Ihan kivaa ja osaavaa porukkaa ne ovat, auttavat, kun apua tarvitsen.

Vierailija
35/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yksinkertaisesti kehitä elämääsi muuta sisältöä. Pidä työ työnä.

Vaikea pitää työ työnä, koska tämä vaikuttaa minuun jo henkisesti ja on syönyt itsetuntoa. En etene urallani, koska en kuulu piireihin. Ja koko ajan mietii, että mistä tuokin on minulle niin vihainen (koska kukaan ei pysty KOSKAAN ÄÄÄNEEN sanomaan mitään). Tai olenko tehnyt jotain väärin. Tai lähtee kulkemaan joku huhu, että olen epäluotettava tms. Vaikka ihan normaalisti noudatan sääntöjä kuin muutkin. Ja olen myös yleensä silmätikkuna. Jos joku tekee jotain tai myöhästyy töistä tai jotain, niin hänelle ei sanota mitään mutta jos minä teen näin, niin saan kuulla siitä huutoa. Jotenkin säännöt on ihan erit toisille, kuin minulle.

Olenkin aina pohtinut, että onko minun ulkonäössäni jotain, mikä saa ihmiset ekstra varpaillee, vahtimaan ja epäilemään?

Onko samaa tapahtunut eri työpaikoissa? 

Vierailija
36/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloisuushäiriö 

Vierailija
37/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain kerran toiminut yhteisössä niin, että aloin muiden mukana karttamaan tiettyä naista. En osaa suoraan sanoa, mikä hänessä nyppi eniten. Useita pieniä asioita, jotka saivat hänet vaikuttamaan oudolta. Jotenkin pelottavalla tavalla oudolta. Sellaiselta stalkkerilta.

Ripustautui puolituntemattomiin ihmisiin. Siis ihan vaan väkisin tunki jonkun seuraan ja alkoi seuraamaan tätä paikasta toiseen. Kyseli vaivaannuttavia ja liian henkilökohtaisia kysymyksiä. Töksäytti outoja juttuja suoraan päin naamaa. Ei osannut jutella kaikkien kanssa, vaan valitsi aina sen yhden stalkkeroinnin kohteen, johon keskitti kaiken huomionsa. 

Vierailija
38/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä teen. Yhdessä työpaikassa sellaiset 60 kymppiset tykaverit oikein innolla lyöttäytyivät minua vastaan ja loivat toisiinsa sellaisia tietäväisiä katseita. Ihan sama mitä sanoin tai en sanonut, niin sanoin muka jotain tyhmää. Sama vaikka olisin ihaillut, että onpa nätti kukka tuossa ikkunan laudalla

Vanhemmat naiset ovat usein vähän kärttyisiä. Tuskin kyse on siitä, että sinussa olisi hirveästi jotain vialla. 

Vierailija
39/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hymyilen paljon, ja koitan keventää tunnelmaa. Mutta taidan lopettaa hymyilemisen. Miten siinä onnistuu, jos se tulee niin automaattisesti?

Kannattaa lopettaa liiallinen hymyileminen, se vaikuttaa usein mielistelyltä ja antaa joskus myös kieroilevan kuvan. Olen nainen ja olen ruvennut huomaamaan, miten alati hymyilevät naiset ovat mielistelijöitä läpeensä. Ei tämä maailma niin hauskaa ole : ) 

Vierailija
40/47 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse olen vain kerran toiminut yhteisössä niin, että aloin muiden mukana karttamaan tiettyä naista. En osaa suoraan sanoa, mikä hänessä nyppi eniten. Useita pieniä asioita, jotka saivat hänet vaikuttamaan oudolta. Jotenkin pelottavalla tavalla oudolta. Sellaiselta stalkkerilta.

Ripustautui puolituntemattomiin ihmisiin. Siis ihan vaan väkisin tunki jonkun seuraan ja alkoi seuraamaan tätä paikasta toiseen. Kyseli vaivaannuttavia ja liian henkilökohtaisia kysymyksiä. Töksäytti outoja juttuja suoraan päin naamaa. Ei osannut jutella kaikkien kanssa, vaan valitsi aina sen yhden stalkkeroinnin kohteen, johon keskitti kaiken huomionsa. 

Ja siis välttelin häntä, koska en halunnut joutua seuraavaksi stalkkeroinnin ja ahdistelun kohteeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä