Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies
Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.
Kommentit (604)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pelkureitahan nää sinkkumiehet on. Roikkuvat deittisivuilla mutta eivät ikinä uskalla kohdata ketään livenä.
Siksi ne vinkuvat että pitäisi valtion toimittaa instamissi kotiovelle. Huumattuna, oletettavasti.
Siksi ne vinkuvat inttiin menosta, kun pelottaa joutua myös omanikäisten MIESTEN seuraan.
Sanoo sukupuoli joka vinkuu kun mies ottaa väkisin. Se on vain seksiä...
Onko sinulla useinkin väkivaltafantasioita? Soitapa puhelu paikkakuntasi mielenterveysyksikköön. He varmasti auttavat.
Naisilla itsellään on raiskaus fetissejä joten turha siinä selitellä.
Ketjun miehillä ei kyl kommenteista päätellen mene hyvin näin maanantaiaamuna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tarvitseeko tämän näköisen miehen osallistua sinkkutapahtumiin?
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vai nähtäisiinkö kenties naisten lähestymisiä jo ennen koko stand-up illan narikkajonoa?
Nauroin tälle ääneen. Muiden kommenttien perusteella päättelin, että tämän kirjoittaja on joku "hiusrajamies". Huvittaa, koska itse olen kolmatta vuotta onnettomasti rakastunut silmälasipäiseen, keskimittaiseen mieheen, joka on täysin kalju. En voi kuvitella mitään, mikä olisi enemmän hot.
Mies, joka kuvailee kahdeksan (8!) ominaisu
Se on kuitenkin miehen ihan oma valinta ryhtyykö parisuhteeseen sen ainoan hänestä kiinnostuneen naisen kanssa. Mies siis haluaa olla sen naisen kanssa yhdessä. Jos ei haluaisi, mies sanoisi naiselle ei kiitos ja jatkaisi elämää sinkkuna.
Sinkkumiehet -älkää heittäytykö mamman pojiksi, vaan suunnatkaa sinkku-iltoihin :)
Naiset ovat kyllästyneitä, jos mies ajattelee kakki asiat alapäällään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suurin osa teille katkeroille kommentoineista naisista taitaa olla kuitenkin parisuhteissa, kuten itsekin olen. Teitä inkkulipojuja on vain hauska huudattaa välillä.
---
voi teitä vanhoja naisia.
Kukaan ei usko että olette parisuhteessa. Täällä te haukutte miehiä vuosikymmenten miesvihassanne marinoituneena.
Tulitpahan silti taas vinkumaan meille "vanhoille naisille" Eipä tunnu paljon muunlaista elämää sinullakaan olevan :D
Sanoo miehiä vihaava rummo joka "huudattaa" toisia ajankulukseen.
Niin, millainen se sinun elämäsi onkaan... vaikuttaa olevan ehtoopuolella ja katkeruudesta päätellen ei mennyt mikään nappiin.
Vierailija wrote:
Ei mene palstan naisillakaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ovat väkivallalla uhkailleet?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sekö on ainoa kriteeri? Palsta todistaa aukottomasti kuinka häiriintyneitä miesvihaajia naiset ovat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sekö on ainoa kriteeri? Palsta todistaa aukottomasti kuinka häiriintyneitä miesvihaajia naiset ovat.
Miksi vietät sitten aikaasi tällä palstalla, jossa suurin osa kirjoittajista taitaa olla naisia? Onko sinulla muitakin masokismiin viittaavia taipumuksia käytöksessäsi?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Aivan liian syvälle ihon alle on päästetty kun ruvetaan uhkailemaan väkivallalla. Oman hyvinvoinnin takia silloin kone kiinni ja jotain rakentavampaa tekemistä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suurin osa teille katkeroille kommentoineista naisista taitaa olla kuitenkin parisuhteissa, kuten itsekin olen. Teitä inkkulipojuja on vain hauska huudattaa välillä.
---
Kukaan ei usko että olette parisuhteessa. Täällä te haukutte miehiä vuosikymmenten miesvihassanne marinoituneena.
Tulitpahan silti taas vinkumaan meille "vanhoille naisille" Eipä tunnu paljon muunlaista elämää sinullakaan olevan :D
Niin, millainen se sinun elämäsi onkaan... vaikuttaa olevan ehtoopuolella ja katkeruudesta päätellen ei mennyt mikään nappiin.
Voinhan minä kertoakin elämästäni. Olen yli viisikymppinen, kohta 30 vuotta aviossa ollut ja kaksi lasta aikuisiksi saanut nainen. Keskiluokkainen, omakotitalossa asuva freelancer, jonka työt ovat parissa kuukaudessa vallitsevista maailman olosuhteista johtuen hiukan vähentyneet, joten aikaa palstailuun on viime kuukausina ollut vähän liikaakin. Olen yleensä melko tyytyväinen elämääni, mutta kaltaisesi huonosti kasvatetut naisvihaajat triggeröivät sen verran, että onhan teitä jonkun hiukan ojennettava. :)
Vierailija wrote:
Korjaan edellisen kirjoitusvirheeni. NAISIA KYLLÄSTYTTÄÄ, kun miehet ajattelevat kaiken alapäänsä kautta :(
Kun miehet yleistävät naisten suhteen, itket naisvihasta. Huomaatko edes kuinka tyhmä olet?
Mä kyllä menisin Paavon takia, varsinkin jos hän soittaisi nokkahuilua.. Se olisi pervoudessaan jotain, mikä olisi pakko nähdä.
Sorry. Lainaus unohtui;
"Jos itse tietäisin että on joku tapahtuma jossa on monta sataa sinkkumiestä ja vain muutama nainen, niin minulle olisi kyllä aivan sama vaikka esiintyjänä olisi Paavo Väyrynen soittamassa nokkahuilua. "
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
---
Voinhan minä kertoakin elämä
Toinen ohis, ihan kuin mieshenkilö jolle hän vastasi ei olisi hyökännyt henkilöön ja paljon pahemmin :D.
Oisko se ketju poistoon mode?
Nyt taas mennään aivan aiheen vierestä.
Miehenä on turha osallistua tällaisiin, koska tuollaisiiin osallistuminen tavallaan laskee miehen pisteitä naisten silmissä. Vähän sama juttu kuin Tinderissäkin. Mies ei saisi tavallaan sanoa ikinä ääneen, että nainen olisi tässä haussa, vaikka asia olisikin niin.
Eihän tämä tietenkään tarkoita, etteikö naisen löytäminen onnistuisi miehelle sinkkutapahtumasta tai Tinderistä. Mutta se tarkoittaa, että miehen täytyy olla huomattavasti naista parempi, jotta se epätoivoisuus-aspekti neutralisoituu noissa tilanteissa ja nainen kiinnostuu miehestä. Elikkä toisin sanoen, kouluarvosanalla ysin mies löytää noista tapahtumista ja Tinderistä kouluarvosanalla kutosen tai seiskan naisia, ja voi panna näitä naisia mielinmäärin, mutta tasoistaan naista on vaikea löytää.
Samoin se tarkoittaa, että kaltaiseni seiska plussan mies, ei löydä sinkkutapahtumista eikä Tinderistä naista, tai jos löytää, niin kyseessä on joku aivan kauhea raato, jonka kanssa vain pilaa elämänsä. Siis joku aidosti kouluarvosanalla viis miinus nainen. ( tästä on paljon kokemuksia itselläni)
Vierailija wrote:
Miehenä on turha osallistua tällaisiin, koska tuollaisiiin osallistuminen tavallaan laskee miehen pisteitä naisten silmissä. Vähän sama juttu kuin Tinderissäkin. Mies ei saisi tavallaan sanoa ikinä ääneen, että nainen olisi tässä haussa, vaikka asia olisikin niin.
Samoin nainen ei koskaan sano ääneen että nyt olisi mies ja parisuhde haussa. Kaiken pitää vain maagisen spontaanisti tapahtua kuin jossain romanttisessa elokuvassa.
Onko sinulla useinkin väkivaltafantasioita? Soitapa puhelu paikkakuntasi mielenterveysyksikköön. He varmasti auttavat.