Sukulaisilta tuli joululahjatoiveita niitten lapsille.
Kyllä on röyhkeetä porukkaa. Ei ole mitenkään läheisiä. Joskus ostin niitten lapselle pleikkari nelosen. Viikon päästä se oli myynnissä facebookin osto ja myynti palstalla. Huusin ja kirosin niille silloin niin paljon että ja sanoin etten koskaan enää osta lahjoja ja en todellakaan osta.
Kommentit (13)
Et tietenkään osta mitään. Turha tuosta nyt on kiukutella.
Minulla sukulainen, joka lähettää joka vuosi lahjatoiveet neljälle lapselleen, mutta ei koskaan osta mitää kahdelle lapselleni.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Miksi edes korvaasi lotkautat asialle, jos kerran jo olet heille suuttunut?
Anna joululahjaksi selkäsauna, niin oppivat olemaan kunnolla
Miksi olwt ostanut noin kalliita lahjoja sukulaisille? Tuollaiset ostaa omat vanhemmat omille lapsilleen.
En osta kenellekään joululahjoja. 😄
Vierailija kirjoitti:
Minulla sukulainen, joka lähettää joka vuosi lahjatoiveet neljälle lapselleen, mutta ei koskaan osta mitää kahdelle lapselleni.
Miksi ostat? Outoa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Anna joululahjaksi selkäsauna, niin oppivat olemaan kunnolla
Kittämättömille vanhemmille? Eivät lapset sille mitään voi, että vanhemmat ovat törppöjä.
Anna vanhempien ostaa kalliimmat lahjat, jos haluat muistaa niin jotain pientä. Miksi, edes sukulaisen, pitäisi muistaa lasta..ymmärrän, kyllä isovanhemmat, mutta jos ei suurempaa sidettä lapseen ole, niin käy hyvin pieni muistaminen.
Oliko sitä pleikkaria edes pyydetty alunperin lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
No et ilmeisesti ole toivonut mitään, lähetä omien lastesi lista hänelle.
Sama kerran osti.n yhdelle lapselle polkupyörän ja pian sitä jo myytiin