Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies
Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.
Kommentit (604)
Vierailija wrote:
Oisko se ketju poistoon mode?
Nyt taas mennään aivan aiheen vierestä.
Koko aloitus on pelkkää miesvihaa, joten turha toivo että se mihinkään häviää
Vierailija wrote:
Tämä teksti on ihan hirveä. Se kertoo luonteestasi sellaisia asioita, että luonteesi on syynä siihen että vain kaikkein epätoivoisimmat naiset "kiinnostuu" sinusta. Kirsikkana kakussa luulet itse olevasi hieno mies, vaikka tasosi on nolla henkisten ominaisuuksien takia.
--
Tasosi on nolla?? Eihän tasoja ole olemassa.
-ohis
Vierailija wrote:
Miehenä on turha osallistua tällaisiin, koska tuollaisiiin osallistuminen tavallaan laskee miehen pisteitä naisten silmissä. Vähän sama juttu kuin Tinderissäkin. Mies ei saisi tavallaan sanoa ikinä ääneen, että nainen olisi tässä haussa, vaikka asia olisikin niin.
Eihän tämä tietenkään tarkoita, etteikö naisen löytäminen onnistuisi miehelle sinkkutapahtumasta tai Tinderistä. Mutta se tarkoittaa, että miehen täytyy olla huomattavasti naista parempi, jotta se epätoivoisuus-aspekti neutralisoituu noissa tilanteissa ja nainen kiinnostuu miehestä. Elikkä toisin sanoen, kouluarvosanalla ysin mies löytää noista tapahtumista ja Tinderistä kouluarvosanalla kutosen tai seiskan naisia, ja voi panna näitä naisia mielinmäärin, mutta tasoistaan naista on vaikea löytää.
Samoin se tarkoittaa, että kaltaiseni seiska plussan mies, ei löydä sinkkutapahtumista eikä Tinderistä naista, tai jos löytää, niin kyseessä on joku aivan kau
Tuossa on hyvä esimerkki kommentista, jonka luettuaan toivoo, että ei ikinä koskaan missään vaiheessa tai tilanteessa törmää tuon kirjoittajaan.
Vierailija wrote:
Miehenä on turha osallistua tällaisiin, koska tuollaisiiin osallistuminen tavallaan laskee miehen pisteitä naisten silmissä. Vähän sama juttu kuin Tinderissäkin. Mies ei saisi tavallaan sanoa ikinä ääneen, että nainen olisi tässä haussa, vaikka asia olisikin niin.
Eihän tämä tietenkään tarkoita, etteikö naisen löytäminen onnistuisi miehelle sinkkutapahtumasta tai Tinderistä. Mutta se tarkoittaa, että miehen täytyy olla huomattavasti naista parempi, jotta se epätoivoisuus-aspekti neutralisoituu noissa tilanteissa ja nainen kiinnostuu miehestä. Elikkä toisin sanoen, kouluarvosanalla ysin mies löytää noista tapahtumista ja Tinderistä kouluarvosanalla kutosen tai seiskan naisia, ja voi panna näitä naisia mielinmäärin, mutta tasoistaan naista on vaikea löytää.
Samoin se tarkoittaa, että kaltaiseni seiska plussan mies, ei löydä sinkkutapahtumista eikä Tinderistä naista, tai jos löytää, niin kyseessä on joku aivan kau
Jos ei pysty erottamaan omia tunteitaan omikseen, vaan heijastaa ne muiden ajatuksiksi, kuten tuon yllä olevan kirjoittaja, on todella vaikeaa kohdata aidosti ketään tai tulla kohdatuksi. Semmoinen ihminen on kuin seinä, ei näe eikä kuule mitä ympärillä tapahtuu, vain vaan oman varjonsa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tämä teksti on ihan hirveä. Se kertoo luonteestasi sellaisia asioita, että luonteesi on syynä siihen että vain kaikkein epätoivoisimmat naiset "kiinnostuu" sinusta. Kirsikkana kakussa luulet itse olevasi hieno mies, vaikka tasosi on nolla henkisten ominaisuuksien takia.
--
Tasosi on nolla?? Eihän tasoja ole olemassa.
-ohis
Tasoja ei ole olemassa sillä lailla kuin tasojankkaaja luulee. Mutta hänen ymmärtämälleen kiellelle käännettynä ongelma on tuo.
Sama juttu Facebookin sinkkuryhmissä. Naisia todella suuri enemmistö.
Vierailija wrote:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5321049/olin-eilen-sinkkutapahtumassa-m…
Vierailija wrote:
Facebookin sinkkuryhmät ovat sinkkuelämän pohjakosketus. Jos noihin tekee mieli liittyä, niin siinä vaiheessa peli on vihellettävä poikki.
Vierailija wrote:
Siellä suurin osa haluaa pysyäkin sinkkuna.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Suurin osa teille katkeroille kommentoineista naisista taitaa olla kuitenkin parisuhteissa, kuten itsekin olen. Teitä inkkulipojuja on vain hauska huudattaa välillä.
---
voi teitä vanhoja naisia.
Kukaan ei usko että olette parisuhteessa. Täällä te haukutte miehiä vuosikymmenten miesvihassanne marinoituneena.
Tulitpahan silti taas vinkumaan meille "vanhoille naisille" Eipä tunnu paljon muunlaista elämää sinullakaan olevan :D
Sanoo miehiä vihaava rummo joka "huudattaa" toisia ajankulukseen.
Niin, millainen se sinun elämäsi onkaan... vaikuttaa olevan ehtoopuolella ja katkeruudesta päätellen ei mennyt mikään nappiin.
Voinhan minä kertoakin elämästäni. Olen yli viisikymppinen, kohta 30 vuotta
Eli olet naisversio Spessusta.
Eihän tilanne ihan noin huono ole :p
Vierailija wrote:
Eihän tilanne ihan noin huono ole :p
Eikös sillä Spessulla oo joku nuori tyttis.
Ääh. Mä lähen mielummin jätkien kanssa kalalle tai jotain muuta mukavaa kuin lähtisin katteleen joitain sinkku eukkoja. Nyt ihan oikeesti. Mitä nähtävää niissä sinkuissa muka on? Puolet on varmaankin itseensä kyllästyneitä ja loput on muuten vaan voimaantuneita? Pyh. Katelkoon sinkkueukot niissä geimeissä vaikka toisiaan.
Puolet naisista vois muuttaa sukupuolensa niin pariutukoon toistensa kanssa 🤭 mgtow
Saivatko miehet siellä seuraa vai jäivätkö nuolemaan näppejään?
Ne viisi palstamammojen vihaamaa kirjainta...!
Ei voi mennä, koska #metoo-hullut päivystää noissa ja yrittävät saada ilmaista rahaa. Tokion yössä sinkkutapahtumiin voi mennä, kun siellä naiset ei ole miesvihaajia. M28
Vierailija wrote:
Ei voi mennä, koska #metoo-hullut päivystää noissa ja yrittävät saada ilmaista rahaa. Tokion yössä sinkkutapahtumiin voi mennä, kun siellä naiset ei ole miesvihaajia. M28
Toivotaan nyt että seuraavan kerran kun meet Tokioon, edes joku paikallinen huolisi sut. En kyllä ymmärrä miksi mutta saahan sitä toivoa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toivotaan nyt että seuraavan kerran kun meet Tokioon, edes joku paikallinen huolisi sut. En kyllä ymmärrä miksi mutta saahan sitä toivoa.
Naiset ovat aina raukkamaisia ja hyökkäävät henkilöön. Ihan. Joka. Kerta.