Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies

Vierailija
15.10.2023 |

Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.

Kommentit (604)

Vierailija
461/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs, jos mies on naisten toivomassa 8-12 rasvaprosentissa ja hiusraja on täydellinen?

Vierailija
462/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miehethän eivät liho ja hiuksetkin pysyy päässä. Sitten kuvitellaan, että 10-20v nuoremmat naiset kiinnostuisi...

Eli onko hiustenlähtö nyt kuitenkin vakavampi ongelma miehelle, kuin naiset antavat tällä palstalla ymmärtää? Onko hiusrajamies sittenkin oikeassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässä ketjussa on tiivistynyt aika hyvin, miksi en enää innostu suomalaisista miehistä. Ihmeellisiä valittavia vetelyksiä. Kaikki pitäisi saada valmiiksi kotiin kannettuna ettei vaan tarvitsisi itse nähdä minkäänlaista vaivaa. Lähteä vaikkapa ulos ja ihmistenilmoille. Hui kauhistus!

Tinder on sitä varten, että ei tarvitse lähteä.

Vierailija
464/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tässä ketjussa on tiivistynyt aika hyvin, miksi en enää innostu suomalaisista miehistä. Ihmeellisiä valittavia vetelyksiä. Kaikki pitäisi saada valmiiksi kotiin kannettuna ettei vaan tarvitsisi itse nähdä minkäänlaista vaivaa. Lähteä vaikkapa ulos ja ihmistenilmoille. Hui kauhistus!

Tinder on sitä varten, että ei tarvitse lähteä.

Ai nytkö miehet löytävät seuraa tinderistä? Mutta kyllä mä edellytän, että tavataan julkisella paikolla. Mua ei ainakaan saa joku nahjus suoraan kotiinsa.

Vierailija
465/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö miehet löytävät seuraa tinderistä? Mutta kyllä mä edellytän, että tavataan julkisella paikolla. Mua ei ainakaan saa joku nahjus suoraan kotiinsa.

Ei, ei ja ei. Vaan ne miehet löytävät seuraa Tinderistä, jotka löytävät seuraa baaristakin. Ja vice versa. Ne miehet, jotka eivät löydä seuraa, eivät ole käyneet ulkoisen kehittämisen polkua vielä läpi, tai eivät esimerkiksi pituuden tai kaljuuden vuoksi pysty käymään sitä läpi.

Vierailija
466/604 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juu, miehethän eivät liho ja hiuksetkin pysyy päässä. Sitten kuvitellaan, että 10-20v nuoremmat naiset kiinnostuisi...

Eli onko hiustenlähtö nyt kuitenkin vakavampi ongelma miehelle, kuin naiset antavat tällä palstalla ymmärtää? Onko hiusrajamies sittenkin oikeassa?

Loukkaa naista ja alkaa totuus tulemaan esille ihQdaapinnan alta....

Vierailija
467/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarvitseeko tämän näköisen miehen osallistua sinkkutapahtumiin?

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vai nähtäisiinkö kenties naisten lähestymisiä jo ennen koko stand-up illan narikkajonoa?

Nauroin tälle ääneen. Muiden kommenttien perusteella päättelin, että tämän kirjoittaja on joku "hiusrajamies". Huvittaa, koska itse olen kolmatta vuotta onnettomasti rakastunut silmälasipäiseen, keskimittaiseen mieheen, joka on täysin kalju. En voi kuvitella mitään, mikä olisi enemmän hot.

Mies, joka kuvailee kahdeksan (8!) ominaisuuttaan, joista yksikään ei kerro mitään hänen luonteestaan, persoonallisuudestaan tai sivistyksestään, ei herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta.

Vierailija
468/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Monilla miehillä on parempaakin tekemistä viikonloppuisin kun ottaa pakkeja naisilta.

Kuten itkeä täällä, ettei mitään naista olisi halunnutkaan, NIH. 

Mutta kyllä tässä ketjussa näkyy miksi noi jää ilman, luonteet on niin syvältä ettei tosikaan, ei kukaan halua itsesäälistä ruikuttajaa. Vaikka olisi kuinka komea.

Vierailija
469/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aina yhtä hauskaa nähdä miten akat pillastuvat kun huomaavat että MGTOW on totta.

Ei se pillastuta. Ihmetyttää vain, että miksi sitä asiaa pitää tulla toitottamaan ketjuun, joka ei koske sellaisia miehiä, jotka eivät halua pariutua. Tässäkin ketjussa joku MGTOW katsoo tarpeelliseksi vähän väliä kertoa, kuinka "miehiä ei kiinnosta naisten parisuhdepelleilyt". Miksi sellaista pitää jatkuvasti hokea? Eikö voisi vaan mennä niille omille teilleen jos ja kun ketjun aihe ei kerran itseä kosketa? 

Mutta kun vauva ON niiden "omat polut". :D

Vierailija
470/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tarvitseeko tämän näköisen miehen osallistua sinkkutapahtumiin?

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vai nähtäisiinkö kenties naisten lähestymisiä jo ennen koko stand-up illan narikkajonoa?

Nauroin tälle ääneen. Muiden kommenttien perusteella päättelin, että tämän kirjoittaja on joku "hiusrajamies". Huvittaa, koska itse olen kolmatta vuotta onnettomasti rakastunut silmälasipäiseen, keskimittaiseen mieheen, joka on täysin kalju. En voi kuvitella mitään, mikä olisi enemmän hot.

Mies, joka kuvailee kahdeksan (8!) ominaisuuttaan, joista yksikään ei kerro mitään hän

Tulin lisäämään tähän, että tuo "hiusrajamies" tai "hiusrajahullu" ei kertonut myöskään mitään arvoistaan eikä elämäntilanteestaan, esim. sitä olennaista seikkaa, onko hän työelämässä vai ei, ja jos on, mitä hän tekee. Olennaisia juttuja. (#502)

(Jännästi lainauksesta putoaa pois loppuosa. Palstan uudistus jäänyt puolitiehen, mitä hyvää sillä tavoiteltiin?)

Vierailija
471/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka kuvailee kahdeksan (8!) ominaisu

Lisää vaan, mutta yhdenkään tuon kahdeksan kohdan listan mukaisen miehen ei tarvitse käydä sinkkutapahtumissa. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko sinun miehesi kalju ja keskimittainen.

Vierailija
472/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulin lisäämään tähän, että tuo "hiusrajamies" tai "hiusrajahullu" ei kertonut myöskään mitään arvoistaan eikä elämäntilanteestaan, esim. sitä olennaista seikkaa, onko hän työelämässä vai ei, ja jos on, mitä hän tekee. Olennaisia juttuja. (#502)

(Jännästi lainauksesta putoaa pois loppuosa. Palstan uudistus jäänyt puolitiehen, mitä hyvää sillä tavoiteltiin?)"

Jos tuon näköinen mies astuu baariin, niin mitä luulet, kuinka paljon hänen tarvitsee selvittää arvojaan, kun ensimmäinen nainen on jo lähestymässä? Ja jos hänellä todella on nuo kahdeksan ominaisuutta, niin miehellä todennäköisesti on pakka vähintään jollain tasolla kasassa. Hampaiden kunto kertoo yllättävän paljon ja tyylikäs pukeutuminen. Nuorella miehellä ei vielä tuloja ole valtavasti, mutta kun ulkonäkö on aivan maksimissa, niin työtilanteellakaan ei ole väliä.

Vierailija
473/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tässäkin ketjussa on jo pyydetty m g t o w miestä unohtamaan naiset ja hankkimaan elämän ja menemään omia polkujaan mutta kaikkihan me tiedetään että sen todennäköisyys on 0%. Täällä se tulee olemaan muumioitumiseensa asti naisille jankkaus elämänsä ainoana sisältönä. 

Täällä on pyydetty myös naisia jättämään ne sikamiehet ja elämään onnellisina, siihen ei tarvita palstalla miesten haukkumista. Kaikkihan me kuitenkin tiedetään että sen todennäköisyys on 0%. Täällä te tulette olemaan muumioituneena, haukkumassa miehiä elämänne ainoana sisältönä.

Vierailija
474/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää tuntuu olevan aidosti erilaista naisilla ja miehillä. Ap:kin kertoi nauttineensa illasta vaikka tuolloin ei tärpännytkään. Voi vaan kuvitella minkälaisen nais vihapläjäyksen palstamies olisi vastaavasta illasta tänne kehitellyt. Siis jos roolit olisi toisinpäin ja mies olisi vain sivusta seurannut miten 200 miestä liehittelee viittä naista. Naiset voi ihan oikeasti kulkea samalla sekä haku päällä että etsimättä veren maku suussa. 

---

Naisten "haku päällä" onkin "annoin miehille hienovaraisia signaaleja jotta ne tajuaisi lähestyä ja maskaa drinkkini"

Vierailija
475/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se johtuu vain siitä etteivät suomalaiset miehet ole olleet koskaan sinusta innostuneita. Miksi nähdä vaivaa eltaantuneen mätisäkin vuoksi?

Vierailija
476/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehiä ei näytä enää kiinnostavan naiset. Tarvitseeko tuota ihmetellä kun lihavuus laskee testotasoja. Yli 70% miehistä on ylipainoisia. U do the math.

Jep, naiset eivät ole edes sen arvoisia, että mies pitäisi sellaisen takia kunnostaan huolta.

Yli 60% naisista on ylipainoisia ja lihavia on jopa miehiä enemmän, vaikka miesten ylipaino on yleisempää! U do the math.

Vierailija
477/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Monilla miehillä on parempaakin tekemistä viikonloppuisin kun ottaa pakkeja naisilta.

Mutta kyllä tässä ketjussa näkyy miksi noi jää ilman, luonteet on niin syvältä ettei tosikaan, ei kukaan halua itsesäälistä ruikuttajaa. Vaikka olisi kuinka komea.

Ei täällä kukaan mies mitään itke, vastaamme väitteisiin ja kysymyksiin.

Ketjussa ja sinussa tosiaan näkee hyvin miksi joudutte turvautumaan tuollaisiin sinkkutapahtumiin, eikä sielläkään tärppää. Siitä suivaantuneena tulette sitten palstailemaan ja haukkumaan miehiä.

On se kumma kun sun kaltainen helmi ei kelpaa miehille. Todella kumma!

Vierailija
478/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolisoa kannattaisi etsiä sinkkuilloista? Miksei aivan normaalit tapahtumat ja arkiset tilanteet toimisi paremmin? Jo tapahtuman nimi luo fiilikset jonkinlaisista keräilyeristä.

Vierailija
479/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei täällä kukaan mies mitään itke, vastaamme väitteisiin ja kysymyksiin.

Ketjussa ja sinussa tosiaan näkee hyvin miksi joudutte turvautumaan tuollaisiin sinkkutapahtumiin, eikä sielläkään tärppää. Siitä suivaantuneena tulette sitten palstailemaan ja haukkumaan miehiä.

On se kumma kun sun kaltainen helmi ei kelpaa miehille. Todella kumma!

Suurin osa teille katkeroille kommentoineista naisista taitaa olla kuitenkin parisuhteissa, kuten itsekin olen. Teitä inkkulipojuja on vain hauska huudattaa välillä.

Vierailija
480/604 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en lähtökohtaisesti hae sinkkuja. Sinkku on kaunis siinä alle 30v, sen jälkeen kauniit on 99%:sti varattuja. Itse haen 30-40v naista ja tsägä, että sen ikähaarukan kaunis nainen olisi vapaa sinkku on jotain 0,001%. Eli ihan suosiolla kohdistan yritykseni varattuihin naisiin. Aina jollain on parisuhteessa haasteita, joten ei se mitenkään epätoivoista ole. Ja samahan se pätee miehiinkin. Nimimerkillä huonossa suhteessa elävä.