Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies
Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.
Kommentit (604)
Vierailija wrote:
Miehenä en lähtökohtaisesti hae sinkkuja. Sinkku on kaunis siinä alle 30v, sen jälkeen kauniit on 99%:sti varattuja. Itse haen 30-40v naista ja tsägä, että sen ikähaarukan kaunis nainen olisi vapaa sinkku on jotain 0,001%. Eli ihan suosiolla kohdistan yritykseni varattuihin naisiin. Aina jollain on parisuhteessa haasteita, joten ei se mitenkään epätoivoista ole. Ja samahan se pätee miehiinkin. Nimimerkillä huonossa suhteessa elävä.
Aseella uhatenko sinua pidetään huonossa suhteessasi? Kasvata pallit ja lähde.
Suurin osa teille katkeroille kommentoineista naisista taitaa olla kuitenkin parisuhteissa, kuten itsekin olen. Teitä inkkulipojuja on vain hauska huudattaa välillä.
---
voi teitä vanhoja naisia.
Kukaan ei usko että olette parisuhteessa. Täällä te haukutte miehiä vuosikymmenten miesvihassanne marinoituneena.
Vierailija wrote:
Tässä ketjussa on tiivistynyt aika hyvin, miksi en enää innostu suomalaisista miehistä. Ihmeellisiä valittavia vetelyksiä. Kaikki pitäisi saada valmiiksi kotiin kannettuna ettei vaan tarvitsisi itse nähdä minkäänlaista vaivaa. Lähteä vaikkapa ulos ja ihmistenilmoille. Hui kauhistus!
Tämän takia varmaan miehet eivät halua enää seurustella kun naisilla on tuollainen vihamielinen asenne meitä kohtaan.
Vierailija wrote:
Hiusrajahullulle on kerrottu ja 10 432 kertaa että toisia naisia haittaa kalju ja toisia ei. Ei siellä ole vastaanotto päällä.
Sitten ei kannata sanoa, että: "naisia kiinnostaa miehissä enemmän itsevarmuus, rehellisyys ja muut luonteenpiirteet", kun naiset jakavat kuitenkin miehet ulkoisiin turn offeihin. Eli ulkonäkö on se, mikä ratkaisee, ja vasta sen jälkeen tulee kaikki muu. Siinä ei auta sinkkutapahtumat ja Tinderit yhtään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tarvitseeko tämän näköisen miehen osallistua sinkkutapahtumiin?
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vai nähtäisiinkö kenties naisten lähestymisiä jo ennen koko stand-up illan narikkajonoa?
Nauroin tälle ääneen. Muiden kommenttien perusteella päättelin, että tämän kirjoittaja on joku "hiusrajamies". Huvittaa, koska itse olen kolmatta vuotta onnettomasti rakastunut silmälasipäiseen, keskimittaiseen mieheen, joka on täysin kalju. En voi kuvitella mitään, mikä olisi enemmän hot.
Mies, joka kuvailee kahdeksan (8!) ominaisuuttaan, joista yksikään ei kerro mitään hän
Sinä saatat kuulua niihin naisiin, jotka eivät niin välitä kaljusta. Miehesi löysi siis jonkun yksittäisen naisen, joka sattui olemaan juuri tästä miehestä kiinnostunut. Nyt hän on sitten sinun kanssasi. Kaljulla ja keskimittaisella (=naisten maailmassa lyhyt mies) on yleensä yksi nainen, jonka valitsee nollan ja yhden väliltä.
Vierailija wrote:
Miehet kokevat ettei parisuhde ole nykyään mitenkään tavoiteltava asia. Nainen ei tuo miehen elämään mitään positiivista.
Mihin miehillä olisi siis "hyvät mahdollisuudet" ?
Miksi sinäkin siis uliset täällä vaikka yksin on kiva?
Pelkureitahan nää sinkkumiehet on. Roikkuvat deittisivuilla mutta eivät ikinä uskalla kohdata ketään livenä.
Siksi ne vinkuvat että pitäisi valtion toimittaa instamissi kotiovelle. Huumattuna, oletettavasti.
Siksi ne vinkuvat inttiin menosta, kun pelottaa joutua myös omanikäisten MIESTEN seuraan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tässä ketjussa on tiivistynyt aika hyvin, miksi en enää innostu suomalaisista miehistä. Ihmeellisiä valittavia vetelyksiä. Kaikki pitäisi saada valmiiksi kotiin kannettuna ettei vaan tarvitsisi itse nähdä minkäänlaista vaivaa. Lähteä vaikkapa ulos ja ihmistenilmoille. Hui kauhistus!
Tämän takia varmaan miehet eivät halua enää seurustella kun naisilla on tuollainen vihamielinen asenne meitä kohtaan.
Älähän nyt, nuo vain huudattaa miehiä huvikseen. Ei se vihamielisyys näy oikeassa elämässä, aivan kuten ulílautalaisten naisvihakaan ei näy.
Vai mitenkäs se menikään :)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehet kokevat ettei parisuhde ole nykyään mitenkään tavoiteltava asia. Nainen ei tuo miehen elämään mitään positiivista.
Mihin miehillä olisi siis "hyvät mahdollisuudet" ?
Miksi sinäkin siis uliset täällä vaikka yksin on kiva?
Mitähän ulísemista keskusteluun osallistuminen mahtaa olla :)
Kerro omin sanoin, ulímamma
Vierailija wrote:
Pelkureitahan nää sinkkumiehet on. Roikkuvat deittisivuilla mutta eivät ikinä uskalla kohdata ketään livenä.
Siksi ne vinkuvat että pitäisi valtion toimittaa instamissi kotiovelle. Huumattuna, oletettavasti.
Siksi ne vinkuvat inttiin menosta, kun pelottaa joutua myös omanikäisten MIESTEN seuraan.
Mihin sinkkumiehiin viittaat? Niihin jotka haluaa parisuhdetta vai niihin joita ei naiset pelleilyineen voisi enää vähemmän kiinnostaa?
Suurin osa sinkkumiehistä on nykyään tuota jälkimmäistä ryhmää
Vierailija wrote:
Suurin osa teille katkeroille kommentoineista naisista taitaa olla kuitenkin parisuhteissa, kuten itsekin olen. Teitä inkkulipojuja on vain hauska huudattaa välillä.
---
voi teitä vanhoja naisia.
Kukaan ei usko että olette parisuhteessa. Täällä te haukutte miehiä vuosikymmenten miesvihassanne marinoituneena.
Tulitpahan silti taas vinkumaan meille "vanhoille naisille" Eipä tunnu paljon muunlaista elämää sinullakaan olevan :D
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No se on win-win. Ei kukaan vetelystä jaksa katsella.
Vierailija wrote:
Toivottasti kohtaat väkivaltaisen miehen joka pistää purukalustosi uuten kuntoon. Olette sen ansainneet.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tarvitseeko tämän näköisen miehen osallistua sinkkutapahtumiin?
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vai nähtäisiinkö kenties naisten lähestymisiä jo ennen koko stand-up illan narikkajonoa?
Nauroin tälle ääneen. Muiden kommenttien perusteella päättelin, että tämän kirjoittaja on joku "hiusrajamies". Huvittaa, koska itse olen kolmatta vuotta onnettomasti rakastunut silmälasipäiseen, keskimittaiseen mieheen, joka on täysin kalju. En voi kuvitella mitään, mikä olisi enemmän hot.
Mies, joka kuvailee kahdeksan (8!) ominaisu...
Sinä saatat kuulua niihin naisiin, jotka eivät niin välitä kaljusta. Miehesi löysi siis jonkun yksittäisen naisen, joka sattui olemaan juuri tästä miehestä kiinnostunut. Nyt hän on sitten sinun kanssasi. Kaljulla ja keskimittaisella (=naisten maailmassa lyhyt mies) on yleensä yksi nainen, jonka valitsee nollan ja yhden väliltä.
Jos viestisi on minulle eli sille, joka nauroi ääneen "hiusrajamiehen" kahdeksan kohdan listalle, niin voin kertoa, että minun mieheni ei ole kalju. Kirjoitinhan, että olen kolmatta vuotta onnettomasti rakastunut..., eli en ole "saanut" tuota unelmieni miestä itselleni. Hän on minulle saavuttamaton. En valitettavasti edes tiedä hänen parisuhdetilannettaan, mutta veikkaan, että hän on parisuhteessa, tai sitten hän ei kaipaa sellaista ollenkaan.
Itse olen pieni ja hoikka, silmälasit on minullakin. En kyllä tiedä, miksi tämän kirjoitin, mitä väliä sillä?
Muuten tuosta "hiusrajamiehen" listasta puuttui silmien väri. Ulkonäköseikoista se on oikeastaan ainoa, joka minulle on tosi tärkeä: silmien pitää olla siniset. Kaljuus on plussaa, muttei välttämätöntä, ja silmälasit aivan superpuoleensavetävä piirre miehessä.
Makuja on monia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hiusrajahullulle on kerrottu ja 10 432 kertaa että toisia naisia haittaa kalju ja toisia ei. Ei siellä ole vastaanotto päällä.
Sitten ei kannata sanoa, että: "naisia kiinnostaa miehissä enemmän itsevarmuus, rehellisyys ja muut luonteenpiirteet", kun naiset jakavat kuitenkin miehet ulkoisiin turn offeihin. Eli ulkonäkö on se, mikä ratkaisee, ja vasta sen jälkeen tulee kaikki muu. Siinä ei auta sinkkutapahtumat ja Tinderit yhtään.
Sinä et autismipäissäsi tajua ettei nämä ole mitään absoluuttisia kysymyksiä. Minua ei haittaa kalju miehellä ja kalju on parempi kuin pitkät hiukset, jotka on minulle normaalisti todellinen turn off. Mutta juurikin tapasin aivan mahtavan miehen jolla oli pitkät hiukset, joten olisin ollut valmis joustamaan koska kun tapaa helmen on ihan sama mitä sieltä päänahasta kasvaa. Nämä sinun jutut on jämähtäneet teini-ikään.
Vierailija wrote:
Sanoo sukupuoli joka vinkuu kun mies ottaa väkisin. Se on vain seksiä...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Toivottasti kohtaat väkivaltaisen miehen joka pistää purukalustosi uuten kuntoon. Olette sen ansainneet.
Oioi. Nyt meni inkkulipojalla pahasti ihon alle.
-eri
Naiset heti vinkuu jos vähän tulee nyrkistä. Kannattaisi ehkä nalkuttaa vähemmän.
Minä olin kerran omalla paikkakunnallani tuollaisessa eläkeläisille osoitetussa sinkkutapahtumassa, naisten osuus 95 % ja miesten 5 %, osallistujista suurin osa iältään 70 +. Ei ollut minun juttuni, minun mielestäni mielenkiintoisempaa porukkaa ja enemmän mahdollisuuksia solmia uusia tuttavuuksia on tapahtumissa ja kohtaamispaikoissa, jotka ei ole kohdistettu millekään erityisryhmälle.633