Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia puolison ulosotosta?

Vierailija
14.10.2023 |

Miten teidän perheen raha-asiat järjestyi, jos toisella puolisolla oli ulosotto päällä? Mieheni on joutunut yrityksensä kanssa vaikeuksiin ja ulosoton ja toivottavasti velkajärjestelyn kautta yrittää päästä sitten kuiville. Meillä on yksi lapsi. Kaikki kokemukset kiinnostaa aiheesta. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehellä oli velkoja ulosotossa. Eipä se mitään ihmeellistä ollut, palkasta ottivat osan ja suojaosuus jäi. Elettiin sillä ja mun palkalla, kun meillä on yhteiset rahat. Velat tuli maksettua ja nyt on tilanne normaali.

Ok. Jäikö teille siitä suojaosuudesta mitään "ylimääräistä" rahaa, vai menikö se tiukasti vain välttämättömiin asumisen ja elämisen kuluihin? Mietin vain, kuinka tiukkaa oikeasti tulee olemaan.  

Vierailija
22/24 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koskaan saatu lasta, koska mies ennättää ottaa aina ulos. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kestin melkein 10v miehen velka ongelmia. Velkajärjestelyyn ei päässyt heti. Lopulta pääsi ja 5v meni maksella velkoja. Nyt on 2v kulunu siitä kun miehen velkajärjestely päättyi ja nyt se on ottanu jotain kulutusluottoja. Kohta varmaan taas k*sessa. Ite kattelen jo itelleni omaa asuntoa. Ei jaksa katella tuollasta ääliötä joka ei ota opikseen. Siinäpä sössii taas asiansa kaikessa rauhassa. Minä lähen pois.

Vierailija
24/24 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ulosotossa kun aloin seurustella. Kyllähän se vaikutti talouteen koska mulla meni palkasta osa ulosmittaukseen. Yhteen muutettiin kuitenkin, mentiin naimisiin ja talo ja laina miehen nimiin. Mulle hommattiin halpa auto rahoituksella miehen nimiin, mutta mä maksoin sen auton. Kyllä mä sain vuosien aikana velat maksettua ja lopulta tiedot puhtaaksi. Nyt ollaan jo miehen kanssa erottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan