Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos tietäisit, että aikuisen lapsesi puoliso pettää?

Vierailija
14.10.2023 |

Tiedän että on pettänyt ja tieto on täysin varma. Haluaisin kertoa pojalle, mutta pelkään että viestintuoja ammutaan, koska en ole koskaan ollut mitenkään ystävällisissä väleissä miniän kanssa. En siis ole kohdellut häntä huonosti tai mitään sellaista, välit ovat aina olleet asialliset mutta eivät hyvät. Annanko siis olla ja otan riskin, että pettäminen jatkuu ja poikaan tulee myöhemmin sattumaan tosi pahasti, vai kerronko ja otan riskin ettei minua uskota ja poikakin kääntyy minua vastaan ja välit lapsiinkin katkeaa? En tiedä, olen ihan hukassa tämän kanssa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täysin varma? Olitko siis lähietäisyydellä näkemässä kun SE työntyi sinne... 

Olin lähietäisyydellä näkemässä kun miniä nuoleskeli vieraan miehen kanssa taksijonossa ja lähti samalla taksilla. Pitkään seisoivat jonossa, minä myös, ja koko ajan suutelivat ja käpälöivät. Eiköhän se ole aika selvä tapaus.

Oletko va jaa?

Miksi et ottanut videota/kuvaa ja lähettänyt pojalle. Silloin ei olisi epäselvää onko puheesi totta.

Ryssit mahdollisuutesi olla uskottava.

Vierailija
22/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Te, jotka vetoatte, että mitä jos onkin avoin suhde tms. Mitä se sittenkään haittaisi, jos kertoisi, mitä näki? Poika voisi sitten vaan kiittää tiedosta ja valita itse, minkä verran äidilleen haluaa avautua. 

Kertomista aika harvoin on ilman moralisointia. Nämä viestintuojat ensisijaisesti haluaa kertoa että kyseessä on pettäminen. Läheskään aina he rivit edes kerro mistä he päättelevät että kyse on pettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olin lähietäisyydellä näkemässä kun miniä nuoleskeli vieraan miehen kanssa taksijonossa ja lähti samalla taksilla. Pitkään seisoivat jonossa, minä myös, ja koko ajan suutelivat ja käpälöivät. Eiköhän se ole aika selvä tapaus.

Oletko va jaa?

Miksi et ottanut videota/kuvaa ja lähettänyt pojalle. Silloin ei olisi epäselvää onko puheesi totta.

Ja sitten pelkää että viestintuoja am.mu.taan eikä sitä uskota.

Heh  

Vierailija
24/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oletko va jaa?

Ja sitten pelkää että viestintuoja am.mu.taan eikä sitä uskota.

Heh  

Tyh myy destä sakotetaan! 

I dioot ti aloittaja

Vierailija
25/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oletko va jaa?

Tai ensiksi

A) kertoo pojalle, jos ei usko niin

B) näyttää videon 

Nyt on ongelmallista, kun ei ole videota/todisteita, että uskoisiko poika äitinsä puheita pettämisestä.

Jos olisi vedota tai kuvaa niin olisi uskottava, halusi tai ei.

Miten joku voi olla noin tyh mä, ettei kuvaa todisteita.

Vierailija
26/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oletko va jaa?

Tai ensiksi

A) kertoo pojalle, jos ei usko niin

B) näyttää videon 

Nyt on ongelmallista, kun ei ole videota/todisteita, että uskoisiko poika äitinsä puheita pettämisestä.

Jos olisi vedota tai kuvaa niin olisi uskottava, halusi tai ei.

Miten joku voi olla noin tyh mä, ettei kuvaa todisteita.

Vierailija
27/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Sano miniälle, että kertooko itse vain kerronko minä 

2.) Jos miniä ei kerro, äiti kertoo pojalle

3.) Jos poika ei usko - videota kehiin - sen jälkeen uskoo 

Vierailija
28/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihan re dar di, kun ei kuvaa todisteita 

Vierailija
29/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi välttämätöntä että tarina olisi uskottava? Mitä sitten jos se kuulia ei halua uskoa pettämistä tapahtuneen?

Olet kertonut sen minkä tiedät, mutta et voi päättää mitä toinen tiedolla tekee tai uskooko tai ei sinua.

Vierailija
30/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloittajan TEKOsyy, kun et kuvannut miniän kiehnäämistä yms. vieraan miehen kanssa.

Olitte pitkää jonossa eli aikaa olisi ollut!

Vierailija
31/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä on aloittajan TEKOsyy, kun et kuvannut miniän kiehnäämistä yms. vieraan miehen kanssa.

Provosointi olisi silloin vähän hankalaa.

Vierailija
32/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi olisi välttämätöntä että tarina olisi uskottava? Mitä sitten jos se kuulia ei halua uskoa pettämistä tapahtuneen?

Olet kertonut sen minkä tiedät, mutta et voi päättää mitä toinen tiedolla tekee tai uskooko tai ei sinua.

Kai se poika uskoo kun näyttää kuvia/videota mutta nythän sellaisia ei ole ja joutuu vielä miettimään uskooko poika sen lisäksi että kertooko pojalle. Typ.erää joutua pohtimaan uskooko kun se olisi ollut vältettävissä todistella. Silloin olisi helppo sanoa miniälle että kumpi kertoo.

Vierailija
33/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aloitus voi olla totta hyvinkin.

Kunhan vaan kysyn
34/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikä sulla ollut rotia just siinä tilanteessa mennä väliin? Vai olitko itsekin vieraissa?

Vierailija
35/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jäishän silloin vielä kysymys kertisko vai ei eli ei olisi hankalaa tehdä tällaista aloitusta/provoa 

Vierailija
36/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Te, jotka vetoatte, että mitä jos onkin avoin suhde tms. Mitä se sittenkään haittaisi, jos kertoisi, mitä näki? Poika voisi sitten vaan kiittää tiedosta ja valita itse, minkä verran äidilleen haluaa avautua. 

Kertomista aika harvoin on ilman moralisointia. Nämä viestintuojat ensisijaisesti haluaa kertoa että kyseessä on pettäminen. Läheskään aina he rivit edes kerro mistä he päättelevät että kyse on pettämisestä.

Kyllähän nyt kuka tahansa täysjärkinen ymmärtää, vaikka olisi kuinka avoimessa suhteessa, jos oma läheinen kertoo järkyttyneeseen / tuomitsevaan sävyyn nähneensä puolison kieli toisen miehen kurkussa. Ellei nyt tosiaan ole tälle läheiselle erikseen kertonut suhteen avoimuudesta. Täytyy olla todella epätasapainoinen uniikki lumihiutale, jos lähtee tuollaisesta väärinkäsityksestä hernettä vetämään nenäänsä. Sitten voisi vaan kertoa sille läheiselle, että kiitos tiedosta, mutta ei tässä ole mitään hätää. 

Vierailija
37/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse kertoisin kyllä tietoni lapselle. Hänen asiansa miten siihen tietoon suhtautuu ja miten toimii parisuhteensa kanssa.

Ei missään nimessä.

Sillä vastaus on : sä et ole ikinä tykänny mun kumppanista!

Vierailija
38/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin moikannut miniää jo siinä taksijonossa.

Nyt mainitsisin miniälle, mitä näin.

Vierailija
39/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse kertoisin kyllä tietoni lapselle. Hänen asiansa miten siihen tietoon suhtautuu ja miten toimii parisuhteensa kanssa.

Ei missään nimessä.

Sillä vastaus on : sä et ole ikinä tykänny mun kumppanista!

Eikö pääasia ole mitä mieltä se lapsi on kumpoanistaan eikä se pidänkö minä hänestä vai en.

Vierailija
40/62 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kertoisin mitä näin. En sanoisi että näin että vaimosi pettää, vaan kertoisin että näin vaimosi suutelevan ja lääppivän toisen miehen kanssa ja lähtevän samalla taksilla. Ihan samalla tavalla kuin kertoisin kenelle tahansa ystävälle, sukulaiselle, työkaverille jne. Muuten olisin paska äiti, ystävä jne. Toki tuossa tilanteessa olisin kuvannut videolle tai vähintään ottanut kuvan todisteeksi, ettei tule sitä tilannetta että miniä väittää että keksin päästäni asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme