Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos tietäisit, että aikuisen lapsesi puoliso pettää?

Vierailija
14.10.2023 |

Tiedän että on pettänyt ja tieto on täysin varma. Haluaisin kertoa pojalle, mutta pelkään että viestintuoja ammutaan, koska en ole koskaan ollut mitenkään ystävällisissä väleissä miniän kanssa. En siis ole kohdellut häntä huonosti tai mitään sellaista, välit ovat aina olleet asialliset mutta eivät hyvät. Annanko siis olla ja otan riskin, että pettäminen jatkuu ja poikaan tulee myöhemmin sattumaan tosi pahasti, vai kerronko ja otan riskin ettei minua uskota ja poikakin kääntyy minua vastaan ja välit lapsiinkin katkeaa? En tiedä, olen ihan hukassa tämän kanssa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettäjä on mies niin valjastaisin some lynkkaus partion tuomitsemaan miehen mutta jos pettäjä on nainen pitää naista puolustaa ja kääntää siitäkin syyllisyys miehen niskaan

Vierailija
62/62 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täysin varma? Olitko siis lähietäisyydellä näkemässä kun SE työntyi sinne... 

Olin lähietäisyydellä näkemässä kun miniä nuoleskeli vieraan miehen kanssa taksijonossa ja lähti samalla taksilla. Pitkään seisoivat jonossa, minä myös, ja koko ajan suutelivat ja käpälöivät. Eiköhän se ole aika selvä tapaus.

Sitten kerrot vain ja ainostaan sen, mitä näit, etkä esitä mitään arvailuja siitä, mitä näkemäsi jälkeen tapahtui. On poikasi asia ottaa siitä selvä ja tehdä päätelmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi