Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin jäähalli, mistä kohtaa konserttiliput kannattaa ostaa?

Vierailija
14.10.2023 |

On ahdas katsomo, sen muistan, eli käytäpaikat ehkä parhaat. Onko alakatsomon alaosa vai yläosa parempi? Siis mitä suosittelet. Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuvuoden puolella, vai olikohan se viime vuoden loppusyksystä, siellä viimeksi keikalla ja paikkani oli ihan edessä, taisi olla rivillä 2.

Ottaisin reunapaikan seuraavalla kerralla, istuimet ihan kiinni toisissaan ja sai istua olkapäät supussa.

Mitä menet katsomaan?

Vierailija
2/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olin alkuvuoden puolella, vai olikohan se viime vuoden loppusyksystä, siellä viimeksi keikalla ja paikkani oli ihan edessä, taisi olla rivillä 2.

Ottaisin reunapaikan seuraavalla kerralla, istuimet ihan kiinni toisissaan ja sai istua olkapäät supussa.

Mitä menet katsomaan?

Kiitos vastauksesta, useampia konsertteja mielessä. Oliko 2 rivi hyvä vai luuletko, että ylempää näkis paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mitä haluat. Haluatko nähdä kokonaisuuden eikä haittaa että henkilöt lavalla pikku-ukkoja vai haluatko nähdä lähempää enemmän? 

Vierailija
4/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kauan sitten olen ollut, mutta en ainakaan ottas mistään takakaarteesta, on niin kaukana. Permannolta edestä tai keskeltä tai sitten sivuilta ei ihan alhaalta, mutta ei kyllä piippuhyllyltäkään.

Vierailija
5/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä menet katsomaan?

Kiitos vastauksesta, useampia konsertteja mielessä. Oliko 2 rivi hyvä vai luuletko, että ylempää näkis paremmin?

Oli se hyvä, ensimmäisiltä 5 riviltä ottaisin jatkossakin ja tosiaan siitä lavan edestä niin sanotusti, reunapaikka pitäisi saada siitä ihan läheltä lavaa sitten myös, ovat sen verran laidoilla. Stadionilla, kun olin viime vuonna niin en hahmottanut sitä korkeutta, oltiin lähellä lavaa, mutta tokaylimmällä rivillä ja minulla korkean paikan kammoisena oli vaikeuksia kavuta sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän