Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.
Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uusille treffeille, niin tällöin miehen täytyy v
Se, että toinen tekee kaiken ja toinen vain on passiivisena ja arvioi, on normaalia kanssakäymistä...? Ei kiitos naisten normaaleille kanssakäymisille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voisiko joku mies kertoa, mitä konkreettista tarkoitatte tuolla että miehen pitää viihdyttää naista ja temppuilla ja olla "koulutettu koira"? Otatteko termin "naistennaurattaminen" vähän turhan kirjaimellisesti, vai onko se naiselle tehtävä aivan hirveä temppuilu sitä että ostaa kimpun kukkia synttärinä.
Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uusille treffeille, niin tällöin miehen täytyy v
Onko sun mielestä normaalia, että mies hoitaa kaiken? Turha mun mielestä ulista että jää yksin eikä parisuhdetta löydy, jos toi on asenne.
Jos alkaisit kirjeenvaihtoon kanssani, olet täysjärkinen, töissä käyvä, ongelmaton, etkä ihan seinästä revityn näköinen, niin todennäköisesti voisin alkaa parisuhteeseen kanssasi.
- Riku 44v
Monet suomalsiset miehet haluavat olla passiivisessa roolissa parisuhteessa, myöskin sen muodostumisvaiheessa. Ne ovat näitä kuuluisia perässävedettäviä. Mutta täytyy yrittää ymmärtää, että se on vain joku suomimiesten juttu.
Eli naisen tulee tehdä aloite ja olla aina se aktiivisempi osapuoli.
Joko näin, tai sitten mies on haettava jostain muusta kulttuurista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uus
Itse olet keksinyt, että MIEHEN pitää milloin mitäkin. Minusta on normaalia, että jompikumpi tutustumisen alussa laittaa ekan viestin, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin, eihän se muuten etene. Kiinnostuneemman pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö toinen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää totta kai valita yhdessä, miksi sen mies muka yksin päättäisi? Treffeillä kohteliaampi tarjoaa, tai molemmat maksavat omansa. Keskustelu soljuu eteenpäin, jos molempia kiinnostaa toinen edes jonkin verran. Treffien päätteeksi kiinnostuneempi ottaa riskin ja tekee ehkä jo tässä vaiheessa jonkinlaisen aloitteen fyysiselle tasolle (suukko tms.). Onko tämä jotain sirkustemppuilua?
Millaisilla treffeillä te poikarukat oikein käytte, jos tuo ihan tavallinen tutustuminen tuntuu aivan ylivoimaiselta ponnistukselta? Millaisia treffejä toivoisitte?
Vierailija wrote:
Monet suomalsiset miehet haluavat olla passiivisessa roolissa parisuhteessa, myöskin sen muodostumisvaiheessa. Ne ovat näitä kuuluisia perässävedettäviä. Mutta täytyy yrittää ymmärtää, että se on vain joku suomimiesten juttu.
Kannatan puhemiesten ottamista käyttöön, jos parinmuodostus osottautuu hankalaksi. Puhemies voi tiedustella toiselta osapuolelta hänen kantojaan ja toimia viestinviejänä osapuolten välillä, näin ei pääse muodostumaan turhia epäilyjä, eikä omia luuloja, sekä saattaa lopulta parin yhteen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
”Olin luullut, että kaikki tuo luettelemasi on ihan normaalia kanssakäymistä kahden toisistaan kiinnostuneen ihmisen kesken, mutta näköjään ei kaikille olekaan.”
- - -
Ihme tossuja monet suomalaiset miehet nykyään. Mitään ei haluta, jakseta tai uskalleta tehdä, mutta se nuori, kaunis missi pitäisi silti saada kotiovelle ilman että sormeaan nostaa.
Ps. Miksi tämä lainaussysteemi on nykyään ihan hanurista?
AP kysyi missä muualla kuin tinderissä tm vastaavissa palveluissa saa miehiä, ja sai vastaukseksi että tinderissä, tai vaihtoehtoisesti että ei hänen tasonsa riitä. Just.
Onko sinulla kavereita, jotka tuntisivat kivoja sinkkumiehiä ja voivat esitellä teidät toisillenne?
Tavallinen nainen löytää parisuhteen heti kun vaan tutustuu tavalliseen mieheen, ja lopettaa haaveilemasta niiden top 10% miesten perään. Eli ei siis koskaan.
Vierailija wrote:
Tavallinen nainen löytää parisuhteen heti kun vaan tutustuu tavalliseen mieheen, ja lopettaa haaveilemasta niiden top 10% miesten perään. Eli ei siis koskaan.
Kyllä. Tämän voi havaita ihan joka päivä tuolla reaalielämässä: Yksikään tavallinen nainen ei ole enää vuosiin pariutunut. Siellä näkee enää vain noita top 10 % -pareja, ei ikinä ketään pariutuneita taviksia. Ei edes perjantaisin Prismassa. 🙄🤭
"Pelaamisen lisäksi tykkään autoista eikä sekään ole miesten mielestä kovin kiihottavaa (autojen päällä puolialasti makaavat naiset sen sijaan taitaa olla).
Ap"
Vai on ap autoista kiinnostunut 🚙🤩
Treffit ja cruisailemaan?
M
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minäpä kerron, kuinka tutustumisen alussa miehellä on se vastuu tehdä asioita. Tinderissä pitää laittaa eka viesti, totta kai. Kirjoittelua pitää viedä aktiivisesti eteenpäin. Miehen pitää myös tehdä aloite ja kysyä lähteekö nainen live-tasolle tapaamiseen. Treffipaikka pitää miehen totta kai valita. Treffeillä miehen täytyy tarjota. Viedä keskustelua eteenpäin. Treffien päätteeksi ottaa riski ja tehdä jonkinlainen aloite fyysiselle tasolle; suukko tms. Jos tilanne etenee uus
Onko liikaa vaadittu, että nainenkin tekisi joskus jotain? Mies tekee aloitteen ja joutuu sen jälkeen olemaan vielä viihdytysautomaattina.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.
Miksi kuvittelet että kaikki naiset kuvittelisivat olevansa jotakin erityistä, siis vaativansa kohtuuttomia?
Aloittajakaan ei sitä tee. MIkä on TASOn perustaso? Eihän kukaan mieleltään terve puntaroi tasoasteikolla muita ihmisiä, vaan tunteillaan ja intuitiollaan, joki myös järjellään. Itse olen tyytynyt ääliöihin koko elämäni ja kadun sitä. Olisi ehdottomasti pitänyt olla nirsompi. Ihmiset ovat aika sekaisin ja hukassa ja toisen korjaaminen voi olla täysin toivotonta puuhaa, siinä ei edes mikään elintas
Totta, nykyään naiset on jo niin alilaatuisia että ovat alle kaiken mitattavissa olevan laadun. Parisuhteessa naisen kanssa ei ole miehelle nykyään mitään muuta kuin tyhjiä arpoja ja maksettavia laskuja jaossa.
Rima alas ja mene sitten juttelee tavallisen miehen kanssa. Pyydä miestä kahville ja ole aloitteellinen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kannatan puhemiesten ottamista käyttöön, jos parinmuodostus osottautuu hankalaksi. Puhemies voi tiedustella toiselta osapuolelta hänen kantojaan ja toimia viestinviejänä osapuolten välillä, näin ei pääse muodostumaan turhia epäilyjä, eikä omia luuloja, sekä saattaa lopulta parin yhteen.
Myös se, kun moni aina miettii,että onkohan se kiinnostunut eikä asiaa uskalleta tarkistaa, niin puhemies voisi toimia tässäkin asiassa osapuolten välillä ja viedä vastauksen, eikä tarvitsisi itse loputtomiin pähkäillä.
Vierailija wrote:
Etkö osaa jutella naisille kuten ihmisille yleensä jutellaan? Jos miehen naamasta näkee, että hän miettii "panisinko vai enkö panisi", niin se lopettaa naisen kiinnostuksen. Minä haluan tulla nähdyksi kiinnostavana ihmisenä enkä niin, että minusta ollaan vailla jotain tiettyä asiaa.
Tuota noin...jos minä haen naisesta kumppania parisuhteeseen, niin kyllä mä myös silloin haluan panna tämän naisen kanssa. Tällöin myös katson naisen kroppaa ja sen muotoja. Sori siitä, mutta olen heteromies ja minulla on halut ja vietit. Jos taas juttelen kuin ihminen ihmisille, niin silloin voisin yhtä hyvin etsiä ihan vain kaveria sukupuolesta riippumatta.
Mäkin joudun tunnustamaan ton saman synnin. Mäkin haluan parisuhteessa harrastaa seksiä, ja naisen ulkonäöllä on minulle paljonkin merkitystä.
Me kaksi olemme kyllä varsinaisia sikoja, jos emme suorastaan ihmishirviöitä! Miten me oikein kehtaamme?
Vierailija wrote:
Etkö osaa jutella naisille kuten ihmisille yleensä jutellaan? Jos miehen naamasta näkee, että hän miettii "panisinko vai enkö panisi", niin se lopettaa naisen kiinnostuksen. Minä haluan tulla nähdyksi kiinnostavana ihmisenä enkä niin, että minusta ollaan vailla jotain tiettyä asiaa.
Tuota noin...jos minä haen naisesta kumppania parisuhteeseen, niin kyllä mä myös silloin haluan panna tämän naisen kanssa. Tällöin myös katson naisen kroppaa ja sen muotoja. Sori siitä, mutta olen heteromies ja minulla on halut ja vietit. Jos taas juttelen kuin ihminen ihmisille, niin silloin voisin yhtä hyvin etsiä ihan vain kaveria sukupuolesta riippumatta.
Mikäs siinä, jos tuo toimii. Itse en innostu läähättävistä ja pllunkiilto silmissä kuolaavista miehistä.
Voin sanoa, että tämä palsta aivan v i tun perseestä. Pitkä kommentti hylätään vailla mitään syytä. Kommenttien lainaus on aiva pa s ka. Kuka s aa ta nan peruskoululainen tämä on laitettu koodaamaan. Testasivatko he edes tämä ennen muutosten julkaisemista?????
Vierailija wrote:
Voin sanoa, että tämä palsta aivan v i tun perseestä. Pitkä kommentti hylätään vailla mitään syytä. Kommenttien lainaus on aiva pa s ka. Kuka s aa ta nan peruskoululainen tämä on laitettu koodaamaan. Testasivatko he edes tämä ennen muutosten julkaisemista?????
Ja anteeksi kirjoitusvirheet.
Vinkkejähän tässä pyydettiin:
-Keksi aikakone ja matkusta vuoteen 2003 jolloin deittiäpit ja some eivät vielä olleet pilanneet deittailua
-Tee itsestäsi nuorempi ja nätimpi
-Ala tapailemaan naisia
-Luovuta, hanki koira ja osta laadukas vibraattori
-Madalla odotuksiasi