Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen

Vierailija
13.10.2023 |

Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.

Kommentit (307)

Vierailija
81/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tarkoitat varmaan, että parisuhteen, jossa on tyydyttävä tunne- ja seksuaalinen yhteys , elämäntavat sopii riittävästi yhteen jne. 

Voi olla vaikeaa, koska tyydyttävä tunneyhteys vaatii turvallista kiintymyssuhdetta ja sopivia tunnetaitoja. Niitä harvalla suomalaisella on, miehillä ja naisilla omat tyypilliset ongelmansa. Sukupuolesta riippumatta ollaan huonoja olemaan tasapainoisesti läheisiä, niin että omista tunteista on vastuu itsellä, mutta niitä jaetaan terveesti myös muiden kanssa.

Useilla on ongelmia sen jakamisen kanssa, ollaan niin jumissa oman elämän säännöissä, joilla säädellään omaa tunne-elämää, ettei siihen mahdu toista sekottamaan. Ei nähdä sitä hyvää, minkä rakastava tunnesuhde tuo, kun ei ole siitä mallia. 

Eli en tiedä mistä löytää ja miten. Itsetuntemusta kannattaa harjoittaa, millainen olen, mitä kaipaan. Missä kaltaiseni ihmiset liikkuvat?  "Tavallinen" voi sisältää niin

Ihastun todella helposti, joten mistään nirsoudesta ei ainakaan ole kyse.

Ap

Vierailija
82/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.

Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BJ joka ti ja pe. Niele kuivaksi.

Vierailija
84/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei kaikkien kuulukkaan löytää ketään. Jos sinusta ei ole kukaan kiinnostunut niin se on vahva vihje siitä että pitää löytää muuta merkitystä elämälle. Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus ja kukaan ei kuole siihen vaikka jäisi loppuiäkseen yksin.

Mitä selität? Kyllä minulle on nuorena markkinoitu kuinka jokaiselle tulee puoliso ja lapset, okt ja valkoinen aita, farmari auto sekä koira.

Ja nyt sanot että ei tulekaan, hommaa yksinäinen elämäsi kuntoon.

Mitä kusetusta.

Kuka on oikeassa? Yhteiskunta vaatii puolisoa ja perhettä, olen outo friikki kun olen yksin. Ja auta armias jos uskallan näyttää kiinnostuksen jollekin miehelle niin olen vain säälittävä ressukka joka ei ymmärrä ettei mua kukaan halua. Kuule, tiedetään.

Kannattaa antaa palautetta noille markkinoijille. He eivät selvästi tajunneet kuinka naiset muuttuvat eikä miehiä kiinnosta sen jälkeen muuttua naisten mukana, naisten vaatimaan suuntaan.

Vierailija
85/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No nykyajan tavallinen on vähintään sellaisen 15kg ylipainoinen eli laihduttaminen sellaiseksi vielä 20 vuotta sitten tavalliseksi auttaa jo paljon.

Sitten tietenkin pitää ne omatkin kriteerit pitää jotenkin tolkullisina eikä tavoitella kuuta taivaalta.

Suomimies on ylipainoisempi kuin naiset. 

Ei varsinaisesti. Toki, ylipainoisia on hieman enemmän, mutta naisissa on enemmän lihavia. Keskimääräisen BMI:n eri on vain 0,2 yksikköä, mikä on aika surullista naisten kannalta.

Vierailija
86/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet on esteettisiä ja läski ei ole kaunista.

Tämän kun sisäistät niin pääset pitkälle.

Ja silti miehet loukkaantuvat, jos sanotaan miesten olevan pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. 😀

Loukkaantuu naisetkin kun kerrotaan että he ovat rahan ja statuksen perässä.

Totuus on usein ikävä asia

Vierailija
87/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt itse aloitetta vai odottanut että mies tekee sen?

Oletko selkeästi ilmaissut, että olet kiinnostunut miehestä etkä vain antanut epäselviä vihjauksia.

Vierailija
88/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Pyllistä Espan puiston puskassa klo 23, kyllä siellä joku  s o m a l i  kepittää.

Erikoinen käsitys parisuhteesta sulla..

Ap

Pitäisikö tuo neuvo antaa parisuhteen puutetta poteville miehillekin? 

Vierailija
89/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Sinun pitää avata suusi aina, kun miespuolinen on näköpiirissä. Alat puhumaan niitä näitä, helposti huomaa, koska mies on valmis (pari)suhteeseen. Saattaa tulla ehdotuksia, mies nauraa tai katsoo päin, siis huomioi katseellaan aina, kun näette. Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia. T. Yhden miehen nainen (kerrallaan)

Tämä on totta. Aika usein miehet alkaa nauraa päin naamaa, kun menen puhumaan heille.

Voi että, sama tilanne kuin miehillä heidän lähestyessä naisia.

Vierailija
90/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet on esteettisiä ja läski ei ole kaunista.

Tämän kun sisäistät niin pääset pitkälle.

Ja silti miehet loukkaantuvat, jos sanotaan miesten olevan pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä. 😀

Loukkaantuu naisetkin kun kerrotaan että he ovat rahan ja statuksen perässä.

Totuus on usein ikävä asia

Se on totta. 

Molemmissa sukupuolissa on tyypilliset puutteensa ja vikansa. 🙂

Vierailija
91/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos ei koskaan löydä sitä 'omaa' ? 

Vierailija
92/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mieheni kaverin kautta.

Vierailija
93/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tärkein neuvo minkä näin miehenä voin sinulle antaa, sinun tasosi on 2-4 pykälää alempi mitä itse kuvittelet ja kun ymmärrät tuon miehen löytäminen on senjälkeen helppoa. Seksiä saat tottakai itseäsi huomattavasti tasokkaamilta miehiltä, mutta parisuhteisiin et samantasoisten miesten kanssa pääse.

Joo. Miehet ovat niin hypergamisia, vain itseään 2-4 pykälää parempi nainen kelpaa niille. :(

Jos ongelma on, ettei mielestään löydä kunnollista miestä, niin siihen jää kaksi vaihtoehtoa: Joko tehdä itsestä erilainen, jolloin erilaiset miehet kiinnostuvat itsestä. Tai sitten helpompi vaihtoehto on alkaa kelpuuttamaan niitä miehiä, jotka itsestä kiinnostuu.

Vierailija
94/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.

Vierailija
95/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ne kaverit ja kaljako ne on mitä mies elämältään toivoo? En kyllä etsi sellaista miestä. Vaan miestä joka nauttisi hyvästä itse tehdystä ruoasta, seksistä, kauniista ja siististä kodista, hauskoista loma matkoista, mökkeilystä, urheilusta ja eräilystä, lenkeistä koiran kanssa, lautapelien pelailusta ystävien tai nuorten kanssa, lämpimistä jouluista suvun kesken, kuumista ja iloisista mökkijuhannukssista, laskettelureissuista, ruoan teosta, hyvien sarjojen ja leffojen katselusta sylikkäin, jatkuvasta hipsuttelusta ja pussailusta, himosta, intohimoisesta asenteesta työhön, ystävien kanssa vietetyistä hetkistä ja juhlista, poreammeessa skumpan juonnista,etc lista on loputon... Sorry mut mä en oikein ymmärrä miten joku valitsee mieluummin kaverit ja kaljan... Tai sanoo ettei naiset tuo mitään elämään. Mä tarjoan tuon ja paljon muuta, ulkonäköä ja kroppaa löytyy ja raha-asiat kunnossa. Silti oon yksin koska hyviä miehiä ei ole löytynyt. 

Kyllä sinussa on vikaa jos joku hyvä mies ei sinua ole halunnut.

Vierailija
96/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi pitäisi tyytyä huonompaan? Nainen ottaa parisuhteessa aina enemmän kuin antaa, joten sitä pitää kompensoida jollain tavalla.

Miesten mielestä nainen ottaa enemmän kuin antaa. 

Naisten mielestä mies ottaa enemmän kuin antaa. 

Olisikohan ongelma enemmän siinä ettei nähdä ja tunnisteta sitä kaikkea mitä toinen antaa? Ihmiset usein antavat sitä mitä itse haluaisivat saada, mikä ei ole useinkaan sitä mitä toinen haluaa. Näin syntyy tämä illuusio siitä, että itse vain antaa ja toinen vain ottaa. 

Vierailija
97/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos ongelma on, ettei mielestään löydä kunnollista miestä, niin siihen jää kaksi vaihtoehtoa: Joko tehdä itsestä erilainen, jolloin erilaiset miehet kiinnostuvat itsestä. Tai sitten helpompi vaihtoehto on alkaa kelpuuttamaan niitä miehiä, jotka itsestä kiinnostuu.

Mutta jos ne eivät ole niitä kunnollisia?

Olen eri, eikä minulla ole ollut ikinä ongelmia löytää seuraa, mutta en ihan ymmärrä näitä vinkkejä että "ala kelpuuttaa huonompia". Jos kerran ongelma on se, että sopivaa ei löydy, niin miten ongelma muka ratkeaa alkamalla kelpuuttaa epäsopivia? Silloinhan tilanne on edelleen sama: sopivaa ei ole.

Vierailija
98/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten niin nainen ottaa aina enemmän kuin antaa?

Vierailija
99/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miesten mielestä nainen ottaa enemmän kuin antaa. 

Naisten mielestä mies ottaa enemmän kuin antaa. 

Olisikohan ongelma enemmän siinä ettei nähdä ja tunnisteta sitä kaikkea mitä toinen a

Jos nainen antaa miehille jotain mitä miehet eivät halua niin sen arvo on nolla (0)

Vierailija
100/307 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miten niin nainen ottaa aina enemmän kuin antaa?

Miesten mielestä naisten pitäisi olla kiitollisia erektiohäiriöisestä lusmusta. Kyllä jopa työssäkäyvä saattaa heittäytyä lusmuksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä