Nyt kaikki vinkit kehiin miten tavallinen nainen voi löytää parisuhteen
Tinderistä ja muista treffipalveluista on vaan huonoja kokemuksia, joten ne on poissuljettu vaihtoehto.
Kommentit (307)
Vierailija wrote:
Monet suomalsiset miehet haluavat olla passiivisessa roolissa parisuhteessa, myöskin sen muodostumisvaiheessa. Ne ovat näitä kuuluisia perässävedettäviä. Mutta täytyy yrittää ymmärtää, että se on vain joku suomimiesten juttu.
Eli naisen tulee tehdä aloite ja olla aina se aktiivisempi osapuoli.
Joko näin, tai sitten mies on haettava jostain muusta kulttuurista.
Tuota tuota, aika moni tapaamani nainen on ollut itsenäinen ja vahva ja halunnut päättää asioista itse. Mikään mitä olen ehdottanut ei ole koskaan kelvannut sellaisenaan, vaan aina on minun pitänyt muuttaa kantaani naisen tahdon mukaiseksi. Onko ihme että olen pääasiassa passiivinen, koska olen oppinut, että kun tehdään naisen oikkujen mukaan jää välistä se kädenvääntö, eikä minun tarvitse ideoida tekemistä.
Vierailija wrote:
Ei kelpaa kuka tahansa, mutta tavismies ei myöskään voi odotella, että joku tulee kysymään treffeille ja sitten olemalla oma itsensä päättää tuleeko jatkoa. Kukaan ei tule kysymään.
Voin lohduttaa sinua sillä, että ei suhteet yleensä sillä lailla ala, että joku sattumanvarainen henkilö "tulee kysymään treffeille". Vaan se menee niin, että tavataan, tutustutaan, kiinnostutaan, halutaan viettää aikaa yhdessä. Tai sitten jossain deittipalstalla viestitellään, halutaan tavata nähdäkseen kiinnostaako tutustua tarkemmin, jne. En tiedä yhtään naistakaan, joka olisi lähtenyt treffeille niin, että joku mies vaan olisi tullut kysymään.
Ai, 39 vuotta sitten, nykyinen vaimoni tuli juttelemaan perjantai iltana hesellä, kun olin kavereitteni kanssa syömässä.
Jotain ihmettä siinä tapahtui, kun vielä olemme yhdessä, kyllä näitä on...
Ehkä nykyään tehdään asiat liian mutkikkaiksi "peli kirjan mukaisesti" mitä voi ja mitä ei voi tehdä ja miten "vaikeasti" taivoiteltavaa pitää leikkiä...
Uskon,että suhteeseen lopulta päädytään. Kun katson sukuni pariskuntia,niin he ovat jo nuorena ajautuneet suhteeseensa. Ovat vaan sattumalta tavanneet ilman mitään senkummempia etsimisiä ja ovat eläneet yhdessä elämän loppuun saakka tai elävät yhä pariskuntina. Kun suvun nuoremmat eivät millään tahdo löytää ketään vaan elävät yli 40:sinä vieläkin jotain parikymppisen sinkkuelämää. Mutta se tulee jos on tullakseen.
Kelpuutat tavallisen miehen. Ja tavallinen mies ei ole 180cm korkeakoulutettu urheilullinen 5000+e tienaava
Odotan, että mies hurmaa minut jotenkin ja pitää minua erityisenä juuri hänelle. Ei oo vielä vastaan tullut. En osaa sanoa mitään ihmeempiä vinkkejä, kuin jatka olemalla oma itsesi, kulje silmät auki. Mutta älä odota mitään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Masentava ketju jonka voi kiteyttää, ei mistään.
Kukaan ei enää uskalla tuoda kiinnostustaan esille koska on liian lihava, tavallinen, ei ole tarjota huippulomia eikä edes mökkiä, ei kallista autoa, ei jokailtaisia dinnereitä, ei jaksa nauraa kaiken aikaa ja tehdä elämästä helpooa.
Tällänen tavallinen arkinen ihminen ilman ripsiä ja kynsiä ei ole kiinnostava. Piste.
Kun tälläiset ihmiset löytävät toisensa, on ainekset hyvään suhteeseen. Minä ja mieheni ollaan tälläisiä ja 5v sitten löydettiin toisemme tinderistä. Nettideittailussa on ikävät puolensa, mutta hyvä puoli on se että sieltä voi löytää itsensä kaltaisia koti-ihmisiä jotka eivät pyöri baareissa ja viihteellä. Ollaan molemmat pienituloisia ja tavallisia, ehkä vähän hippejäkin, ripsiä ja kynsiä ei tosiaan löydy eikä hienoja vaatteita. Mutta rakkautta löytyy ja paljon!
<
Mitä helvetin friikkejä tekin olette, hyvä että olette löytäneet toisenne, tuo ei ole normaalia...
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kelpaa kuka tahansa, mutta tavismies ei myöskään voi odotella, että joku tulee kysymään treffeille ja sitten olemalla oma itsensä päättää tuleeko jatkoa. Kukaan ei tule kysymään.
Voin lohduttaa sinua sillä, että ei suhteet yleensä sillä lailla ala, että joku sattumanvarainen henkilö "tulee kysymään treffeille". Vaan se menee niin, että tavataan, tutustutaan, kiinnostutaan, halutaan viettää aikaa yhdessä. Tai sitten jossain deittipalstalla viestitellään, halutaan tavata nähdäkseen kiinnostaako tutustua tarkemmin, jne. En tiedä yhtään naistakaan, joka olisi lähtenyt treffeille niin, että joku mies vaan olisi tullut kysymään.
Voin lohduttaa sinua, että juuri tästä asiasta tässä on koko ketjussa jauhettukin. Mies pitää yllä viestittelyä deittipalvelussa, mies ehdottaa treffejä ja valitsee treffipaikan. Mies tarjoaa kahvit tms. Mies on viihdyttävä ja hauska tyyppi. Lopulta nainen päättää meneekö mies jatkoon vai oliko eilinen Jesse sittenkin paljon viihdyttävämpi persoona.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Omien havaintojeni mukaan nämä treffeille tuntemattomia naisia kyselevät miehet ovat sellaisia, joilla on pakkomielle saada kaunis nainen, vaikka itse eivät ole missään määrin komeita. Kun eivät saa Tinderistä tykkäyksiä sellaisilta naisilta joita pitävät riittävän hyvännäköisenä, lähestyvät sitten sellaisia irl, tietenkin pelkän ulkonäön perusteella. Toi on tosi läpinäkyvää eikä kukaan aivoilla varustettu nainen näiden kanssa lähde yhtään mihinkään.
Vierailija wrote:
Kelpuutat tavallisen miehen. Ja tavallinen mies ei ole 180cm korkeakoulutettu urheilullinen 5000+e tienaava
Miksi ei? Minusta valtaosa tuollaisista on aika tavallisia.
Vierailija wrote:
Voin lohduttaa sinua, että juuri tästä asiasta tässä on koko ketjussa jauhettukin. Mies pitää yllä viestittelyä deittipalvelussa, mies ehdottaa treffejä ja valitsee treffipaikan. Mies tarjoaa kahvit tms. Mies on viihdyttävä ja hauska tyyppi. Lopulta nainen päättää meneekö mies jatkoon vai oliko eilinen Jesse sittenkin paljon viihdyttävämpi persoona.
No ensinnäkin. On miehen oma valinta "pitää yllä viestittelyä", jos vastapuoli ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta. Ja toiseksi, ei se mene niin, että käydään tapaamassa monta miestä ja sitten valitaan heistä "viihdyttänin". Jos se eilinen Jessu kolahti, niin se tapahtui jo eilen, silloin ei ole syytä enää tavata muita. Jos Jessen jälkeen tuntuu, että haluaa vielä katsella löytyisikö kiinnostavampi, tarkoittaa se sitä, ettei Jessekään ole kiinnostava.
Ja henk.koht. en tykkäisi siitä, että mies päättää treffien ajan ja paikan. Joko päätetään yhdessä tai sitten ei mennä treffeille.
Tuo sinun kuvaamasi kuulostaa siltä, että naista ei alunperinkään kiinnosta yhtään, mutta mies on haluton tunnustamaan itselleen tosiasioita ja vänkäämällä vänkää ja suostuttelee lähtökohtaisesti epäkiinnostuneen naisen tapaamiseen. Miksi? Kyllähän sen tietää, että jos toista ei kiinnosta viestitellä eikä edes miettiä tapaamista, ei hän tule sen innostuneempi olemaan treffeilläkään. On oma syynne, jos tuhlaatte aikaanne tuollaiseen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No ensinnäkin. On miehen oma valinta "pitää yllä viestittelyä", jos vastapuoli ei vaikuta yhtään kiinnostuneelta. Ja toiseksi, ei se mene niin, että käydään tapaamassa monta miestä ja sitten valitaan heistä "viihdyttänin". Jos se eilinen Jessu kolahti, niin se tapahtui jo eilen, silloin ei ole syytä enää tavata muita. Jos Jessen jälkeen tuntuu, että haluaa vielä katsella löytyisikö kiinnostavampi, tarkoittaa se sitä, ettei Jessekään ole kiinnostava.
Ja henk.koht. en tykkäisi siitä, että mies päättää treffien ajan ja paikan. Joko päätetään yhdessä tai sitten ei mennä treffeille.
Tuo sinun kuvaamasi kuulostaa siltä, että naista ei alunperinkään kiinnosta yhtään, mutta mies on haluton tunnustamaan itselleen tosiasioita ja vänkäämällä vänkää ja suostuttelee lähtökohtaisesti epäkiinnostuneen naisen tapaamiseen. Miksi? Kyllähän sen tietää, että jos toista ei kiinnosta viestitellä eikä edes miettiä tapaamista, ei hän tule sen innostuneempi olemaan treffeilläkään. On oma syynne, jos tuhlaatte aikaanne tuollaiseen.
Jep. On valinta pitää viestittelyä yllä, ja siihen moni tässäkin ketjussa on päätynyt, ettei jaksa enää. Turhauttavaa ja tylsää hommaa. Itse en ole saanut mitään aikaiseksi, jos en pidä viestittelyä yllä. Toki toisenkin täytyy antaa panoksensa silloin, eikä vain ja yksin minun. Joka tapauksessa moni noista on tyrehtynyt ja jotkut on jatkuneet ja on tullut jopa tapailusuhdekin siitä. Kun näistä ei koskaan tiedä, niin ei minua huvita olla kiinnostunut vieraista ihmisistä jatkuvasti uudelleen ja uudelleen ja tunnustella, josko tästä kehkeytyisi jotain. On parempaakin tekemistä ja keskityn mieluummin omiin asioihini kuin ventovieraan asioihin. Tällä tavalla ei suhdetta synny, mutta ei tarvitsekaan.
Vierailija wrote:
Odotan, että mies hurmaa minut jotenkin ja pitää minua erityisenä juuri hänelle. Ei oo vielä vastaan tullut. En osaa sanoa mitään ihmeempiä vinkkejä, kuin jatka olemalla oma itsesi, kulje silmät auki. Mutta älä odota mitään.
Odotan samaa naisilta, mutta minusta se tekee maagisesti säälittävän, naisista ei.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Odotan samaa naisilta, mutta minusta se tekee maagisesti säälittävän, naisista ei.
Ei se sinusta säälittävää tee. Ikisinkun se kyllä tekee, ellet sitten kuulu vähintään top 20% halutuimpiin miehiin.
Onko nyt käynyt niin hassusti ettei gullikarusellista jäänytkään ketään koukkuun? Ja nyt on ikää yli 30v eikä kelpaakaan entiseen malliin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei se sinusta säälittävää tee. Ikisinkun se kyllä tekee, ellet sitten kuulu vähintään top 20% halutuimpiin miehiin.
Sehän se pointti onkin, nainen ei ole enää vanhapiika jos valitsee olla yksin. Mies saa hikikomeron ja vätyksen leiman.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sehän se pointti onkin, nainen ei ole enää vanhapiika jos valitsee olla yksin. Mies saa hikikomeron ja vätyksen leiman.
Nykyään kaikki voivat tehdä, mitä huvittaa. Aina voi tekeytyä maailmanparantajaksi, joka ei halua kuormittaa maapalloa lisääntymällä ja joka nauttii sinkkuuden vapaudesta. Vaikka tuo olisikin täyttä pa s kaa, niin ei siitä muut tiedä.
Vierailija wrote:
Onko nyt käynyt niin hassusti ettei gullikarusellista jäänytkään ketään koukkuun? Ja nyt on ikää yli 30v eikä kelpaakaan entiseen malliin?
Kannattaisi ymmärtää, että nykynainen on mielummin yksin, kuin huonossa suhteessa jonkun kanssa, jonka on vain "saanut koukkuun". Tätä ei moni mies oikein tunnu käsittävän. Naimisissa olen jo kerran ollut, joten ei ole mitään paitsi jäämisen tunnetta tällä saralla.
Siksi minäkin, jo 42-vuotias xl-nainen vain katselen ympärilleni, jos nyt joku kiinnostava sattuisi löytymään. Jos ei, niin ei se mitään, elämä on järjestetty ihan mukavaksi vaikka loppuelämän yksinoloon. En ole Tinderissä, minusta on ajanhukkaa naputtaa tuntemattomille ihmisille jotain "hei hei mitä kuuluu" -viestejä. Työelämä ja harrastukset tuovat kyllä potentiaalisen kumppanin eteeni, jos sellainen on. Ja livenä kun juttelee jotain small talkia, näkee sen ihmisen kokonaisuudessaan, jopa hänen aidot reaktionsa stressiin yms epämiellyttäviin tuntemuksiin, joita nyt esim työpaikalla väkisinkin on.
Katellaan ;)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi ei? Minusta valtaosa tuollaisista on aika tavallisia.
Ja tässä on se ongelma. Ehkä muutama prosentti miehistä täyttää kyseiset ehdot ja se on naisille tavis.
Toi viestien hylkäämiseen törmännyt itsekin.Eilen kerroin oman tarinani,avioerosta ja kokemuksistani,ei mennyt perille .Hylättiin,miksi pitäisi täälläkin valehdella,ja puhua sittiä.Vanha sanonta totuuden puhujalla ei ole yösijaa.Tämä on paikkansa pitävä asia.Puhukaa suoraan ja pysykää totuudessa,niin näätte,mitkä vaikutukset siitä seuraa.Valehtelu kantaa paremmin.