Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa enää mitään. Aina väsyttää, työ vie kaikki mehut.

Vierailija
13.10.2023 |

Miten muut jaksaa😭

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on helpottanut se ajatus, että on normaalia väsyä työstä. Se on kirjaimellisesti T Y Ö T Ä. Lepää ja helppta arkeasi niin paljon kuin mahdollista. Tarvittaessa hae sairaslomaa.

Vierailija
2/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikki vapaa-aika mene töistä palautumiseen ja lepoon, ei mitään enää jaksa töiden jälkeen tehdä. Paikatkin niin kipeät, että pitää vain maata ja lepuuttaa jalkoja ja selkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki ajattelin pitkään, että oon niin loppu kun työ on niin kuluttavaa. Todellisuus oli kuitenkin se, että kotielämä oli niin raskasta exän kanssa, että se minut väsytti.

Nyt kun ex on ex, jaksan paljon paremmin.

Vierailija
4/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vertaa itseäsi muihin. Esimerkiksi minä olen tehnyt töitä jo 15 vuotta ja elänyt samalla ruuhkavuosia lapsiarjen keskellä. On turha moittia itseään siitä, että on väsynyt. Tottakai, kun kaikki päivät uurastaa töissä ja kotona.

Vierailija
5/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on auttanut vähän.

Vierailija
6/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanhuksia olette ja miksi olette noin huonossa kunnossa? Kannattaisiko hieman miettiä ruokavaliotaan, vitamiineja ja käydä labrassa kunnon testeissä, jos kerran olette noin poikki. 

Vierailija
7/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen työ ainakin vie mehut, jatkuva reissaaminen ja ihmisten tapaaminen. Huilaan hyvällä omallatunnolla.

Mies auttaa paljon kotona lasten kanssa ja ollaan kummatkin ihan yhtä väsyneitä. Nauretaan sille ja toisillemme tämän tästä. Ihanaa tämä aikuisena oleminen 😅

Vierailija
8/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun mennä esimerkiksi nyt nukkumaan?

Vierailija
9/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuinka vanhuksia olette ja miksi olette noin huonossa kunnossa? Kannattaisiko hieman miettiä ruokavaliotaan, vitamiineja ja käydä labrassa kunnon testeissä, jos kerran olette noin poikki. 

Haista luumu paska.

Vierailija
10/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kunto? 

Vierailija
11/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haista luumu paska.

Vierailija
12/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen, normaalipainoinen ja jaksan 42-tuntiset työviikot oikein hyvin! Ulkoilen joka päivä ja huolehdin siitä että tulee 8 tunnin yöunet.

Vierailija
13/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Helevetin vanhoja ja raihnaisia. Lihaviakin. Tai sit vaan helkkarin ahkeria ja ylitunnollisia työmyyriä? Tjaa-a, siinäpäs sulle mietittävää

Vierailija
14/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Haista luumu paska.

ihana haju

Vierailija
15/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyö❤️ Ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole mahdollisuutta, mutta sitten pitää vain jaksaa😟

Vierailija
16/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Fyysinen työ ainakin vie mehut, jatkuva reissaaminen ja ihmisten tapaaminen. Huilaan hyvällä omallatunnolla.

Mies auttaa paljon kotona lasten kanssa ja ollaan kummatkin ihan yhtä väsyneitä. Nauretaan sille ja toisillemme tämän tästä. Ihanaa tämä aikuisena oleminen 😅

Mies AUTTAA??? Onko se niinkun sun joku alisteinen pikkuapuri tai yksi lapsista, mutta sen verran hyvin kasvatettu, että auttaa sinua?

Vierailija
17/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus? Vaihda työpaikkaa.. irtisanoudut ja huilaat siinä välissä ensin.

Vierailija
18/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä luulisit itse olevan syypää väsymykseesi?

Vierailija
19/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, olen ihan loppu.

T. Varhaiskasvattaja

Vierailija
20/96 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt töitä 0 - 7kk vuodessa ja kokenut viime kesänä burn outin. Nyt kaikki on lopullista. Hullunnauru vaan pääsee kun kuvittelen hyppääväni autoon aamulla. Kissoja jaksaa silitellä ja ruokaa tehdä. Maailma on nyt valmis.