Selittäkää mulle, kummalla puolella kuuluu olla: Israelin vai Palestiinan ja miksi
En kerta kaikkiaan voi käsittää noita Lähi-idän riidanhaluaisia kansoja, joten kysyn teiltä viisaammilta, kenessä se vika on?
Kommentit (1107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan yksinkertaista. Jos olet viher-vasemmistolainen olet palestiinan ja hamasin puolta. Jos joku muu, niin Israelin. Hyvin yksinkertaista, kun sen oivaltaa.
Tuomitset valkoisen fosforin käytön siviilikohteisiin niin olet viher-vasemmistolainen. Mielenkiintoinen näkemys....Enemmistö saattaa sillai ihan pikkasen, sillai piikkuriikkiiseen olla eri mieltä?
Tällaista valhetta tällä kertaa levitellään IDF: n toimista? Minkäänlaisia todisteita tästä ei ole! Sen sijaan on paljon todisteita miten Islam.istiti itse aiheuttavat pahaa "omilleen" ja kerjäävät ns verta nenästään hyökkäämällä itsenäistä Israelia vastaan harva se päivä.
Mutta YK kuitenkin on kertonut sadoista siviilipoltoista. Kummallista.
Arabit vois helposti asuttaa paletsiterot Siinain tai Saudi-Arabian erämaihin. Mutku ei paljon kiinnosta pitää omistaan huolta. Öljysheikki ajaa Cadillacilla.
Kaikki muslimit ovat aina brutaaleja terroristeja. Siksi on helppo valita se toinen puoli.
Loogisesti Israelin puolella.
Kuuluu olla? Jokainen muodostakoon oman mielipiteensä. Itse olen vahva Israelin kritisoija. Ja tuen palestiinalaisia. Mutta en todellakaan tie tai ymmärrä hamasia ja muita terror-järjestöjä siellä. Mutta samanlaisia äärijuutalaisia on myös Israelissa. Miksi olen palestiinalaisten puolella, koska Israel on syönyt pala palalta niiden maat ja sortaa palestiinalaisia. Esim muut arabit ja muslimit saa töitä Israelista, mutta palestiinalaisten on todella vaikea saada. Eurooppalaiset reppureissajat saa varsin helposti töitä. Tai sai, en tiedä mitä tänä päivänä. Israel on myös ominut kaikki vanhat pyhät alueet. Ja pitävät palestiinalaisia reservaateissa. Pienentävät ja pienentävät sitä. Myös jos lapset heittää kivillä, he ampuvat. Ja myös israelilaiset tuntuu helveksivan palestiinalaisia ja msutamaalaavan heitä. Se on ollut niin pitkäaikaista alistamista, ettei kierteestä tule loppua. Aina löytyy fanaatinouta, eikä israelilaiset luovu saavutetuista maista.
Näytätkö ihan kuvan tai videon lapsista ja niiden katkotuista päistä? Nääs kun kukaan ei ole niitä vielä nähnyt, edes media tai paikalla käyneet kansainväliset toimittajat, jotka näkivät pelkästään Hamas-taistelijoiden ruumiita, ei yhtäkään israelilaista.
Joten kuvia tai videoita kaipaisin, koska niitä ei ole edes IDF:n sosiaalisessa mediassa, minne postaavat kyllä kaikkea muuta.
Eivätkö IDF-sotilaat ehtineet postata videon siitä, kun kädetön Sinwar istui pommitetussa rakennuksessa ja yritti kiväärillä ampua dronea? Sinwarinhan piti olla oikein toisessa maassa elämässä ylellistä elämää? Ikävää Israelin sotapropagandaa, mikä ilmeisesti upposi ihmisiin.
Joten nyt eletään vuotta 2025, kaikilla on kamerakännykät, joten täytyy olla jonkinlaista todistetta kuin pelkästään kauhutarinoiden levittäminen.
Voisihan ne loputkin päästä mikäli Netanjahu aarioik hallituksensa kanssa haluaisi neuvotella.
Nyt vain räjäyttänyt kaikki kappaleiksi