Mua ei ole ikinä kiinnostanut politiikka - muita?
Olen siis 40 + ikäinen, eikä mua ikinä ole kiinnostanut politiikka.
Otsikot luen, joskus artikkeleita.
Ja se mitä luen, tuntuu niin lapselliselta tappelulta, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Asenteeni on luettuani jotain typerää, että tapelkaa keskenänne, mua ei kiinnosta ja jatkan kaikessa rauhassa omaa rauhallista elämääni, teen vähän ruokaa ja käyn vaikkapa suihkussa.
Haluan vain elää rauhallisessa maailmassa eikä energiani riitä yhtään politiikan tappeluiden seuraamiseen
Kommentit (43)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Harmi, sinä siis valitettavasti omalla välinpitämättömyydelläsi ylläpidät kaikkia maailman kamaluuksia, koska et ota kantaa niitä vastaan. Ymmärrän, että politiikkaan perehtyminen vaatii aikaa ja vaivaa, mutta se on oikeasti aika helppoa. Tuossa iässä kuvittelisi ihmisen jo ymmärtävän miten vakavia asioita elämässä voi tapahtua, ja miten niihin voi vaikuttaa lakien ja muiden kautta. Jos politiikka ei kiinnosta, niin sinua ei siis kiinnosta muut ihmiset eikä edes oma hyvinvointisi, ja luotat muihin ihmisiin ihan liikaa.
Todella typerä kommentti. Eikä oikeastaan kerro mitään muutakuin kirjoittajan ÄÖöön
Sinun kirjoituksesi paljastaa sinustakin aika paljon, ÄÖöön?
Ei riitä aika politiikan tappeluiden seuraamiseen eikä varsinkaan riitä aika omien mielipiteiden julistamiseen missään. Ihan tarpeeksi tekemistä omassa arjessakin.
Minäkin olen kiinnostunut politiikasta vasta joskus päälle kolmikymppisenä. Nykyään seuraan mielenkiinnolla ja minulla on myös vahvat omat mielipiteet asioista.
Ennen vaikka jotkut vaalikeskustelut oli sellaista tylsää vanhojen ukkojen jorinaa, mistä ei edes ymmärtänyt mitään. Ennen kaikki tapahtui myös jossain piilossa julkisuudelta, nykyään kaikki on avoimempaa. Kannattaisi kyllä olla vähän kiinnostunut mitä ympärillä tapahtuu, koska kaikki vaikuttaa omaan elämään.