Täällä aina väitetään, että KUKAAN ei näytä ikäistään nuoremmalta
Niin tässä on yksi todiste siitä, että todella voi nelikymppinenkin näyttää kolmekymppiseltä (ja vähän allekin!).
https://anna.fi/hyvinvointi/ravinto/sandra-42-karsi-lapsena-vatsavaivoi…
Kommentit (104)
Vierailija wrote:
Onko täällä ketään, jonkanuorekkuus olisi säilynyt yli vaihdevuosien tai laskenut loivasti normaalin ikääntymisen myötä?
Kerroin jo aikaisemmilla sivuilla "ikinuoresta" äidistäni. Hän ei ole käyttänyt mitään hormoneja eikä kuulemma ollut vaihdevuosioireitakaan, ikä on nyt 80 ja näyttää noin 20 vuotta nuoremmalta. Vielä 76-vuotiaana häntä luultiin työikäiseksi. Samanlainen luonnonoikku oli kampaajani, mutta hänestä en tiedä onko käyttänyt hormonihoitoa.
Vierailija wrote:
Matti Vanhanen. On 67, näyttää 57.
Matti samoin kuin ikinuori äitini ei ole koskaan polttanut tupakkaa eikä juonut alkoholia. Siinä kyllä yksi iso vaikuttaja myös geenien lisäksi. Olen samaa mieltä siitä, että Vanhanen näyttää paljon nuoremmalta kuin on.
Mä ainakin näytän. Kun vertaan kasvojani ihan keneen tahansa ikäiseeni niin näytän heittämällä vähintään 10 vuotta nuoremmalta.
N42
Mulle ja itseäni 15 vuotta nuoremmalle kesätyöntekijälle eräs väsynyt nelikymppinen pienen lapsen äiti sanoi jotain tyyliin "levätkää vielä kun voitte", sillä ajatuksella että kun ollaan nuoria ja lapsettomia, niin saadaan nukkua työpäivän jälkeen. Oma lapseni oli tuossa vaiheessa jo täysi-ikäinen ja mulla on vuosi ikäeroa tämän väsyneen äidin kanssa...