Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina väitetään, että KUKAAN ei näytä ikäistään nuoremmalta

Vierailija
12.10.2023 |

Niin tässä on yksi todiste siitä, että todella voi nelikymppinenkin näyttää kolmekymppiseltä (ja vähän allekin!).

https://anna.fi/hyvinvointi/ravinto/sandra-42-karsi-lapsena-vatsavaivoi…

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ilmiö kun täällä palstalla sanotaan että ihan kaikki AV:lla kirjoittelevat naiset ovat lihavia, rumia ja tyhmiä. Ihan kuin ei olisi mahdollista, ettei esim kauniita ja sporttisia keski-ikäisiä voisi olla etenkin naisissa.

kuntosali missä käyn, on todella hoikkia ja sporttisia, timmi vartaloisia, nuorekkaita keski-ikäisiä. Osa on todella kauniita. Täällä palstalla aina väitetään että naiset jotka ovat yli +35 ovat pilalla ja epäviehättäviä.

Hassu juttu, että maailma on paljon monimuotoisempi kuin täällä palstalla..,

Vierailija
62/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan sama ilmiö kun täällä palstalla sanotaan että ihan kaikki AV:lla kirjoittelevat naiset ovat lihavia, rumia ja tyhmiä. Ihan kuin ei olisi mahdollista, ettei esim kauniita ja sporttisia keski-ikäisiä voisi olla etenkin naisissa.

kuntosali missä käyn, on todella hoikkia ja sporttisia, timmi vartaloisia, nuorekkaita keski-ikäisiä. Osa on todella kauniita. Täällä palstalla aina väitetään että naiset jotka ovat yli +35 ovat pilalla ja epäviehättäviä.

Hassu juttu, että maailma on paljon monimuotoisempi kuin täällä palstalla..,

Juu älkää hyvät ihmiset ottako tätä palstaa vakavasti, 70% käyttäjistä inceleitä ja äärioikeistoa. Saattaapa oma teinipoikasikin olla yksi arvostelijoista. Ja TOIVOTTAVASTI ovat enimmäkseen teinejä kun lapsen piirteet menettänyttä naista ei pidetä kauniina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen aina sitä, että miksi monilla on se oletus, että ikäistään nuorempi ulkonäkö on tavoiteltava asia ja sitä voi suureen ääneen ihmetellä: " En olisi ikinä uskonut sinun olevan JO 50-vuotias. Luulin, että olisit vasta 35-40." 

Kuinka moni kauhistelee toisin päin: " Mitä ihmettä, oletko oikeasti vasta 35-vuotias? Näytät kyllä ihan viisikymppiseltä."

Tämähän jo itsessään kertoo, että ikäistään nuoremmalta näyttäminen on tavoiteltavampa, kuin ikäistään vanhemmalta näyttäminen." 

Vierailija
64/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä ikäistään oikeasti nuoremman näköisiäkin on. Ja sitten niitä, jotka kehuvat näyttävänsä nuoremmilta mutta ovat todellisuudessa ihan ikäisensä näköisiä. Itse luulin eräästä puolitutusta, että olisi 19-20-vuotias. Kyseinen nainen oli lukemassa pääsykokeisiin ja näytti muutenkin ulkoisesti kuin tuoreelta ylioppilaalta, pukeutuminen ja olemus oli nuoren oloisia. Olikin todellisuudessa 31 v. Vaikutelma iästä perustuu muutenkin moneen asiaan. Vaikka olisi rypytön ja siloposkinen, voi silti olla olemuksensa puolesta kypsemmän ja ikäisensä oloinen ihminen. Osa taas pysyy pitkään tyttömäisinä/poikamaisina ja tulee siksi nuorempi vaikutelma.

Vierailija
65/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ikää on todella vaikeaa arvioida, koska samanikäiset ihmiset voivat näyttää keskenään ihan eri ikäisiltä 😁

Vierailija
66/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli työkaveri joka näytti siltä että oli max 18-20v. Todellisuudessa oli ikäiseni, 28v. Asiakkailta tuli jatkuvasti kommenttia että se meidän harjoittelijapoika on niin reipas. Oli vaivaannuttavaa kuunnella ihan vierestäkin kun kerran joku 30v perheenäiti miehineen lässytti tuolle, itsekin naimisissa olleelle perheelliselle miehelle että nauti nuoruudesta vielä kun voit.

Yksi opiskelikaverini näytti myös todella nuorelta ja luulinkin että kyseessä oli joku isosiskoaan odottanut teinityttö kun tätä näki aina silloin tällöin kampuksella.

Vierailija
67/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että jos on kasvosokea, on hirveän vaikea arvioida ihmisten ikääkään? 

Minä tunnistan ihmisiä kyllä kasvoista jonkin verran, joskin on niinkin käynyt etten tunnistanut omaa miestäni... Mutta tuo ikäjuttu, tosi vaikeaa. 

Sinänsä sillä ei ole väliäkään, ihmettelen vaan aina kun täällä toiset tietävät naamasta iän vuoden tarkkuudella. Itselläni on aikuisista kolmen askeleen haarukka: nuoret aikuiset, keski-ikäiset ja vanhat. Ja tälläkin haarukalla menee metsään, flirttailin juuri 15 vuotta nuoremmalle miehelle kun luulin että ollaan samaa sukupolvea. Mitäs käyttäytyi niin kypsästi. Nyt tunnen itseni kehdonryöstäjäksi. 

Vierailija
68/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sokea pitäisi olla luullakseen Sandraa <40v. Sen voi sanoa että hän on elänyt terveellisesti ja säilynyt hyvin mutta piiruakaan alle 40v ei näytä. Kuten ei kukaan koskaan muutenkaan.

Vierailija
69/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jokainen varmasti tietää ihmisiä, jotka näyttävät ikäistään nuoremmalta. Minun äitinikin näytti aina nuoremmalta ja tuntui lakkaavan ikääntymästä ulkoisesti noin 50-vuotiaana (valitettavasti sisäisesti hän ikääntyikin sitten tuplavauhtia, oli vakavasti kroonisesti sairas ulkomuodostaan huolimatta). Vähintäänkin jokainen tietää esim. Pirjo Nuotion, jonka ikää aina hämmästeltiin uutistenlukuaikoinaan.

Mutta lyön vaikka vetoa, että sitä enemmän jokainen tietää ihmisiä, jotka LUULEVAT näyttävänsä ikäistään nuoremmalta ja pitävät siitä kovaa meteliä. Tiedän esimerkiksi yhden pakkomielteisesti juoksevan about 45-vuotiaan naisen, joka joka käänteessä muistaa väittää, että häntä luullaan aina teini-ikäisen tyttärensä siskoksi kun hän on niin pieni ja hoikka. Voitte varmaan kuvitella, miten "nuorelta" tuonikäinen nainen näyttää minimaalisen rasvaprosentin kanssa, etenkin kasvoiltaan.

Hänen ulkonäössään e

Itse tunnen yhden naisen, joka aina pukeutuu ja meikkaa samoin kuin tyttärensä kun menevät jonnekin. Heitä kuulemma luullaan sisaruksiksi, kun hän on niin nuorekkaana säilynyt. Nainen on 60 v, tyttären ikää en tiedä mutta näyttää alle 30v ja on hyvin kaunis ja kaunisvartaloinen.

On irvokasta katsoa niitä samanlaisissa urheilutrikoissa, siro tytär ja äiti kulkee vieressä jättiriipparit navassa roikkuen, koska ei pidä liivejä. Hihittelee että taas meitä tuijotetaan kun luulevat siskoiksi, anyaa tuijottaa vaan. 

Tytär sietää tuota kiltteyttään, äiti on jonkinlainen mt-tapaus, edunvalvonnassakin. 

Vierailija
70/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin muutama viikko sitten lukioaikaiseen luokkakaveriini yli 35 vuoden jälkeen jonka kanssa meillä ikäeroa vain 2 päivää ja ikää molemmilla 57 vuotta. Joku luonnonoikku hän ilmeisesti on kun ei ollut muuttunut juuri lainkaan ja melkein parikymppisestä menisi vielä , hoikka kroppa, ihan samat kasvonpiirteet ja ihan samat pellavanvaaleat hiuksetkin ei tietoakaan harmaantumisesta. Miehiä molemmat. Olen edelleen äimän käkenä kun kaikki muut ikätoverit on vanhentuneet huimasti itseni mukaanlukien.

Vierailija
71/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä tulee jatkuvasti näitä tilanteita, missä joku kysyy ikäännenja sitten päivittelee että luuli nuoremmaksi?

Olen 44 ja ei ketään ole tähän ikään kiinnostanut pätkääkään, minkä ikäinen olen. Eikä minulla ole hajuakaan esim työkavereiden iästä.

Vierailija
72/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias mies ja vieläkin kysytään papereita kaupassa silloin tällöin olutta ostaessa. Kysyjät ovat itse arviolta alle 3-kymppisiä naisia. Paperithan pitäisi kaiketi kysyä kaikilta alle 30-vuotiaan näköisiltä, mutta en ymmärrä, miten ihmeessä kukaan voi arvioida minut alle 3-kymppiseksi. Ehkä tässä vielä n. 4-kymppisestä menee, koska olen aina näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, mutta ei missään nimessä alle 3-kymppisestä. Ilmeisesti nuoret eivät osaa arvioida ikää kovin hyvin.

Vierailija
73/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ihan nätti mutta näyttää ikäiseltään. Vaikka on tyttömäinen tyyli. Ja tämä ei ole arvostelua vain toteamus. Me kaikki haluaisimme näyttää nuoremmalta vähän tai ehkei kaikki.

Höpönlöpö. Ei mun yli nelikymppiset tutut näytä tuolta.

Ap

Jaa, mun näyttää. Alkoholi, tupakointi, huonot elintavat tietty vaikuttavat ja osa rupsahtaa aiemmin. Pitää myös muistaa että lehtijuttujen kuvia käsitellään ja näyttää noissa varmasti paremmalta kuin livenä. Ei tuo mun mielestä nuoremmalta näytä.

Vierailija
74/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttavatko vaihdevuodet tähän nuorelta näyttämiseen? Tuleeko niiden myötä väistämättä rupsahdus?

Vierailija
75/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tällänen. 56 v ja ei ryppyjä ja ei tupakoi tai juo. Itse 26v ja juon liikaa ja poltan ketjussa. Äiti näyttää tosi hyvältä ja luullaan 40 vuotiiaksi kun itse taas näytän 35-40 vuotiaalta.

Vierailija
76/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaikuttavatko vaihdevuodet tähän nuorelta näyttämiseen? Tuleeko niiden myötä väistämättä rupsahdus?

Kertokaa please kokemuksenne tästä!

Vierailija
77/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin toisilla on sellainen tyyli että kehutaan toista nuoren näköiseksi vaikka aika ikäiseltään näyttää. Sellaista kivaa ympäripyöreää höpinää.  

Vierailija
78/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kertokaa please kokemuksenne tästä!

Hormonikorvaushoidolla säilyy nuoren näköisenä, mutta ilman rupsahtaa.

Vierailija
79/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Vanhanen. On 67, näyttää 57.

Vierailija
80/104 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä harhoissa oikein elät ap? Tuohan näyttää nelikymppiseltä. Ihan ikäiseltään. Miltä sinun mielestä nelikymppinen näyttää, roikkuvat posket ja kunnon riippuluomet vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän