Täällä aina väitetään, että KUKAAN ei näytä ikäistään nuoremmalta
Niin tässä on yksi todiste siitä, että todella voi nelikymppinenkin näyttää kolmekymppiseltä (ja vähän allekin!).
https://anna.fi/hyvinvointi/ravinto/sandra-42-karsi-lapsena-vatsavaivoi…
Kommentit (104)
Ikäisensä näköinen viehättävä nainen jutussa. Hieman paranneltu toki, poskipäissä pinkeyttä täyteaineista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikuttavatko vaihdevuodet tähän nuorelta näyttämiseen? Tuleeko niiden myötä väistämättä rupsahdus?
Kertokaa please kokemuksenne tästä!
Hormonikorvaushoidolla säilyy nuoren näköisenä, mutta ilman rupsahtaa.
Onko se oikeasti ainoa tapa säilyttää nuorekkuus?
Vierailija wrote:
Niin minullekin on moni sanonut että näytän nuoremmalta kuin olen. Ja tutut joita en ole nähnyt vuosiin sanoo etten ole yhtään muuttunut. Ja höpö höpö...ainakin 15kg läskiä pukannut, hiukset harmaantuu ja vaikka ei ole ryppyjä niin naama valahtanut. Olen 54v. Ja kyllä vaihdevuodet alkoi ja nyt vaan vanhentuminen kiihtyy. En voi edes käyttää hormonikorvaushoitoa.
Se on just näin, että ne jutut on vaan kohteliaisuuksia. Jengi ottaa ne tosissaan.
Vierailija wrote:
Olen itse 30v ja usein jonkin verran vanhemmat ihmiset luulevat minua nuoremmaksi, vähän päälle parikymppiseksi. Uskon tämän johtuvan enemmänkin siitä että he eivät enää jotenkin erota nuoria toisistaan. Samoin kuin itse en osaa sanoa, onko joku 50 vai 60.
Jos vertaan itse itseäni niihin 20-vuotiaisiin, niin en todellakaan ole saman näköinen. He näyttävät itseeni ja omaan ikäluokkaani verrattuna ihan junnuilta, usein monilla on vielä lapsen pyöreyttä kasvoissa ym.
Varmaan se myös vaikuttaa, että jos on lyhyt ja meikitön, se jotenkin alitajuntaisesti saa monet ajattelemaan että toinen on jotenkin ”lapsellisempi” ja siksi kuvittelee tämän olevan nuorempi.
Samaa mieltä. Tosin minua kyllä luulee nuoremmaksi myös oman ikäiset, mutta itse olen kyllä sitä mieltä etten mitenkään käy kaksikymppisestä enkä edes 25-vuotiaasta. 29-vuotiaasta eli 5v nuoremmasta ehkä... Mut joo yksi ihan itseni ikäinen henkilö oli aivan hämmästynyt kun kuuli ikäni ja oli kuulemma arvellut aivan parikymppiseksi. Jotkut ei kai vaan katso niin tarkkaan ja tekee ikäarvion sen yleisilmeen perusteella? Olen siro ja hoikka, pitkät hiukset ja iloinen luonne. Mutta on minulla esim ilmejuonteita silmien ympärillä aivan selvästi, kyllä tarkemmin katsovan täytyy huomata etten voi aivan nuori olla.
Vaihdevuodet siis pilaavat ulkonäön?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jokainen varmasti tietää ihmisiä, jotka näyttävät ikäistään nuoremmalta. Minun äitinikin näytti aina nuoremmalta ja tuntui lakkaavan ikääntymästä ulkoisesti noin 50-vuotiaana (valitettavasti sisäisesti hän ikääntyikin sitten tuplavauhtia, oli vakavasti kroonisesti sairas ulkomuodostaan huolimatta). Vähintäänkin jokainen tietää esim. Pirjo Nuotion, jonka ikää aina hämmästeltiin uutistenlukuaikoinaan.
Mutta lyön vaikka vetoa, että sitä enemmän jokainen tietää ihmisiä, jotka LUULEVAT näyttävänsä ikäistään nuoremmalta ja pitävät siitä kovaa meteliä. Tiedän esimerkiksi yhden pakkomielteisesti juoksevan about 45-vuotiaan naisen, joka joka käänteessä muistaa väittää, että häntä luullaan aina teini-ikäisen tyttärensä siskoksi kun hän on niin pieni ja hoikka. Voitte varmaan kuvitella, miten "nuorelta" tuonikäinen nainen näyttää minimaalisen rasvaprosentin kanssa, etenkin
Nämä äiti/tytärkombot on niin kamalia. Tytär on nolona ja äiti ei tajua miten naurettavalta näyttää.
Onko täällä ketään, jonkanuorekkuus olisi säilynyt yli vaihdevuosien tai laskenut loivasti normaalin ikääntymisen myötä?
Tuollaisille äiti/tytär tyypeille kannattaa vastata siihen, että onpa siskoilla suuri ikäero.
Mullekin sanottiin aikasemmin mut harvemmin nykyään. Kyllä neljäkymppinen voi näyttää nuorekkaalta.
Täällä nyt välillä käytetään aika paljon värikynää jutuissa. Aina ja kaikki. Suurin osa luomuista näyttää ihan ikäisiltään, osa vanhemmalta ja osa nuoremmalta. Kuvista ei voi päätellä paljoakaan kun on usein niin meikattu, valot ja kuvat käsitelty. Ja osa nuoremmalta näyttävä on ottanut täyteaineita ym hoitoja. Oma äitinikin jo 5kymppisenä leikkautti raskaat yläluomet. Siis kaikki nuorelta näyttävät ja kauniit ei ole luomuja. Kaikista voi leikata vuosia pois...
Kyllä ihmisen ikä näkyy kasvonpiirteistä. Vaikka olisi kuinka nuorekas niin kyllä piirteistä näkee.
Vierailija wrote:
Ihmisten ikää on todella vaikeaa arvioida, koska samanikäiset ihmiset voivat näyttää keskenään ihan eri ikäisiltä 😁
Niinpä. Tuo aloituksen linkin nainen menisi kuvan perusteella tosiaan helposti kolmekymppisestä tai allekin. Toisaalta aivan hyvin voisi olla myös 48v. Kuvista on erityisen vaikea päätellä ikää, varsinkin tuollaisista käsitellyistä lehtikuvista. Läheltä katsottuna voi vähän paremmin päätellä, mut aina ei voi sanoa onko joku lähempänä 35 vai 45.
Vierailija wrote:
Onko täällä ketään, jonkanuorekkuus olisi säilynyt yli vaihdevuosien tai laskenut loivasti normaalin ikääntymisen myötä?
Ilmeisesti ei. Ovatko nuoorekkuuden geneettisessä lotossa siis voittajia väistämättä ne, joillemenopaussi tulee myöhään?
Ekan kerran rupsahdin 35v toisen lapsen jälkeen kun nukuin huonosti ym. Eli aloin näyttää ikäiseltäni koska tätä ennen olin suht nuoren näköinen. Olen lyhyt niin sekin vaikutti ja pitkät hiukset. Niin ja olin hoikka. Enää en ole. Toinen rupsahdus on parhaillaan käynnissä. Olen 50+ ja toivottavasti en ala pian näyttämään vanhemmalta kuin olen. Olen täysin luomu ja niin ajattelin vanheta...
Vierailija wrote:
Miten teillä tulee jatkuvasti näitä tilanteita, missä joku kysyy ikäännenja sitten päivittelee että luuli nuoremmaksi?
Olen 44 ja ei ketään ole tähän ikään kiinnostanut pätkääkään, minkä ikäinen olen. Eikä minulla ole hajuakaan esim työkavereiden iästä.
Niissä tilanteissa joissa joku on arvioinut ikäsi väärin, sanot jotain tämän mielestäsi ikäisellesi "hassua" ja työkaveri alkaa ihmettelemään.
Vierailija wrote:
Törmäsin muutama viikko sitten lukioaikaiseen luokkakaveriini yli 35 vuoden jälkeen jonka kanssa meillä ikäeroa vain 2 päivää ja ikää molemmilla 57 vuotta. Joku luonnonoikku hän ilmeisesti on kun ei ollut muuttunut juuri lainkaan ja melkein parikymppisestä menisi vielä , hoikka kroppa, ihan samat kasvonpiirteet ja ihan samat pellavanvaaleat hiuksetkin ei tietoakaan harmaantumisesta. Miehiä molemmat. Olen edelleen äimän käkenä kun kaikki muut ikätoverit on vanhentuneet huimasti itseni mukaanlukien.
Ihan uteliaisuudesta, olitko aikoinaan ihastunut tuohon luokkakaveriin?
Minulla nimittäin kävi sellainen outo tapaus, että näin lukioaikaisen ihastukseni uudelleen parinkymmenen vuoden jälkeen, ja hämmästelin miten hän näytti ihan samalta kuin tuolloin. Ihastuin häneen uudelleen, tai se vanha ihastus palasi nostalgialisineen vahvasti mieleen.
Sitten kun tämä ihastus meni ohi, tajusin valokuvista ettei tuo mies ollut todellakaan nuoren näköinen enää.
Jotenkin vain näin hänessä ne nuoret kasvot silloin. Todella omituinen kokemus.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaikuttavatko vaihdevuodet tähän nuorelta näyttämiseen? Tuleeko niiden myötä väistämättä rupsahdus?
Kertokaa please kokemuksenne tästä!
Hormonikorvaushoidolla säilyy nuoren näköisenä, mutta ilman rupsahtaa.
Onko se oikeasti ainoa tapa säilyttää nuorekkuus?
Minun äitini ja mummoni säilyivät kyllä nuoremman näköisinä ilman mitään korvaushoitoja.
Mutta kai se riippuu siitäkin, miten nuorekkuus määritellään. Äidilläni ja mummollani se tuli erityisesti sileästä ihosta. Oletan sen olevan geeneissä (tai toivon, jotta itselläni olisi samat geenit...).
-eri
Vierailija wrote:
Miten teillä tulee jatkuvasti näitä tilanteita, missä joku kysyy ikäännenja sitten päivittelee että luuli nuoremmaksi?
Olen 44 ja ei ketään ole tähän ikään kiinnostanut pätkääkään, minkä ikäinen olen. Eikä minulla ole hajuakaan esim työkavereiden iästä.
Minulla ne tilanteet liittyy usein siihen, jos puhun perheestäni. Esim. viime viikolla toimistolla käydessä mainitsin, että lapsi jäikin kuumeessa kotiin ja täytyy woltata hänelle ruokakassi, kun kaapissa ei ole oikein mitään. Työkaveri oletti lapseni olevan pieni taapero ja kysyi, että sainko isovanhemman hoitamaan lastani. Sanoin, että 11-vuotias pärjää jo ihan itsekseen. Sen jälkeen alkoi päivittely, että minkä ikäinen oikein olen, kun minulla on noin iso lapsi. Olivat kuvitelleet max 24-25-vuotiaaksi.
Vastaavia tilanteita on aina välillä.
Monet aasialaiset 30 vuotta täyttäneet näyttävät ihan joltain 18-vuotiailta.
Niin minullekin on moni sanonut että näytän nuoremmalta kuin olen. Ja tutut joita en ole nähnyt vuosiin sanoo etten ole yhtään muuttunut. Ja höpö höpö...ainakin 15kg läskiä pukannut, hiukset harmaantuu ja vaikka ei ole ryppyjä niin naama valahtanut. Olen 54v. Ja kyllä vaihdevuodet alkoi ja nyt vaan vanhentuminen kiihtyy. En voi edes käyttää hormonikorvaushoitoa.