Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mille salaa naurat vaikkei periaatteessa saisi nauraa?

Vierailija
01.09.2008 |

Tämä on kamalaa, mutta en mahda mitään sille, että naureskelen itsekseni pariskunnille, joilla on suuri ikäero! Sillä ei ole väliä, miten sukupuoliasetelmat ovat, onko esim. mies nuorempi vai nainen. Minä ja mieheni olemme samanikäiset, ja tuntuu vaan niin kertakaikkisen hassulta ja kornilta että joku on käynyt vaikkapa lukiota silloin kun sen tuleva rakas on syntynyt!

Nauran salaa myös naisille, joilla on aina huulipunaa hampaissa. Miten ne saavatkin vedettyä huulipunan käytön niin överiksi!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistähän tulemaan!

Vierailija
42/58 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim kantavat feikkilaukkuja tai yrittävät pukeutua Esbo-tyyliin epäonnistuneesti.

Köyhät kyykkyyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuvittelee,että esbo-tyyli olisi oikeaa tyyliä ja jotka luulevat,että sillä olisi jotain merkitystä oikeasti.. jostain syystä nämä samat ovat usein näitä Kehän sisällä elämänsä viettäneitä "maailman naisia",matkusteltu kyllä on mutta voi kuinka se elämä on niin suppeaa muuten..

Vierailija
44/58 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin nolon näköisiä kun hurtta vääntää pökälettä keskellä tietä ja omistaja yrittää katsella jonnekin kaukaisuuteen niin kuin ei huomaisi mitään. Tosin siinä vaiheessa kun havaitsen, että kakattajalla jää tuo denial päälle, eli ei korjaa niitä paskoja, alkaa jo itkettää.

Näille mäkin nauran salaa. :) Sit kyllä vituttaa kun ne paskattaa koiransa meidän pihalle ja jättävät jätökset siihen. Kun ollaan lasten kanssa pihalla ja joku tulee pissattamaan/kakattamaan koiraansa siihen, niin mulkoilen oikein vihaisen näköisenä ja ne nolona lähtee pois. Yks lähti oikeen juoksemalla kesken koiran kakatuksen, kun huomas, että mä näin. Ja pökäle jäi siihen. :D

Vierailija
45/58 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös asuntovelallisille nauran ja niiden oravanpyörälleen.

Vierailija
46/58 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntahtoisesti säälien.

Vierailija
47/58 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka luulee että on loistava kokki... Tekee aina tyyliin lihapullia tai nakkikastiketta, eikä edes maistu hyvältä, laittaa aina ihan liikaa sipulia. Vanhempi sukulainen joka asuu toisella paikkakunnalla ja laittaa aina ruoan (pyytämättä) kun sinne menee. Kaiken lisäksi luulee että perheemme saa "kunnon ruokaa" vain hänen luonaan koska itse olemme nuoria... :D

Vierailija
48/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itseasiassa luulen, että moni kakattaja katsoo toiseen suuntaan siksi, että koirat ovat äärimmäisen vaivautuneita jos niitä tuijottaa kun ne paskoo. Kyllä muakin v***tais jos joku kyyläis mun "herkkää hetkee". On monet kakat jääneet monelta koiralta tekemättä kun epätietoiset koiranomistajat katsoo, että tuleeko se pökäle vai ei. Tässä tapauksessa minä siis nauraisin sille kun se pökäle tulee työpäivän aikana sisälle. :) Toinen syy voi olla se, että paskominen ei ole hirveen kivaa katsottavaa.

Mutta niille koiran kakattajille kyllä nauran, jotka ei siivoo koirien kakkoja pois. Luikkivat vaan karkuun, ettei kukaan vaan huomaisi...haha!

Vierailija
49/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä alko ne koiranpaskattajat naurattamaan itteäkin.

vaikka paskatan hurttaa aina itekkin ja tajusin töllötteleväni muualle :D

ja vielä jätän ne paskat sinne. tosin sieltä pusikoista tuskin kukaan kävelee.

Vierailija
50/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri tällaisia tilanteita joissa ei saisi nauraa... Pappa on kylässä ja muksu keksii hihkaista että pappa haisee...

Kerran muksu suuttui pehmolelulleen ja huoneesta kuului: "Vitun Pirjo vitunvittu Pirjo!" Minua ja miestä nauratti ihan tolkuttomasti mutta muksu ei onneksi sitä nähnyt. Tiedän ettei tuo kiroileminen ole mitenkään hauskaa, mutta jotenkin huvitti kun pieni huusi kuin aikuinen... :D

Lisäksi huvittaa ihmiset jotka luulevat tietävänsä "jotain uutta ja hienoa", kertovat sitten ihan mielissään tyyliin "joo, sehän on ihminenkin jo käynyt kuussa"... :D

Vierailija
51/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelut joissa on ehkä 10 vastausta ja luettu 1000 kertaa.

tyypit vaan kyylää joko uteliaisuudesta tai sitten nauraa kommenteille..

tiedä siitä sitten.

Vierailija
52/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukassa puhuttelussa jostakin asiasta (en enää muista mistä), kun pomo yhtäkkiä nojautui konttorituolissaan taaksepäin, risti kätensä rinnuksilleen ja - kaatui kumoon selälleen. Mä meinasin oikeesti tikahtua siihen paikkaan, kun piti olla ihan pokkana. Jos olisin purskahtanut nauruun, olisi varmaan saanut potkut siltä seisomalta. Menin vaan pomon luokse auttamaan sitä pystyyn ja kysyin huolestuneena, että ei kai sattunut pahasti...

Sen jälkeen poistuin tyylikkäästi takavasemmalle ja menin vessan tyrskimään.

Vierailija
53/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehkivät monta tuntia päivässä töissään ja kantavat sitten ansaitut rahansa jollekin lumppufirmalle saadakseen jonkun muotiluomuksen (oikeasti ihan tavallinen toppi pikku nippelillä), siihen vielä joku väkisin killuttimilla erikoiseksi väkerretty kassi ja vot rahat meni mutta itsetuntoa on taas viritetty..

Vierailija
54/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukassa puhuttelussa jostakin asiasta (en enää muista mistä), kun pomo yhtäkkiä nojautui konttorituolissaan taaksepäin, risti kätensä rinnuksilleen ja - kaatui kumoon selälleen. Mä meinasin oikeesti tikahtua siihen paikkaan, kun piti olla ihan pokkana. Jos olisin purskahtanut nauruun, olisi varmaan saanut potkut siltä seisomalta. Menin vaan pomon luokse auttamaan sitä pystyyn ja kysyin huolestuneena, että ei kai sattunut pahasti...

Sen jälkeen poistuin tyylikkäästi takavasemmalle ja menin vessan tyrskimään.

Vierailija
55/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri tällaisia tilanteita joissa ei saisi nauraa... Pappa on kylässä ja muksu keksii hihkaista että pappa haisee...

Kerran muksu suuttui pehmolelulleen ja huoneesta kuului: "Vitun Pirjo vitunvittu Pirjo!" Minua ja miestä nauratti ihan tolkuttomasti mutta muksu ei onneksi sitä nähnyt. Tiedän ettei tuo kiroileminen ole mitenkään hauskaa, mutta jotenkin huvitti kun pieni huusi kuin aikuinen... :D

Lisäksi huvittaa ihmiset jotka luulevat tietävänsä "jotain uutta ja hienoa", kertovat sitten ihan mielissään tyyliin "joo, sehän on ihminenkin jo käynyt kuussa"... :D

Vierailija
56/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika huvittavaa kun suuhygienistikin on niin täynnä titteliänsä, että selittää omaa työnkuvaansa asiakkaalle, joka ei tietenkään pysty edes mitään vastaamaan.

Vierailija
57/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa jotkut työkaverini opettajanhuoneessa. Miten he jaksavatkin olla niin tapoihinsa jumiutuneita ja "samanlaisia" vuodesta toiseen. Kun suunsa aukaisevat, niin tietää jo ennalta, mitä sieltä tulee.

Vierailija
58/58 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mua naurattaa nykyisin kaikki tupakoitsijat - se on niin moukkamaista