Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko diplompi-insinöörin erittäin korkealle parisuhdemielessä? Onhan ne hyvätuloisia ja erittäin älykkäitä miehiä!

Vierailija
11.10.2023 |

Että näin

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai parisuhteeseen pitäisi vaikuttaa koulutus, vaan ihan muut arvot ja mielipiteet? Entä, jos nainen on it-insinööri, hot or not?

Vierailija
2/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ammatti, ei siitä ainakaan miinuspisteitä saa. Muut asiat sitten ratkaisee onko mies parisuhdemateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Insinööriajattelu ei ole mikään valtti.

Vierailija
4/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijakkaa  kun ramasee ….

Vierailija
5/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleekö?

M55

Vierailija
6/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä miehiä? Itse et vaikuta järjenjättiläiseltä...sorry.

Vierailija
7/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplompi 😅 

Ja kaikki heistä ei tosiaankaan ole miehiä.

Ei herätä suuria tunteita puoleen eikä toiseen. 

Vierailija
8/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko DI.t aina miehiä? Luulin että olen nainen :/

Vierailija
9/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. ei muuta kommentoitavaa.

Vierailija
10/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta. En diplomi-insinööriä enkä diplompi-insinööriä, mikä hän sitten onkaan.

Vierailija
11/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on diplompi-insinööri?

Vierailija
12/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin mun miehen, joka nykyään ex. Oli siis insinööri, mutta täysin tunne kylmä ihminen. Alkoi haukkumaan minua heti, etten osaa pukeutua oikein tai puhua oikein tai mitä hän opetti minua, että hänen ystävilleen pitää olla aina hauska ja pitää keksiä hauskoja asioita? Kun hänen ystävät ei olleet sellaisia, että ovat koko ajan hauskoja? Toki sain muutamasta ystäviä. Mutta ei tämä insinööri vain hyväksynyt koskaan minua. minulla ei saanut olla mies ystäviä, kun vain toki hänellä sai olla. Katsoin, kun hän tanssi oman nais ystävän kanssa, ja minulle totesi, etten osaa tanssia lainkaan? Kun kysyin häneltä, että miksi on aina ilkeä minua kohtaan, niin totesi minulle, että on sen vuoksi ilkeä, että minusta tulee parempi ihminen? Siis täysin narsku. En siis ole syyttämässä muita ammatin vuoksi, mutta minulle vain kävi näin. 

Vierailija
13/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket kauppiaan arvostan korkealle parisuhdemielessä. DI ovat perustasoa.

Vierailija
14/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tuntemani dippainssit ovat aika yksinkertaisen oloisia. Älylliset lahjat rajoittuvat lähinnä matematiikan osaamiseen.

Vierailija
15/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapaisin mun miehen, joka nykyään ex. Oli siis insinööri, mutta täysin tunne kylmä ihminen. Alkoi haukkumaan minua heti, etten osaa pukeutua oikein tai puhua oikein tai mitä hän opetti minua, että hänen ystävilleen pitää olla aina hauska ja pitää keksiä hauskoja asioita? Kun hänen ystävät ei olleet sellaisia, että ovat koko ajan hauskoja? Toki sain muutamasta ystäviä. Mutta ei tämä insinööri vain hyväksynyt koskaan minua. minulla ei saanut olla mies ystäviä, kun vain toki hänellä sai olla. Katsoin, kun hän tanssi oman nais ystävän kanssa, ja minulle totesi, etten osaa tanssia lainkaan? Kun kysyin häneltä, että miksi on aina ilkeä minua kohtaan, niin totesi minulle, että on sen vuoksi ilkeä, että minusta tulee parempi ihminen? Siis täysin narsku. En siis ole syyttämässä muita ammatin vuoksi, mutta minulle vain kävi näin. 

Ehkä pukeutumisessasi on vähän parantamisen varaa?

Vierailija
16/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni kautta tunnen monia dippainsinöörejä, kaikki varattuja ja perheellisiä. En näe heissä mitään vikaa. Moni olisi sellainen, että itsellenikin kelpaisi, jos vain olisivat vapaita

Vierailija
17/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden insinöörin tapasin psykiatrisella osastolla ja oli IHANA, kun istuttiin vierekkäin lounaalla jutellen, mutta tämän jälkeen minut kirjattiin ulos ja laitettiin sairauslomalle, ikävä jäi 😢

Vierailija
18/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Useimmat tuntemani dippainssit ovat aika yksinkertaisen oloisia. Älylliset lahjat rajoittuvat lähinnä matematiikan osaamiseen.

Niinpä. Harvalla DI-miehellä on street smarttia kuten duunarimiehillä.

Vierailija
19/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on oppiarvo ei ole tae älykkyydestä.

Vierailija
20/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuulostaa tylsältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi