Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko diplompi-insinöörin erittäin korkealle parisuhdemielessä? Onhan ne hyvätuloisia ja erittäin älykkäitä miehiä!

Vierailija
11.10.2023 |

Että näin

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen dippainssi on ihan tavallisella älykkyydellä varustettu, ei siihen erityistä matemaattista lahjakkuutta vaadita. Ihan ok koulutus; tosin minulle kelpaa oikeastaan mikä tahansa järkevä koulutus. Kerran olen seurustellut pelkän peruskoulun käyneen kanssa, mutta muutamassa kuukaudessa selvisi, että tyyppi on edelleen sillä peruskoulun tasolla ajatuksineen, vaikka ikää oli jo 38v. 

Vierailija
42/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Riippuu ihan siitä, onko matemaattisen älyn lisäksi tunneälyä. Aika monelta DI:ltä puuttuu, sen verran olen tehnyt töitä niiden kanssa ja muuten tunnen, että tiedän. Mutta jos on muun älyn ohella tunneälykäs myös, niin on todennäköisesti erittäin hauska! Ja jos olisin vielä sinkku niin sellaiselle lämpenisin kyllä.

Mä en usko tähän väitteeseen ennen kuin näen tieteellisen tutkimuksen aiheesta. Tutkimuksessa pitää olla mukana myös nais DI.tä verrattuna muiden alojen naisiin. Omasta mielestäni DI.t on ihan yhtä tunneälykkäitä kuin muillakin aloilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tavallinen dippainssi on ihan tavallisella älykkyydellä varustettu, ei siihen erityistä matemaattista lahjakkuutta vaadita. 

Aivan varmasti diplomi-insinöörit ovat yleisälykkäämpiä kuin koko populaatio. Ja erittäin todennäköisesti myös merkittävästi fiksumpia kuin opistoinsinöörit, sairaanhoitajat tai vaikka sosiaalitieteilijät. Toki samaan aikaan sekin on selvää, että DI-kunnassa on suurta vaihtelua ja että hyvillä istumalihaksilla ja keskimääräisellä ÄO:lla on mahdollista grindata läpi useimmat DI-tutkinnot. Ehkä kuitenkin tefyä tai pitkää matikkaa lukuun ottamatta.

Vierailija
44/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus "korkeakoulutettuja" jotka ei osaa edes lamppuja vaihtaa ja ajattelee sillä kantilla että nainen on äiti 2.0 kotona.

Vierailija
45/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tavallinen dippainssi on ihan tavallisella älykkyydellä varustettu, ei siihen erityistä matemaattista lahjakkuutta vaadita. Ihan ok koulutus; tosin minulle kelpaa oikeastaan mikä tahansa järkevä koulutus. Kerran olen seurustellut pelkän peruskoulun käyneen kanssa, mutta muutamassa kuukaudessa selvisi, että tyyppi on edelleen sillä peruskoulun tasolla ajatuksineen, vaikka ikää oli jo 38v. 

Ei todellakaan. Tavallinen DI kuuluu vähintään älykkäimpään neljännekseen. Jokaisessa pääaineessa ihan sosiaalityöstä lähtien on älykkyys keskitasoa suurempaa. Ykkösenä matemaatikot ja fyysikot.

Vierailija
46/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Perus "korkeakoulutettuja" jotka ei osaa edes lamppuja vaihtaa ja ajattelee sillä kantilla että nainen on äiti 2.0 kotona.

Missähän säkissä sinäkin olet elänyt :D

Vierailija
47/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä, itserakkaita, tunnekylmiä ja surkeita seksissä. En saanut exältä koskaan orgasmia. Oli niin onneton tumpelo. Muiden kanssa ei ole ollut ongelmaa.

Vierailija
48/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa DI:n kanssa ja onnellinen jo kymmeniä vuosia. Hän on sekä hyvin älykäs että tunneälykäs ja on pidetty ja menestynyt johtaja. Lisäksi hän on aina kohdellut minua kuin prinsessaa. Meillä on kaikki hyvin.

Vierailija
49/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mollaavat dippainssejä he, joilla ei ole mitään mahdollisuuksia saada itselleen sellaista parisuhteeseen :D.

Vierailija
50/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin se olisi jotenkin saavutus :D Inssit luulee ittestää vähä liikoja :D

Vierailija
51/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä on diplompi-insinööri?

Diplo, diplompi, diploin

Vierailija
52/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on joulupukilla ja insinöörillä?

Joulupukilla on lahjoja.

Vierailija
53/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi, diplompi, diploin insinööri.

Nam.

M45

Vierailija
54/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joulupukilla on lahjoja.

Ei ole sinullakaan lahjoja kun et DI:tä insinööristä erota :D

Vierailija
55/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan kuin se olisi jotenkin saavutus :D Inssit luulee ittestää vähä liikoja :D

Niinhän ne luulee muttei DI:t.

Vierailija
56/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti ei vaikuta.

Vierailija
57/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joulupukilla on lahjoja.

No ei taida olla sinullakaan jos mielestäsi diplomi-etuliite on joku kovakin juttu...

Vierailija
58/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itsekkäitä, itserakkaita, tunnekylmiä ja surkeita seksissä. En saanut exältä koskaan orgasmia. Oli niin onneton tumpelo. Muiden kanssa ei ole ollut ongelmaa.

Olit ainoa.

Vierailija
59/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on dilpommi-isinööri.

Opettele kirjoittamaan tun a u t i s t i !

Vierailija
60/76 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joulupukilla on lahjoja.

No ei taida olla sinullakaan jos mielestäsi diplomi-etuliite on joku kovakin juttu...

Et ilmeisesti tiedä yhtään mistä puhut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme