Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, jos hiuksesi ovat likaiset ja on lähdettävä jonnekin?

Vierailija
10.10.2023 |

Laitatko pipon tai huivin? Kuivashampoota? Peset?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivashampoo jos en jostain syystä halua pestä.

Vierailija
2/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pipo päässä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin lyhyet hiukset, että en on pesty ja kuivattu minuutissa.

Vierailija
4/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnonkiharat ja kuivashampoo toimii tuollaisessa tilanteessa hyvin. Pörrötän vaan vähän.

Vierailija
5/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vetää kireä ponnari. Mulla on niin lasimainen hius että sitä ei pörrötetä edes puhtaana. Jos aikaa valmistautua, niin voi vaikka kihartaa toki, mut tehtävä koko pää ja kunnolla aineita, jos haluaa ettei heti oikene.

Vierailija
6/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja föönaan. Menee 5min

Vierailija
7/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nutturan niskaan ja pesen lavuaarissa tyvihiukset. Kiinni laitettuna likainen tukka näyttää mulla vielä likaisemmalta kuin vapaana. 

Vierailija
8/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun tukka on likainen, niin olen kyllä muutenkin niin likainen että suihkussa on käytävä.

Vierailija
9/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina suihkussa ja pesen hiukset kun olen lähdössä jonnekin. 

Vierailija
10/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ne

Vierailija
11/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hiukset kiinni isolla klipsillä ja laitan enemmän deodoranttia. Pidän kylppärissä myös isoa sirotinta jossa on perunajauhoja eli köyhän naisen kuivashampoota. Sirottelen hiusten juuriin ja ohimoille ja kampaan pois. Tuloksena ihan ok tuntuiset hiukset.

Ihan poikkeustapauksia kuitenkin etten olisi käynyt suihkussa pidempään kuin kahden päivän sisällä.

Vierailija
12/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Laitan hiukset kiinni isolla klipsillä ja laitan enemmän deodoranttia. Pidän kylppärissä myös isoa sirotinta jossa on perunajauhoja eli köyhän naisen kuivashampoota. Sirottelen hiusten juuriin ja ohimoille ja kampaan pois. Tuloksena ihan ok tuntuiset hiukset.

Ihan poikkeustapauksia kuitenkin etten olisi käynyt suihkussa pidempään kuin kahden päivän sisällä.

Kuivashampoohan tunnetusti on niin arvokasta, että se kannattaa korvata perunajauhoilla.

Vierailija
13/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ne.

Olen aina omannut pitkät ja paksut hiukset ja niiden hoitaminen ja kampaus ei ole 40 vuoteen ollut ongelma

Vierailija
14/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka aamu kun käyn muutenkin suihkussa. Ällöttäviä teidän rasvakuontalonne ja perunajauhonne. Haisette.

Vierailija
15/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset ja kuivaan nopeasti. En yleensä koskaan kuivaa hiuksia vaan jossain kiireellisissä tapauksissa.

Vierailija
16/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset. Ei ole koskaan tullut niin kiireellistä lähtöä ettei olisi hiuksia ehtinyt pesemään.

Vierailija
17/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen päänahkani päivittäin siinä missä muunkin kehoni. Joten ei ne hiuksetkaan likaisiksi ehdi. Pitkät ja paksut hiukset. 

Vierailija
18/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivasampoo tai lippis

Vierailija
19/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kuivashampoohan tunnetusti on niin arvokasta, että se kannattaa korvata perunajauhoilla.

Kuivashampoon rasvaa poistava ainesosa on juurikin tärkkelys, usein perunasta tai riisistä. Herbinan kuivashampoon ainekset:

Butane, Isobutane, Alcohol Denat., Propane, Solanum Tuberosum (Potato) Starch, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Cocotrimonium Methosulfate, Aqua, Hydrated Silica, Parfum, Limonene

Mieluummin jätän kaikki nuo butaanit, isobutaanit, alkoholit, octenyylisuccinaatit, methosulfaatit ja silikonit laittamatta hiuksiini kun pelkkä tärkkelys hoitaa saman asian. Kemikaaleja saa ihan tarpeeksi muutenkin.

t. tuo ällöttävä perunamamma

Vierailija
20/47 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen. Jos ihan hätä hätätapaus niin tiukka nuttura

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan