Mitä teet, jos hiuksesi ovat likaiset ja on lähdettävä jonnekin?
Laitatko pipon tai huivin? Kuivashampoota? Peset?
Kommentit (47)
Vierailija wrote:
Kuivashampoissa on aineosia jotka aiheuttavat mm rintasyöpää joten mielummin vaikka mikä tahansa luomukeino niiden sijaan.
Itse käyn päivittäin suihkussa ja tietenkin pesen myös hiukset. Vaihdevuodet aiheuttaa yöhikoilua eikä tulisi mieleenkään lähteä nihkeän hikisenä minnekään.
Mitähän nämä ainesosat ovat? Älä heittele tällaisia väitteitä, jos et ole valmis esittämään mitään tietoa niiden tueksi.
Vierailija wrote:
Vaimo joskus valittaa että ei voi lähteä koska likaiset hiukset. Itse en näissä tapauksissa ole huomannut mitenkään merkittävää eroa normitilanteeseen. Itse en ole myöskään ikinä kuullut kenenkään kommentoivan toisesta: "näitkö miten likaiset hiukset oli...". Todennäköisesti se häiritsee sinua itseäsi enemmän kuin ketään muuta. Tietty jos asia vaikuttaa negatiivisesti omaan itsetuntoon ja fiilikseen niin joudut arvioimaan tilannekohtaisesti.
Minä olen kyllä useasti mielessäni todennut, että hyi hitto miten likaiset hiukset jollain on. Sen huomaa kyllä ellei ole täysin sokea. Ja haistaa.
Mulla on lähes aina likaiset hiukset joten tuperaan tyvestä etteivät ole ihan päätä myöten eikä nahka näy.
Pesen hiukset ennen kuin olen lähdössä mihinkään. Joskus talvella voin mennä kauppaan pipo päässä pesemättä hiuksia.
Vierailija wrote:
Mulla on lähes aina likaiset hiukset joten tuperaan tyvestä etteivät ole ihan päätä myöten eikä nahka näy.
Miksi et pese niitä? En ymmärrä.
Menen suihkuun ja pesen ja huuhtelen hiukset niin nopeasti kuin osaan, ennätys taitaa olla joku 1,5 - 2 min. Huolimaton pesukin on parempi kuin ei mitään. Hoitoaineisiin ei ole aikaa. Sitten autosta puhaltimet täysille, ja lippis tai pipo päähän peittämään takkupehkoa, ennen kuin nousen perillä autosta. Näitä tilanteita tulee sen verran usein, että pitäisi varmaan jättää joku kampa autoon :D
Jos aikaa ei ole edes muutamaa minuuttia, niin sitten vain pikainen harjaus, ja lippis tai pipo päähän.
Vaimo joskus valittaa että ei voi lähteä koska likaiset hiukset. Itse en näissä tapauksissa ole huomannut mitenkään merkittävää eroa normitilanteeseen. Itse en ole myöskään ikinä kuullut kenenkään kommentoivan toisesta: "näitkö miten likaiset hiukset oli...". Todennäköisesti se häiritsee sinua itseäsi enemmän kuin ketään muuta. Tietty jos asia vaikuttaa negatiivisesti omaan itsetuntoon ja fiilikseen niin joudut arvioimaan tilannekohtaisesti.