Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä aikuisesta jolla on yövalo sängyn vieressä yöpöydällä?

Vierailija
10.10.2023 |

Minulla on pieni himmeä nalle yöpöydälläni joka on aina päällä öisin. Minua ahdistaa jotenkin se pilkkopimeys varsinkin talvisin. Kaverini sattui huomaamaan sen kun oli kylässä ja vähän naureskeli, että onko minulla joku salalapsi. Sanoin siis, että se oli just täydellinen, kiva himmeä valo lukemiseen ennen nukkumista ja kyllä se taisi sen selityksen uskoa.

Nyt vähän mietityttää, että miksei yövalo yöpöydällä ole ihan normi juttu? En sanoisi että pelkään kummituksia, mutta pelkään pilkkopimeyttä. Ja en voi asialle mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pimennysverhot ja kaksi herkkäunista nukkujaa. Valoa ei huoneessa ole, eikä tule. Jos yöllä pitää seikkailla vaikka vessaan, kuljen senkin pimeässä tai korkeintaan avaan kännykän näytön, jossa valo on himmein mahdollinen. 20 vuodessa reitti on tullut tutuksi eikä siinä ole rappuja tai korkeita kynnyksiä, joihin voisi kompastua. Teen kaikkeni, että uni ei karkaa, vaan voin jatkaa uniani mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
42/44 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen neutraali jouluvalorimpsu seinällä. Se valaisee joka yö, ainoastaan ihan valoisimpien kesäöiden aikaan nukun ilman sitä. Voin suoraan sanoa, että pelkään nukkua pimeässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän pimeästä. 

Rakastan sitä!

Haluan, että on säkkipimeää, että joutuu oikein haparoimaan käsillä/jaloilla, että löytää WC jälkeen pimeässä sänkyyn!

Todella pimentävät pimennysverhot on juuri tämän pimeärakkauden takia.

Jossakin reitittimessä/lattiapuhaltimessa oleva led-valokin häiritsee pimeyttä ja on liian kirkas. Peitän nekin teipillä/pahvilla/tms.!

Pidän myös päivänvalossa MUTTA

Aah, pimeys! ♥️♥️♥️

Vierailija
44/44 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oman sängyn vieressä tämä lamppu (https://kotikauppa.com/products/lamppu-kaiuttimella-valkoinen-lintu) ja kuuntelen siitä iltaisin musiikkia tai podcasteja. Mun mielestä siinä ei ole mitään outoa, mutta jokainen toki tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän