Onko kenenkään muun parin seksi tällaista?
Minä, nainen, teen aina aloitteen ja aloitan hieromaan mieheni penistä ja mies vaan makaa aloillaan eikä päästä mitään ääniä eikä hyväile minua ollenkaan. Sitten kun seisoo kunnolla niin tulee sisään ja hoitaa homman loppuun. Mies vaikuttaa tyytyväiselle hommaan ja toki nautin minäkin, mutta mietin vaan että onkohan muilla näin flegmaattisia miehiä :)
Kommentit (18)
Pane pökkelö vaihtoon, tai hommaa rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Pane pökkelö vaihtoon, tai hommaa rakastaja.
Rakastajaa olen kyllä miettinyt....
Pitäisiköhön kokeilla että jätän vaan aloitteenteot ja katson että harrastetaanko sitä seksiä meillä sitten enää ollenkaan!
Ei ole tuollaista. Ei ole ollut yhdenkään sänkykumppanin kanssa tuollaista.
Eihän tuo ole mitään seksin harrastamista; miehen tyydytyshän on kyseessä.
Miksei voisi olla toisinpäin.
Meillä kumpikin hyväilee toista ja aina, siis ihan aina orgasmiin asti, eikä se aina ole yhdyntää.
Ei. Meillä on juuri toisinpäin. Minä, mies teen aina aloitteen ja 9/10 niistä torjutaan. Sitten kun sitä seksiä sitten on, nainen vain pyllistää passiivisena. ei halua nuolentaa eikä mitään muutakaan kuin että homma on äkkiä ohi. näin ei ole ollut aina vaan vasta lasten saannin jälkeen on mennyt tähän
En kyllä itse tekisi aloitetta saadakseni tuollaista seksiä. Ennemmin suristaisin itselleni orgasmin klitoriskiihottimella. Ehkä jossain vaiheessa miestä kiinnostaisi seksi ja olisi parempaa.
Ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan koska en harrasta prostituutiota. Sitähän tuo on, koska yksipuolisesti tyydytät miestä
Meillä sama tilanne mutta toisinpäin. Vaimo ei halua ja minä painaisin jatkuvasti, unissaankin paksua terskaani vaimon pakaroiden väliin.
Tutun kuuloista. Mitään ei tee pyytämättä. Ei purista peppua, ei koske tisseihin, ei suutele kaulaa. Jalkoväliin ei koske edes pyynnöstä koska ei koe mitään tarvetta tehdä niin.
Pyytää laittamaan liukkaria ennen seksisessiota ettei hänen tarvitse turhaan odottaa kun on valmis panemaan jne.
Vierailija wrote:
Tutun kuuloista. Mitään ei tee pyytämättä. Ei purista peppua, ei koske tisseihin, ei suutele kaulaa. Jalkoväliin ei koske edes pyynnöstä koska ei koe mitään tarvetta tehdä niin.
Pyytää laittamaan liukkaria ennen seksisessiota ettei hänen tarvitse turhaan odottaa kun on valmis panemaan jne.
Minkä ihmeen takia harrastat seksiä hänen kanssaan? Tai miksi ylipäätään olet parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa? Ei hän selkeästi välitä sinusta vähääkään.
Mikä ongelma: ' (nainen) teen aina aloitteen ja aloitan..' ?
Siinäkö kaikki.
Totta: sulla on ongelma. (Mene takaisin jollekin seksikurssille! Niin saat apua tuohon ongelmaasi..)
-sexguru-
Meillä täysin päinvastoin mitä aloittajalla!
Vierailija wrote:
Kuulostaa että neliraajahalvaantuminen ei olennaisesti muuttaisi parisuhdettanne.
Miehelläsi on jo henkilökohtainen avustaja.
Toki vammautumisen myötä saisitte myös toisen.
"Mies tulee sisään ja hoitaa homman", ei nyt ihan neliraajahlvaantuneelt kuulosta
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tutun kuuloista.jne.
Minkä ihmeen takia.. hänen kanssaan? Tai miksi ylipäätään.. ihmisen kanssa? Ei hän ... vähääkään.
Tuo on niin tyypillistä (somessa viim.15v aikana!) kuultua: 'minä tiedän (??) aina paremmin kuin (te muut, murheidennne parissa) asioista painivat' ?
Ei. Ette todellakaan!
Kukaan ei voi 'sanoa(=tietää!) syytä' siihen, miksi joku on johonkun ihastunut rakastunut ja tutustunut? Ei voi. (Ei kukaan!) muu kuin ao. ihmiset itse.
Siksi nämä 'totuuden(=typeryytensäjneyms.) laukojat' voisivat pitää ne "omat tietonsa" ihan cain ominaan. Kiitos
Vierailija wrote:
Ei. Meillä on juuri toisinpäin. Minä, mies teen aina aloitteen ja 9/10 niistä torjutaan. Sitten kun sitä seksiä sitten on, nainen vain pyllistää passiivisena. ei halua nuolentaa eikä mitään muutakaan kuin että homma on äkkiä ohi. näin ei ole ollut aina vaan vasta lasten saannin jälkeen on mennyt tähän
Surullinen tilanne. Monen suomalaisen seksielämä on melankolisemmassa jamassa kuin Kaurismäen synkimmät elokuvat. Itse kyllä tuossa tilanteessa jo luovuttaisin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tutun kuuloista.jne.
Minkä ihmeen takia.. hänen kanssaan? Tai miksi ylipäätään.. ihmisen kanssa? Ei hän ... vähääkään.
Tuo on niin tyypillistä (somessa viim.15v aikana!) kuultua: 'minä tiedän (??) aina paremmin kuin (te muut, murheidennne parissa) asioista painivat' ?
Ei. Ette todellakaan!
Kukaan ei voi 'sanoa(=tietää!) syytä' siihen, miksi joku on johonkun ihastunut rakastunut ja tutustunut? Ei voi. (Ei kukaan!) muu kuin ao. ihmiset itse.
Siksi nämä 'totuuden(=typeryytensäjneyms.) laukojat' voisivat pitää ne "omat tietonsa" ihan cain ominaan. Kiitos
Tuossahan kysyttiin miksi eikä oletettu syytä.
Mittavaan Casanovan uraan on sisältynyt kaksi aika lailla halvaantuneen oloista ladyä lakanoilla ollessa, kuin avauksen tarina mutta toisinpäin. Juurikaan liioittelematta voi kertoa, että joutui väillä tsekkaamaan kummankin kanssa, vieläkö hengittää, onko vielä hengissä...? Voisin kuvitella hommailun silikoninuken kanssa olevan hyvin samankaltaista, simpsakkoja reilu parikymppisiä tyttöjä olivat. Toinen vielä puoliväkisin änki messiin mukaan ja odotusarvo oli ihan toisenlainen.
Kuulostaa että neliraajahalvaantuminen ei olennaisesti muuttaisi parisuhdettanne.
Miehelläsi on jo henkilökohtainen avustaja.
Toki vammautumisen myötä saisitte myös toisen.