Mitä aiot tehdä tänään illalla kun et pääse palstalle?
Hypätä junan eteen? Ottaa niin monta rauhoittavaa että olet horroksessa tiistaiaamuun? Soittaa 112 ja pyytää jälleen suljetulle?
Kommentit (40)
Leipoa ajattelin, vanhempien luona kyläilemässä niin täällä on kyllä kovasti puuhaa
Olen tehnyt leikekirjan suosikkijutuista ja selailen sitä.
Peukutan ja ilmiannan vanhoja ketjuja.
Meille tulee klapikuorma tänään, siinä se meneekin iltapäivä ja ilta rattoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole leikin asia! Monelle autistille palsta on ainoa paikka maailmassa jossa he voivat kokea olevansa merkityksellisiä keksiessään mikä sana vaihdetaan pieruun.
Arvelen, että tuo ketju valitettavasti ei ole autistien tuotosta.
Palstavasurit tässä eniten huolestuttaa. Missäs nuo nyt availee persuketjujaan tai muuta roskaspämmiään.
Varmaan lueskelen täällä, kun kerran lukutila on päällä. Olisi kivaa, jos siksi aikaa nostettaisiin jotakin ikivanhoja ketjuja pintaan. Reddit on toinen paikka jossa viihdyn, että ehkäpä sitten sinne.
Kannan yläkerrasta tavaroita takaisin alakertaan ja laitan niitä omille paikoilleen.
Minä istun lentokoneessa, kuuntelen äänikirjaa ja kudon sukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääseehän tänne, mutta ei voi kommentoida, hätäkös tässä
Kun löysin tänne hienolle palstalle :) , niin ensin olin ns. lukuoppilas. Jossain vaiheessa rupesin myös kommentoimaan/ottamaan kantaa. Kun en sit illalla voi, niin päätin pysytellä poissa.
ap:n kysymykseen: en tiedä vielä. Katonko jonkun leffan vai lähdenkö (taas) luuhaamaan baariin.
Sitä tässä just mietin. Oon saikulla tämän ja huomisen päivän. Tekemistä pitäs keksiä... kai vaihdan palstaa
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä just mietin. Oon saikulla tämän ja huomisen päivän. Tekemistä pitäs keksiä... kai vaihdan palstaa
Käy Pub Pikkujätkässä ihmettelemässä että mitä tapahtuu. Googlella löydät koordinaatit. Tavallaan tätä voisi suositella myös tuolle kirjoittajalle, joka meinasi ehkä suunnata kapakkaan.
Printtasin kaikki ketjut kahteen kertaan, luen ne läpi.
Meen Ylilautaan vihaamaan naisia.
Pääseehän tänne, mutta ei voi kommentoida, hätäkös tässä