Mitä aiot tehdä tänään illalla kun et pääse palstalle?
Hypätä junan eteen? Ottaa niin monta rauhoittavaa että olet horroksessa tiistaiaamuun? Soittaa 112 ja pyytää jälleen suljetulle?
Kommentit (40)
Meillä on persupoikain saunailta jossa käytämme kaverin hyvin pestyä skigulia suussa, silleen läpällä. Heikosti perusteltua rasismia aioin levittää toki muilla alustoilla.
Olisi kuukauden palsta kiinni niin kaikki voisivat keskittyä olennaiseen eli omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on persupoikain saunailta jossa käytämme kaverin hyvin pestyä skigulia suussa, silleen läpällä. Heikosti perusteltua rasismia aioin levittää toki muilla alustoilla.
Itse mietin visvalettua ja punakaartilaisia samalla kun lutkutan äipän nänniä. T. Palstapersu
Aion käyttää ajan häpeämiseen, sillä menin keijouttani äänestämään omia kurjistajiani, eli persuja. Koiranikin häpee mua.
Trollaan livenä työpaikkani persuja. Toki teen sitä muutenkin. Liiankin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Aion käyttää ajan häpeämiseen, sillä menin keijouttani äänestämään omia kurjistajiani, eli persuja. Koiranikin häpee mua.
Sama täällä. On raskasta kun omat lapset ja lemmikit häpeää. Itse häpeän eniten. Kuulemma kaikki kaupan kassasta lähtien häpeää. Miksi olen tällainen urvelo. Häpeän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. On raskasta kun omat lapset ja lemmikit häpeää. Itse häpeän eniten. Kuulemma kaikki kaupan kassasta lähtien häpeää. Miksi olen tällainen urvelo. Häpeän.
Sietääkin hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö mukaan saunomaan? Olen vanhempi herrasmies. Harrastuksina mouhuaminen, silmälasien pitäminen päälaella ja halpa pensa. Terveisin, Mauri-setä
Palsta on kuitenkin lukukäytössä, joten aion jatkaa keskeneräisten laatauteosten kuten "Chacin salasuhde" ja "X, miksi olet sinkku" lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö mukaan saunomaan? Olen vanhempi herrasmies. Harrastuksina mouhuaminen, silmälasien pitäminen päälaella ja halpa pensa. Terveisin, Mauri-setä
Pääsee toki! Kuten groomin Ryyd opettaa, rakkaus ei katso ikää.
Painun päikyille ja avaudun kissalle elämäni kurjuudesta.
Ajattelin chattailla pitkästä aikaa. AV:n korvaa vain maailmankaikkeuden toiseksi sekopäisin foorumi, Suomi24:n Sex Bar.
Olen taas tänään ollut koko päivän tällä palstalla. Illalla voisin yrittää tehdä kotitöitä ja selvittää netistä pari hyödyllistä asiaa, joiden selvittäminen on tärkeämmän palstailun takia jäänyt. Parin tarvitsemani tuotteen saatavuus ja hinta eri paikoissa pitäisi ainakin selvittää ja selvittää kännykkäliittymien hintoja kun määräaikainen sopimukseni päättyy pian.
Seuraan majakkaliveä ja ylilautaa :D
Kirjoitan ruutuvihkoon valmiiksi typeriä moukka aloituksiani, jotka ikäväkyllä ei muita kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt leikekirjan suosikkijutuista ja selailen sitä.
Ja mulla on ihan Aihe Vapaa -kirja. Niiltä ajoilta kun aihe oli vapaampi...
Menen jumppaan ja yritän pidätellä paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole leikin asia! Monelle autistille palsta on ainoa paikka maailmassa jossa he voivat kokea olevansa merkityksellisiä keksiessään mikä sana vaihdetaan pieruun.
Arvelen, että tuo ketju valitettavasti ei ole autistien tuotosta.
Moni pierukaan ei ole autistien tuotosta!
Ennemmin olisin huolissani siitä tuoksufani-ketjusta.
Ai vitsi mä olin muistanut, että tauko alkaa tänään klo 10 ja päättyy huomenna klo 18. Mikä onni, että kellonajat menikin toisinpäin