Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä tänään illalla kun et pääse palstalle?

Vierailija
09.10.2023 |

Hypätä junan eteen? Ottaa niin monta rauhoittavaa että olet horroksessa tiistaiaamuun? Soittaa 112 ja pyytää jälleen suljetulle?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi mä olin muistanut, että tauko alkaa tänään klo 10 ja päättyy huomenna klo 18. Mikä onni, että kellonajat menikin toisinpäin

Vierailija
22/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on persupoikain saunailta jossa käytämme kaverin hyvin pestyä skigulia suussa, silleen läpällä. Heikosti perusteltua rasismia aioin levittää toki muilla alustoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuukauden palsta kiinni niin kaikki voisivat keskittyä olennaiseen eli omaan elämäänsä.

Vierailija
24/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on persupoikain saunailta jossa käytämme kaverin hyvin pestyä skigulia suussa, silleen läpällä. Heikosti perusteltua rasismia aioin levittää toki muilla alustoilla.

Itse mietin visvalettua ja punakaartilaisia samalla kun lutkutan äipän nänniä. T. Palstapersu

Vierailija
25/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käyttää ajan häpeämiseen, sillä menin keijouttani äänestämään omia kurjistajiani, eli persuja. Koiranikin häpee mua.

Vierailija
26/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan livenä työpaikkani persuja. Toki teen sitä muutenkin. Liiankin helppoa.

Vierailija
27/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion käyttää ajan häpeämiseen, sillä menin keijouttani äänestämään omia kurjistajiani, eli persuja. Koiranikin häpee mua.

Sama täällä. On raskasta kun omat lapset ja lemmikit häpeää. Itse häpeän eniten. Kuulemma kaikki kaupan kassasta lähtien häpeää. Miksi olen tällainen urvelo. Häpeän.

Vierailija
28/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. On raskasta kun omat lapset ja lemmikit häpeää. Itse häpeän eniten. Kuulemma kaikki kaupan kassasta lähtien häpeää. Miksi olen tällainen urvelo. Häpeän.

Sietääkin hävetä.

Vierailija
29/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tänne pääsee lukemaan

Vierailija
30/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö mukaan saunomaan? Olen vanhempi herrasmies. Harrastuksina mouhuaminen, silmälasien pitäminen päälaella ja halpa pensa. Terveisin, Mauri-setä

Vierailija
31/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on kuitenkin lukukäytössä, joten aion jatkaa keskeneräisten laatauteosten kuten "Chacin salasuhde" ja "X, miksi olet sinkku" lukemista.

Vierailija
32/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö mukaan saunomaan? Olen vanhempi herrasmies. Harrastuksina mouhuaminen, silmälasien pitäminen päälaella ja halpa pensa. Terveisin, Mauri-setä

Pääsee toki! Kuten groomin Ryyd opettaa, rakkaus ei katso ikää.

Vierailija
33/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painun päikyille ja avaudun kissalle elämäni kurjuudesta. 

Vierailija
34/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin chattailla pitkästä aikaa. AV:n korvaa vain maailmankaikkeuden toiseksi sekopäisin foorumi, Suomi24:n Sex Bar.

Vierailija
35/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas tänään ollut koko päivän tällä palstalla. Illalla voisin yrittää tehdä kotitöitä ja selvittää netistä pari hyödyllistä asiaa, joiden selvittäminen on tärkeämmän palstailun takia jäänyt. Parin tarvitsemani tuotteen saatavuus ja hinta eri paikoissa pitäisi ainakin selvittää ja selvittää kännykkäliittymien hintoja kun määräaikainen sopimukseni päättyy pian.

Vierailija
36/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan majakkaliveä ja ylilautaa :D

Vierailija
37/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ruutuvihkoon valmiiksi typeriä moukka aloituksiani, jotka ikäväkyllä ei muita kiinnosta.

Vierailija
38/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt leikekirjan suosikkijutuista ja selailen sitä.

Ja mulla on ihan Aihe Vapaa -kirja. Niiltä ajoilta kun aihe oli vapaampi...

Vierailija
39/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jumppaan ja yritän pidätellä paukkuja.

Vierailija
40/40 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole leikin asia! Monelle autistille palsta on ainoa paikka maailmassa jossa he voivat kokea olevansa merkityksellisiä keksiessään mikä sana vaihdetaan pieruun.

Arvelen, että tuo ketju valitettavasti ei ole autistien tuotosta.

Moni pierukaan ei ole autistien tuotosta!

Ennemmin olisin huolissani siitä tuoksufani-ketjusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi