Miksei mies vastaa viestiin?
Tätähän jo Anna Hanski aikoinaan ihmetteli, mutta tosiaan mikset sä soita tai tekstaa?
Laitoin uudelle ihastukselle eilen alkuillasta viestiä, eikä ole vieläkään vastannut. Hiukan alkaa ihmetyttää. Sen verran intiimi viesti, että luulisi vastaavan edes jotain heti sen luettuaan.
Kommentit (6)
No minä en kauan jaksa viestiä odotella. On kyllä taatusti kiinnostuneempi minusta, kuin minä hänestä, mutta oli syy mikä tahansa, en enää viestiä odottele. Hiukan hämmentää vain. Meni kuitenkin perille, minulla viestin lähetystiedot päällä.
Itse olen niin malttamaton, että hyppisin sinun tapauksessasi jo seinille. Ehkä vaan on niin, ettei nyt nappaa...uutta kehiin!
Mies vastaa kyllä aikanaan, jos on vastatakseen, mutta älä aloita mitään tekstaripommitusta häntä kohtaan (se jos mikä karkottaa miehen kuin miehen). Odottele hetki, ja jos ei mitään kuulu, niin anna olla -miehiä riittää kyllä maailmassa! ;)
ei sitä miestä nyt enempää pysty karkottamaan. jos ei uuteenkaa viestiin vastaa, niin sit taitaa olla selvä juttu, että se ei oo kiinnostunut.
Jos teillä on ihmiselle asiaa, niin soittakaa tana! Tai älkää ainakaan ruikuttako, että miksei niihin viesteihin vastata... Tekstiviesti on ihan takuuvarma tapa luoda väärinkäsityksiä ja vääriä mielikuvia asioista, ihmisistä ja suhteista. Ja kun monilla naisilla on tapana vielä harrastaa tätä tekstiviestien syväluotausta, mikä on oikein turhuuksien turhuutta. :P
Eli nyt tekstailemaan vaan uusille vesille :)