Anoppi tivaa, miksi en ole suorittanut naisten vapaaehtoista asepalvelusta
Kun hänen tyttärensäkin on sen suorittanut. Mitä vastaisitte?
Kommentit (24)
Sehän on jo nimessä: vapaaehtoinen asepalvelus. Ei ole naiselle pakko vaan vapaaehtoinen. Onko anoppisi käsityskyvyssä jotain vikaa? Ns. yksinkertainen?
Kysy häneltä onko hän hoitanut aikoinaan velvollisuutensa toimia lottana?
Vastaisin ne syyt mitä mulla oli. Ts. silloin kun siinä iässä olin niin olin kokopäivätoiminen opiskelija sekä kävin osa-aikaisessa työssä ja myöhemmin olin raskaana sekä hoidin lapsia kotona.
Ei tällainen asia minusta kyllä anopille kuulu millään tavalla. Kuten ei myöskään mun äidilleni kuulu mun mieheni asepalvelusjutut.
No mikset ole? Kannatatko patriarkaattia?
Harva poikakaan sitä nykyään saa suoritettua, kun ovat niin lihavia, huonokuntoisia ja hermoheikkoja, että pitää lähettää maitojunalla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Harva poikakaan sitä nykyään saa suoritettua, kun ovat niin lihavia, huonokuntoisia ja hermoheikkoja, että pitää lähettää maitojunalla kotiin.
Tosi harva. Mitä nyt vaan suuri enemmistö.
Kaikkien pitäisi kieltäytyä aseista. Suomessa, Usassa, Israelissa, Palestiinassa etc..., niin loppuisi tämä pelleily.
Itse olin vankilassa aikanaan, enkä ymmärrä miksi naisetkin haluavat kantaa kivääriä ja opetella tappamaan Suomessa. Miehillähän se nyt on laissa, mutta silti voi/saa japitäisi kieltäytyä.
Pasi, sulla ei ole anoppia etkä ole nainen.
Kun ei Tylsämies naista saa, hän tekee typeriä naisviha-aloituksia
Mies lähti töihin 5.15 enkä saa enää unta. Kissa kävelee ympärillä ja päällä, otanko kahvia vai en. Mistä sais hotelliaamiaisen just nyt?
Mmmmmmm... lihapullia ja pekonia. Paistettu muna, lämmin sämpylä, hedelmäsalaattia. Kahvi ja skumppa. Maistuis
Vois olla prinssinakkejakin. Tulu mieleen ap:stä
Vierailija kirjoitti:
Kuten ap: läski, veltto ja häiriintynyt täyspaska
Ap on obeesi poju, jolla minimuna
Ei kuulu hänelle. Seuraava kysymys.