Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (230)

21/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ilman seksiä on parempaa.

Vierailija
22/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet elämästä on mennyt sairastellessa. Väärä lääkitys tai ilman lääkitystä. Erilaisia vitamiinien puutostiloja, jotka ovat tehneet väsyneeksi. Omaishoitajuus ja yksinhuoltajuus. Identiteettikriisi ja lapsuuden traumoja. 

Jokohan olisin valmis parisuhteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen olisi? Ei minua ole kukaan koskaan lähestynyt

Ketä sinä olet lähestynyt?

En ole edellinen mutta miksi pitäisi ketään lähestyä?

Vierailija
24/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen olisi? Ei minua ole kukaan koskaan lähestynyt

Ketä sinä olet lähestynyt?

Miksi mun pitäisi lähestyä ketään kun olen ihan tyytyväinen elämääni näin? Koskaan ei ole tarvinnut kieltäytyä sinkkuna olosta niin en ihan ymmärrä mitä tässä pitäisi peustella

Vierailija
25/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksikään mies ei halua laskea standardejaan näin alas.

Vierailija
26/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet elämästä on mennyt sairastellessa. Väärä lääkitys tai ilman lääkitystä. Erilaisia vitamiinien puutostiloja, jotka ovat tehneet väsyneeksi. Omaishoitajuus ja yksinhuoltajuus. Identiteettikriisi ja lapsuuden traumoja. 

Jokohan olisin valmis parisuhteeseen?

Mietin, kuinka ihanaa olisi seurustella. Jakaa arkea ja tehdä yhdessä asioita. Harrastaa seksiä. Rakastua ja rakastaa.

Vierailija
27/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA SUOMALAISET MIEHET OVAT NAISVIHAAJIA!!!

Vierailija
28/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä asuntooni. Ne vaan sotkee ja haisee. En edes tykkään niiden kullista ja palleista.

Vierailija
29/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy normaalia ja kunnollista miestä. Miesvauvoja ja juoppoja vain.

Vierailija
30/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naista. Viihdyn hyvin itsekseni en kuitenkaan ole yksinäinen. Ystäviä on ja pidämme yhteyttä. En halua lapsia.

t. VelaSinkkuMies

Vierailija
31/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua miestä asuntooni. Ne vaan sotkee ja haisee. En edes tykkään niiden kullista ja palleista.

Yhteiskunta on pilannut sinut jo teininä.

Vierailija
32/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut vastaan miestä, joka olisi pitänyt minusta tarpeeksi ja josta minä olisin pitänyt tarpeeksi.

t. Melkein 60 v.

Näin minullakin. Kumppaninhan pitäisi olla ihminen jonka kanssa sulaudut fyysiseen yhteyteen eikä hänen läheisyytensä tunnu oudolta tai inhottavalta, eli sellainen jonka kanssa haluat olla seksuaalisessa kanssakäymisessä ja haluat olla sitä usein ja säännöllisesti, haluat sen toisen ruumista kaikin tavoin ja hän myös minun ruumiistani ja minua kaikin tavoin.

Lisäksi henkisesti täytyy synkata ja olla esim. yhteneväinen huumorintaju, elämänarvot ja elintavat suurilta linjoiltaan.

Ja tietysti molemminpuolinen halu ja tahto elää yhdessä ja jakaa elämänsä toisen kanssa, olla pelkän minän sijaan ME.

Onko siis joku ihmettelyn aihe, jos kaikki maailman ihmiset eivät tuollaista ihmistä koskaan kohtaa? :D

T: ikisinkku N30 (ikisinkku eli nolla parisuhdetta takana)

Vierailija
33/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kiinnostava sellaisten miesten silmissä jollaisen kanssa parisuhdetta olisin voinut ajatella ja nämä puujalka-tyhjännauraja-suupaltti-uhoajat ei kiinnosta.

Vierailija
34/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua perustaa perhettä vaan mieluummin asun yksin. 

Vierailija
35/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas unelmoin päivittäin kikkelistä, joten ikisinkkuuteni on hieman traagista!

Vierailija
36/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Tinder on täynnä naisvihamielisiä Andrew Tate- faneja ja f-ck boita. Yritäpä sieltä löytää hyvä mies, jonka kanssa synkkaa.

Vierailija
37/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nukkua yöni rauhassa, en halua lapsia, enkä halua passata miestä vaan itseäni.

Vierailija
38/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tulla soittamaan kellojani ja antamaan tytölle patukkaa kunhan saksesi avaat.

Vierailija
39/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä pätkä on sinkkuutta takana. Leikillään katselen miehiä mm. Tinderissä, mutta kaikki yleensä lässähtää ekoihin treffeihin. Kukaan ei kiinnosta riittävästi, jokaisesta löytyy sellainen vika jonka suhteen en voi tehdä kompromissia. Voisin kyllä rakastua naiseenkin.

Vierailija
40/230 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas unelmoin päivittäin kikkelistä, joten ikisinkkuuteni on hieman traagista!

Tekokulli paljon parempi.