Nainen, miksi olet sinkku?
Kommentit (230)
Koska ei ole tullut tarpeeksi rikasta miestä valkoisella ratsulla vastaan.
En halua miestä sotkemaan elämääni. Mulla on ihana koti ja työ, joten mitä minä sillä miehellä teen kun ei seksisään kiinnosta.
Ei ole tullut vastaan miestä, joka olisi pitänyt minusta tarpeeksi ja josta minä olisin pitänyt tarpeeksi.
t. Melkein 60 v.
Vierailija kirjoitti:
En halua miestä sotkemaan elämääni. Mulla on ihana koti ja työ, joten mitä minä sillä miehellä teen kun ei seksisään kiinnosta.
Seksualisoit siis miehiä?
Koska haluan olla sinkku. Hyvin yksinkertaista. Nainen saa kyllä parisuhteen, jos haluaa.
Kukaan ei halua minua. Olen yleensä miehille näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan miestä, joka olisi pitänyt minusta tarpeeksi ja josta minä olisin pitänyt tarpeeksi.
t. Melkein 60 v.
Tuli paha mieli. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksualisoit siis miehiä?
Kyllä. Mulle heistä ole muuta tarvetta. Ehkä joku tapailusuhde voisi onnistua, jos asutaan omissa asunnoissa, mutta ei sekään innosta. Ei kiinnosta muuten vaan tapailla ketään.
Hyvä! Mulla täysin samat mielipiteet naisten suhteen.
En ole tavannut mukavaa miestä. Myös elämäntilanne ja sairastelu on estänyt tapailun.
Miksen olisi? Ei minua ole kukaan koskaan lähestynyt
Ei ole tullut vastaan sellaista miestä, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni, ja joka haluaisi minut.
Minusta sana parisuhde kuulostaa joltain kaupankäynniltä. Siksi en deittaillessa mietikään, että haluanko tuon ihmisen kanssa parisuhteeseen, vaan että haluanko jakaa hänen kanssaan elämäni, haluanko elää elämäni tuon ihmisen kanssa.
Koska haluan.
Erosin keväällä onnettomasta seksittömästä suhteesta, enkä aio koskaan enää tyytyä.
Nyt olen viimein onnellinen. Ihana oma rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaimmat on viety, keskituloinen ei kelpaa ellei ole jo valmiiksi kunnon omaisuutta.
Mitä sinä tekisit vaikka rikkaalla pihillä miehellä? Onko tällainen vaihtoehto tullut edes mieleen?
Jos ei raha hanat aukea nii käyttäköön iltaisin kättään.
Ei riitä energiaa deittailuun, eikä ole ketään kiikarissa.
Ei vaan ole tullut vastaan sellaista miestä josta tykkäisin ja joka tykkää minusta. Olisin kyllä halunnut parisuhteen, mutta ei niin että kuka tahansa kelpaa.
Ihastunut olen tälläkin hetkellä, mutta sillekin miehelle olen täysin näkymätön. Ei vaan natsaa. Ehkäpä joskus vanhana sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksen olisi? Ei minua ole kukaan koskaan lähestynyt
Ketä sinä olet lähestynyt?
En ole kiinnostunut suomalaisista miehistä. Tapailen tällä hetkellä kyllä yhtä kiinnostavaa henkilöä. Toivottavasti sinkkuuspäivät ovat hiljalleen ohi.