Mitä sellaisia asioita inhoat, joista moni tuntuu pitävän
Itselläni seuraavat
- käytännölliset, mutta rumat ratkaisut esim. Vahakangas ruokapöydällä tai teipillä korjatut lenkkarit
- pöytäliinat yleensäkin muualla kuin juhlissa tai hienossa ravintolassa valkoiset
- käytännöllinen, mutta epäesteettinen vaatetus (kuomasaappaita ei mun jalassa nähdä)
- lapsiperhe-elämä ja lasten ehdoilla meneminen
- pariskuntien illanistujaiset
- perinteiset suomalaiset kotiruoat
- koko viikon (tai kahden) ruokaostosten ronttaaminen kaupasta kerralla
- vain elämää
Kommentit (148)
-Talvilajit, himohiihdot ja luistelut pakkasessa
-Teatteri, ooppera, baletti, penkkiurheilu, kosertit, luokkaretket, museot suureksi osaksi, elokuvateatteri, kesäteatteri
-Jouluvalmistelut ja juhlapyhähulluus. Otetaan joskus vähän rauhallisemmin?
-Alkoholit ja ravintolat
-Himoshoppailu käsiveskan kanssa
-Maatilaelämä ja raataminen, ei sovi kaikkien kropalle. Muuten maaseutu hyvä juttu, siihen aikaan kun ei ole liukasta tai hyttysiä
-Mikrolla lämmittäminen
-Grillillä jonotus, en käy siellä, pitäisi olla joku poikkeustilanne
-Laivamatkat, lähimatkailu. Sen sijaan kävelyt ja tutustuminen alueeseen ok
-TV
-Kerrostaloelämä. Asun kaksiossa kyllä
-Tupakointi
- Ylimääräiset tavarat pöytätasoilla. Esim. Keittiössä kaikki kodinkoneet, leikkuulaudat, kauhat, öljyt ja mausteet pöydällä. Mielellään vielä joku pöytäliinakin tungettuna sinne näiden ja lehtikasojen sekaan.
- Jääkaapin ovessa roikkuvat paperilaput ja sälät.
Ap
Teipatut lenkkarit? Okei, mä olen aika köyhä ja mä kyllä harrastan käytännöllisiä vaatteita, ehkä osa vähän kulahtaneitakin, mutta nuo teipatut lenkkarit oli kyllä hassu esimerkki. Ei kai kukaan nyt sellaisesta erityisemmin pidä?
Sen mä kyllä tiedostan, kun esim. monet hypettää sushin syömistä, mutta mulle aiheuttaa jo pelkän hajun vuoksi inhoa. Olen varmaan sen vuoksi ihan juntti muiden mielestä. Tulinen ja paistettu ruoka on enemmän mun juttu.
Monet tuntuu myös tykkäävän urheilun katsomisesta ja etelän lämmössä lomailusta, mutta itse en keksisi mitään tylsempää kuin muiden ihmisten pallon potkimisen katsominen. Ja kuumissa turistikohteissa rannoilla löhöäminen ei kyllä nappaa myöskään. Esim. vaellus jossain vuoristomaisemissa olisi mielekkäämpää itselleni.
-urheilun seuraaminen
-suurin osa sosiaalisista illanvietosta (mitä isompi porukka, sitä tylsemmät jutut)
-rumat kotivaatteet, esim. verkkarit
-festarit (ja muutkin isot yleisötapahtumat)
En tykkää veneilystä, onneksi sillä onhan se niin kallista. Ei haittaa yhtään ne jotka tykkää siitä ja monihan on ihan hulluna mereen, mutta ei ole mun juttuni. Sama myös hevosten kanssa.
Uusien vaatteiden ostamista
Kiristäviä vaatteita
Rintaliivejä
Reality-ohjelmia
Selfiekuvaajia ja "somevaikuttajia"
Tupakointia
Mutta kaikkein eniten inhoan mainoksia!
Vierailija kirjoitti:
Teipatut lenkkarit? Okei, mä olen aika köyhä ja mä kyllä harrastan käytännöllisiä vaatteita, ehkä osa vähän kulahtaneitakin, mutta nuo teipatut lenkkarit oli kyllä hassu esimerkki. Ei kai kukaan nyt sellaisesta erityisemmin pidä?
Sen mä kyllä tiedostan, kun esim. monet hypettää sushin syömistä, mutta mulle aiheuttaa jo pelkän hajun vuoksi inhoa. Olen varmaan sen vuoksi ihan juntti muiden mielestä. Tulinen ja paistettu ruoka on enemmän mun juttu.
Monet tuntuu myös tykkäävän urheilun katsomisesta ja etelän lämmössä lomailusta, mutta itse en keksisi mitään tylsempää kuin muiden ihmisten pallon potkimisen katsominen. Ja kuumissa turistikohteissa rannoilla löhöäminen ei kyllä nappaa myöskään. Esim. vaellus jossain vuoristomaisemissa olisi mielekkäämpää itselleni.
Mä tykkään sushista, mutta kyllä naurattaa sushihypetys, kun sitä itse on syönyt 25 vuotta silloin tällöin.
Hierojalla / fys hoidossa käynti
Tosi-tv ja kaikki visailut ja tv-kilpailut, iskelmämusiikki, suomalaisittain maustamaton ruoka, tapahtumat joissa on paljon ihmisiä, ecco-kengät ja muutenkin sellainen päästä varpaisiin tylsä täti -tyyli, työpaikan juorut ja selän takana paskan jauhaminen, äklömakeat jäätelöt (ne muka hienommat), talviurheilu ja koko talvi muutenkin (ja se teennäisyys mikä liittyy siihen talvesta nauttimisesta toitottamiseen, myöntäkää nyt vaan että paskaa aikaa), huivit juhlamekon kanssa (sen nyt vaan näkee ettei se huivi ole luonteva osa pukeutumista oikein kenellekkään)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit varmaan pointin? Joidenkin mieltä lämmittää erityisesti se, että saa jonkun kursittua kokoon halvalla vaikka lopputulos olisi ruma kuin mikä.
Leipominen