Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kanssa riitaa sisustukseen liittyen

Vierailija
07.06.2024 |

Vaimon kanssa on välillä raskasta. Katsoin The Rome -sarjan pitkästä aikaa ja sen innoittamana ajattelin tilata gladiuksen kaappiin seinälle. Yhdestä pienestä miekasta semmonen riita, että uhkailtiin erolla ja ties millä.

Te joilla on +10 vuoden suhde alla, kuuluuko tän oikeasti olla tällaista? Ensimmäiset 5 vuotta oli ihan hauskaa, sitten pari vuotta muksujen ollessa taaperoita suhde oli parhaimmillaan, mutta nyt kun lapset ovat hivenen itsenäistyneet niin tuntuu, että olisin mielummin sinkkuna kuin suhteessa. Kirjaimellisesti vie vain itseltä voimavaroja, ja toinen osapuoli ei suostu ikinä keskustelemaan asiasta koska hänen mukaansa ongelmaa ei ole.

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei vaimo halunnut miekkaa seinälle?

Vierailija
2/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Et voi vaimon kotiin ripustaa yhtäkkiä veistä seinälle, jonnekin olohuoneeseen tms. Mitä jos se tippuu jonkun päälle. Jokainen nainen saa siitä sätkyn. Olisiko kummallekin oma koti helpompi lähekkäin vai kauempana, saa sisustaa miten tykkää tai omat huoneet. Joku miesluola sulle. Ellet sitten tyydy pitämään aseen laatikossa. Ei kaikki tarkoita ehkä pahalla ero sanaa, he ovat vain itkettyneitä ja ahdistuneita että miksi yhtäkkiä tuot pelottavan veitsen kotiin. Mikä sulla on? Mikä selitys tähän on. Miksi veitsi? Haluaisiko vaimo tietää mitä miehen päässä liikkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei vaimo halunnut miekkaa seinälle?

En edes saanut mitään perustelua, kuulemma mitään vi**n miekkaa ei tule tähän asuntoon. Sen sijaan itse en ole valittanut vaan maksanut puolet kaikista Vallilan matoista sisustustakkoihin, jotka omaan silmään näyttää niin geneerisiltä paskoilta että aivot huutaa "oispa värejä".

Vierailija
4/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muovilelu vai ihan kunnollinen raudasta taottu?

Vierailija
5/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla vaimo? Miksi hitossa et sen kanssa seurustele? Yhä notkut tämä sivusto?

Vierailija
6/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Et voi vaimon kotiin ripustaa yhtäkkiä veistä seinälle, jonnekin olohuoneeseen tms. Mitä jos se tippuu jonkun päälle. Jokainen nainen saa siitä sätkyn. Olisiko kummallekin oma koti helpompi lähekkäin vai kauempana, saa sisustaa miten tykkää tai omat huoneet. Joku miesluola sulle. Ellet sitten tyydy pitämään aseen laatikossa. Ei kaikki tarkoita ehkä pahalla ero sanaa, he ovat vain itkettyneitä ja ahdistuneita että miksi yhtäkkiä tuot pelottavan veitsen kotiin. Mikä sulla on? Mikä selitys tähän on. Miksi veitsi? Haluaisiko vaimo tietää mitä miehen päässä liikkuu.

Mun lapsuudenkodissa oli kolme miekkaa seinällä koko mun lapsuuteni, eikä ne sieltä mihinkään tippuneet.

Vierailija
7/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekka seinälle, oletko 12v?

Ja jos olet niin nössö ettet saa sanottua ettet pidä vaimon ehdotuksista, on se ihan sun oma häpeä. Oletko oikeasti vaan vihainen kun sun naisella on enemmän munaa kuin sulla?

Vierailija
8/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekasta viis, mutta meillä on ollut jo neljännesvuosisadan kissanhännänvetoa siitä, millainen kotimme sisustus on. Vaimo on sitä mieltä, ettei asia kuulu minulle mitenkään ja minä olen sitä mieltä, että maksaja päättää.

Niinpä meillä ei esimerkiksi edelleenkään ole olohuoneessa verhoja, vaikka on asuttu tässä jo 16 vuotta. Onneksi on sälekaihtimet. 😂

Onneksi monissa muissa asioissa on päästy vähän helpoimmin kompromissiin.

Vierailija
9/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekka ei ole se varsinainen ongelma. Ongelma on joku muu asia. Harmittomasta pikkujutusta ei reagoida isoin tuntein, joten on selvitettävä mitä kokemuksia ja ajatuksia niiden takana on.

Vierailija
10/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olet niin nössö ettet saa sanottua ettet pidä vaimon ehdotuksista, on se ihan sun oma häpeä. Oletko oikeasti vaan vihainen kun sun naisella on enemmän munaa kuin sulla?

Olisi tullut seinälle kiinnitettävään lasivitriiniin. Omasta mielestä olisi ollut näyttävä.

Vierailija
11/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap. Naiset on vähän hankalia usein, koska he ajattelevat mitä teidän vieraat ajattelee miekasta. Heikko itsetunto on sellainen. 

Tai sitten sinua manipuloidaan, sillä täyttäähän tuo jo henkisen väkivallan tunnusmerkistön. 

Minä eroaisin ja etsisin uuden naisen. Mukavat 5 vuotta on parempi kuin paska loppuelämä. 

Vierailija
12/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuudenkodissa oli kolme miekkaa seinällä koko mun lapsuuteni, eikä ne sieltä mihinkään tippuneet.

Aseet seinällä voivat pelottaa naisia. Mitä mies aikoo niillä tehdä? Humalassa varsinkin.

Vierailija
13/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet impulssishoppailee netistä mitä ihmeellisimpiä esineitä. Eikai siinä mitään, jos ei yhtään tarvitse laskea rahoja tai ajatella tilaa, mutta useimmiten olisi kiva hiukan harkita etukäteen. Ja hommautua joskus myös jostakin kamppeista eroon. Mutta on helpompi siis olla ostamatta tavaroita, joita ei oikeasti pidemmällä tähtäimellä tarvitse.

Vierailija
14/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tullut seinälle kiinnitettävään lasivitriiniin. Omasta mielestä olisi ollut näyttävä.

Entä jos se asia on vasta uusi vaimolle. Ei ole tottunut ajatukseen. Tai kumpikin haluaisi sisustaa omalla tavallaan.

Vierailija
15/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekat on ihan yleinen sisustuselementti ja voivat olla erittäin kauniita ja näyttäviä. Mun puolesta saisi kyllä laittaa miekkoja seinälle.

Vierailija
16/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseet seinällä voivat pelottaa naisia. Mitä mies aikoo niillä tehdä? Humalassa varsinkin.

Haha, meidän perheessä minä (nainen) keräilen miekkoja. Niitä on nyt kertynyt seitsemän ja kaikki ovat seinällä.

Vierailija
17/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos meille sellainen olisi ilmestynyt, en suoraan sanottuna olisi ilahtunut. Museoissa on silti kiva käydä lasivitriineissä olevia miekkoja ja muita katselemassa.

Vierailija
18/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme miekkaa hyllyn päällä, useita muita terä-aseita näkyvillä.

Miksikö?

Pidän niiden estetiikasta yhdistettynä funktionaalisuuteen, siis kauniita esineitä.

Mikä siinä on vaikeaa?

Vierailija
19/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi mulla on mies, jolla on hyvä maku eikä tosiaankaan laittaisi mitään typeriä miekkoja seinille. Ap:n junttius on saavuttanut ylimmän tason. 

Vierailija
20/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekasta viis, mutta meillä on ollut jo neljännesvuosisadan kissanhännänvetoa siitä, millainen kotimme sisustus on. Vaimo on sitä mieltä, ettei asia kuulu minulle mitenkään ja minä olen sitä mieltä, että maksaja päättää.

Niinpä meillä ei esimerkiksi edelleenkään ole olohuoneessa verhoja, vaikka on asuttu tässä jo 16 vuotta. Onneksi on sälekaihtimet. 😂

Onneksi monissa muissa asioissa on päästy vähän helpoimmin kompromissiin.

Voi v*ttu.