Mies petti työkaverin kanssa, rukoilee mua antamaan anteeksi
Annoinkin uuden mahd mutta mies jäi uudelleen kiinni yhteydenpidosta. Mentiin pariterapiaan. Miehellä tunteita ao naista kohtaan, ei halua erota vaan valitsee ns meidän perheen. On ollut ns hyvä aviomies viime kk kuitenkin kävi ilmi että on pitänyt yhteyttä ao naiseen. Ei ole ollut fyysinen suhde enää mutta kahvit silloin tällöin. Ovat samassa työpaikassa. Olen sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Mies on valehdellut ettei tää nainen ole ollut jossain tilaisuuksissa ja sitten onkin käynyt ilmi että onkin. Eli voi olla ettei fyysinen suhde ole jatkunut, henkisesti näköjään vaikea päästä irti. Itseäni eniten ottaa päähän valehtelu ja salaili. Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä neuvoksi?
Kommentit (240)
suhteesi ei koskaan enää palaa entiselleen, ainoa keino on erota...
miehesi pettää sinua jatkossakin jokainen pettäjä tekee niin...
on vain itsensä kiusaamista jäädä suhteeseen jossa ei ole todella onnellinen...
Oletko keskustellut sen naisen kanssa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta tule mitään. Mitään kahveja kuulu olla vapaa-ajalla muiden naisten kanssa. Sinun pitää laittaa rajat mitä sinulle saa tehdä.
Ihanko tosissaan jotkut ovat niin pimeitä, että ei edes kahvilla saa käydä missään julkisessa paikassa vapaa-ajalla työkaverin kanssa? Sopiiko käydä kaljoilla?
Eri asia kahdenkeskiset "päiväkahvit", olivatpa ne sitten työpaikalla tai jossakin muualla.
Kyllä. Sen jälkeen kun on ollut salasuhteessa sen työkaverin kanssa. Kaikki kanssakäyminen, mikä ei liity työn hoitamiseen, lopetetaan. Numero poistetaan kännykästä, sometilien seuraaminen lopetetaan ja kaikki viestit poistetaan.
Jos näin ei tapahdu, erot vireille.
Trolli-Pasi ja kuviteltu pettäminen imaginaariparisuhteessa.
Pasi, kukaan ei edelleenkään usko sua naiseksi.
Jätä se sika. Ei se tuosta muutu. Näen vierestä välillä noita tapauksia.
Ap, sä oot mies eikä sulla mitään suhdetta ole.
Kiltti mies kirjoitti:
Hyvä aviomies pettää naisia aina. Kyllä nainen antaa anteeksi koska mies on komea.
Äitisuhde on joskus vaikea.
Otse olisin eronnut jo ekasta kerrasta. Sä teet omat valintasi miten sua saa kohdella ja mitä parisuhteesasi sallit.
Sehän oli vaan seksiä. 10 min helpotus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun miehesi pettää sinua tulevaisuudessa takuuvarmasti, ja pilaa elämäsi sekä itsetuntosi. Ikinä, koskaan ei pidä jäädä katsella noin suurta kunnioituksen puutetta ja luottamuksen rikkomista. Sinä et ole merkinnyt hänelle yhtään mitään, ja taipumisesi kertoo tälle narsistille, että alleviivaat itse hänen ajatuksensa sinusta itsestäänselvyytenä ja mitättömyytenä. Tämä on sitä, millä tavoin nämä persoonallisuushäiriöset ajattelevat. Keskiössä on aina ja ikuisesi vain minä. Minäminäminäminäminä.
Pettäminen on niin yleistä, että kaikki pettäjät eivät voi mitenkään olla narsisteja.
Ap: kunnioita itseäsi, aseta rajat, älä ole kynnysmatto. Miehesi ei ole enää sitoutunut suhun, hänen sydämensä on jo muualla. Anna hänen mennä
Muuten oikein hyvä, paitsi miehellä ei ole sydäntä joka olisi *muualla*. Eikä sielua. On vain
pimeä tyhjyys ja pahuus manifestoituneena kuvottavassa ruhossa.
On se jännä miten naiset aina valitsevat nuo miehet
Tai nuo miehet valitsevat naisen, vaikka eivät lainkaan halua elää parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun miehesi pettää sinua tulevaisuudessa takuuvarmasti, ja pilaa elämäsi sekä itsetuntosi. Ikinä, koskaan ei pidä jäädä katsella noin suurta kunnioituksen puutetta ja luottamuksen rikkomista. Sinä et ole merkinnyt hänelle yhtään mitään, ja taipumisesi kertoo tälle narsistille, että alleviivaat itse hänen ajatuksensa sinusta itsestäänselvyytenä ja mitättömyytenä. Tämä on sitä, millä tavoin nämä persoonallisuushäiriöset ajattelevat. Keskiössä on aina ja ikuisesi vain minä. Minäminäminäminäminä.
Pettäminen on niin yleistä, että kaikki pettäjät eivät voi mitenkään olla narsisteja.
Ap: kunnioita itseäsi, aseta rajat, älä ole kynnysmatto. Miehesi ei ole enää sitoutunut suhun, hänen sydämensä on jo muualla. Anna hänen mennä
Muuten oikein hyvä, paitsi miehellä ei ole sydäntä joka olisi *muualla*. Eikä sielua. On vain
Narsismia ja psykopatiaa on vaikea havaita jos itse tulee normaalin ja hyvän kasvatuksen ja taustan oloista. Ei voi edes tajuta, kuinka kuvottava, paha ja epäonnistunut sekä tuhoava voi ihmisluonto olla. Toisen kivusta ja satuttamisesta nauttiva ja voimansa ammentava.
Narsismi ja psykopatia ovat yleisempiä naisten keskuudessa, aivan kuten muutkin mielen sairaudet.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai nuo miehet valitsevat naisen, vaikka eivät lainkaan halua elää parisuhteessa.
ap on miehelle pelkkä kodinhoitokone johon voi välillä tyhjentää tarpeensa, jos ei ole just parempaa tarjolla.
Ja sinä uskot, että fyysistä ei ole! Jo se, että valehdellut ettei ko. nainen ole ollut tietyissä tilaisuuksissa, kertoo kaiken.
Minun luonteella ei annettaisi anteeksi pettämistä. Meidän liitto on vakaa, eikä siinä ole mustasukkaisuutta. Olisin äärimmäisen loukkaantunut ja pettynyt mieheeni, en pystyisi jatkamaan avioliittoa edes lasten vuoksi. Terapiaan joutuisin, yksin.
Sinun kannattaa miettiä kuinka onnellinen olet ollut parisuhteeseesi viimeiset pari vuotta. Jos olet ollut tyytyväinen siihen, niin onni jatkukoon.
Toisaalta jos itse olet ollut tyytymätön, niin ongelmat eivät ratkea toisen osapuolen ihmissuhteiden muutoksilla. Tässä tapauksessa sinulla on aito parisuhdeongelma josta toinen on jo hakenut apua ulkopuolelta. Miksi edes jatkaa yhdessäoloa?
Noh, taloudellisesti ero tuo uusia haasteita, koska elintaso laskee. Jos elintaso määrittää sinun onnellisuuden, niin jälleen onni jatkukoon.
Laske yhteen yhtälön eri puolet ja tee itse oma päätöksesi.
Ennuste on valitettavasti tosi huono, kun välittömästi jää uudestaan kiinni valehtelemisesta. Ei terapiakaan auta siihen, jos puoliso on epärehellinen. Rikot itsesi, jos jäät suhteeseen, missä sinua ei lainkaan kunnioiteta. Jos lapset ovat pieniä, niin tilanne on tietysti hankala.
Käy itseksesi terapiassa ja pane ero vireille. Älä selvittele enää asiaa miehen kanssa lainkaan tai siis noin itse tekisin. Kyllä kaikki tästä selviää ja muuttuu paremmaksi. Jos mies on hyvä isä, yhteishuoltajuus on hyvä juttu. Pääset eroon epäilyksistä mieheen liittyen ja itsetuntosi palautuu vähitellen. Kroonisen pettäjän ja valehtelijan kanssa vain tuhoaa itsensä, muunlaisiakin miehiä on olemassa. Ei kannata tyytyä.
No niin just.
Se mies haluaa roikkua avioliitossa koska ei ole varma siitä toisesta naisesta.
Tuo tulee jatkumaan niin kauan kun sinä annat anteeksi, naiset vaan välillä vaihtuu. Se on ihan varma että mies ei itse tuosta mihinkään muutu eikä oma-aloitteisesti tule eroamaan.
Nämä on näitä sankareita joilla aina on jotain peliä jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on tainnut olla pahasti puutteessa avioliiton aikana.
Entä otitko loppuun asti suihin ja nielit? Oliko teillä peppuseksiä ja hieroitko miehesi eturauhasta?
Mies on rakastunut siihen toiseen naiseen, mutta nainen ei välttämättä haluakaan pysyvää suhdetta. Siksi mies haluaa jatkaa avioliittoa, mutta tulee kyllä pettämään jatkossakin.
Mitään hyvää tuossa ei sinulle vaimona ole tiedossa, valitettavasti. Ala rakentaa omaa elämääsi äläkä syytä itseäsi, jotkut miehet vain ovat tuollaisia.
Hyvä aviomies pettää naisia aina. Kyllä nainen antaa anteeksi koska mies on komea.