Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti työkaverin kanssa, rukoilee mua antamaan anteeksi

Vierailija
07.10.2023 |

Annoinkin uuden mahd mutta mies jäi uudelleen kiinni yhteydenpidosta. Mentiin pariterapiaan. Miehellä tunteita ao naista kohtaan, ei halua erota vaan valitsee ns meidän perheen. On ollut ns hyvä aviomies viime kk kuitenkin kävi ilmi että on pitänyt yhteyttä ao naiseen. Ei ole ollut fyysinen suhde enää mutta kahvit silloin tällöin. Ovat samassa työpaikassa. Olen sekaisin enkä tiedä mitä tehdä. Mies on valehdellut ettei tää nainen ole ollut jossain tilaisuuksissa ja sitten onkin käynyt ilmi että onkin. Eli voi olla ettei fyysinen suhde ole jatkunut, henkisesti näköjään vaikea päästä irti. Itseäni eniten ottaa päähän valehtelu ja salaili. Onko muilla samoja kokemuksia? Mikä neuvoksi?

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä mun kanssa kaikki toimii, koti, lapset,sukulaiset jne..

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sussa roikkuu kun kuitenkin giggelson vetää uutta pimatsua kohti?

Niin, toimii kaikki muu paitsi giggelssonhommat joten sitä haetaan muualta...

Vierailija
82/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vaan seksiä. 10 min helpotus!

Pettäminen on mielestäni valehtelua . Sinustako Ok pimittää ja valehdella suhteessa ? Jos on yhteen ihmiseen kykenemätön sitoutumaan , niin etsiköön kumppanin joka suostuu avoimeen suhteeseen joka välitä tautiriskeistä sun muista .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki valintansa, kun lähti moloaan uittamaan.

K.o. tilanteessa pakkaisin saman tien tavarani, hakisin vuokra-asuntoa ja lähtisin hotelliin tai läheisen luokse asumaan siksi aikaa kunnes asunto löytyy. Omalle lapselleni en antaisi esimerkkiä, että minua saa kohdella suhteessa miten tahtoo, eikä tunteistani tarvi välittää. Lapsi oppii arvostamaan itseään ja asettamaan rajoja, kun näkee vanhempiensa toimivan samoin.

Vierailija
84/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitäisi varmaan saada olla vaimo, tyttöystävä, seksisuhde ja salasuhde jne, mutta ei se kyllä vaan niin mene...

Monesti on vielä niin, että tämmöiset miehet on itse aivan sairaalloisen mustasukkaisia kumppanistaan, ja toista epäillään sitten kyllä kaiken aikaa milloin mistäkin "pettämisestä".

Mies tuskin tulee muuttumaan. Nyt on tärkeää miettiä, mitä itse elämältä haluat ja mitkä on asialle ne omat rajat. Vaikea kuvitella, että nykytilanteessasi voisit olla mitenkään aidosti onnellinen. Aitoa onneakin on silti olemassa, ja suosittelisin tavoittelemaan sitä.

Vierailija
85/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe muuta vaihtoehtoa kuin ero. Ei arvosta eikä rakasta sinua tarpeeksi ja valehtelee. En pystyisi jatkamaan suhdetta.

Vierailija
86/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vaan seksiä. 10 min helpotus!

Pettäminen on mielestäni valehtelua . Sinustako Ok pimittää ja valehdella suhteessa ? Jos on yhteen ihmiseen kykenemätön sitoutumaan , niin etsiköön kumppanin joka suostuu avoimeen suhteeseen joka välitä tautiriskeistä sun muista .

85% lapsista on ns. käenpoikasia ja naiset täällä tarjoavat ratkaisuksi miehille vasektomiaa.

Naisten ei kannattais puhua pettämisestä.

Vierailija
87/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä riitätkö jatkossa hänelle vai avaatteko suhteen niin voit ottaa rakastajan . Luottamuksen menettäminen on aika paha juttu , vaikea rakentaa uudestaan .

Mitä tuon kysyminen auttaa, ja miksi aloittajan pitäisi luottaa saamaansa vastaukseen? Mieshän on VALEHTELIJA. Voi hyvin valehdella vastauksen tuohonkin kysymykseen, sanoo sen mitä ap haluaa kuulla. Tuohon mieheen ei voi luottaa.

Vierailija
88/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sentään pyytää anteeksi. Exäni jäi kiinni pettämisestä, niin ei kertaakaan pyytänyt anteeksi. Jätin hänet, ehkä oisin voinut antaa uuden mahiksen jos ois pyytänyt anteeksi edes ja pahoitellut. Narsisti mikä narsisti.

Vierailija
89/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sentään pyytää anteeksi. Exäni jäi kiinni pettämisestä, niin ei kertaakaan pyytänyt anteeksi. Jätin hänet, ehkä oisin voinut antaa uuden mahiksen jos ois pyytänyt anteeksi edes ja pahoitellut. Narsisti mikä narsisti.

Itse olet narsisti etkä rakastanut miestäsi koska noin helposti hänet jätit.

Vierailija
90/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miten pariterapia auttaisi siihen, että mies on itsekäs, ei pysty kontrolloimaan impulssejaan ja himoissaan menee työkaverinsa kanssa sänkyyn. Sivusta.

Pariterapian tarkoitus ei ole väkisin pitää pariskunta yhdessä vaan aukaista suhteen solmut ja samalla selviää toisen todellinen luonne. Terapia auttaa myös eroamisessa kun toinen osapuoli tajuaa rakastaneensa itsekästä pettäjää.

Vierailija
91/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni ja neuvoni on, että juokse. Sian kanssa oleminen vain hajottaa sinut pidemmän päälle.

Vierailija
92/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kumppanisi käy vieraissa. Sinähän se vain rakastat ja rakastat :D

Vierailija
93/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pitäisi varmaan saada olla vaimo, tyttöystävä, seksisuhde ja salasuhde jne, mutta ei se kyllä vaan niin mene...

Monesti on vielä niin, että tämmöiset miehet on itse aivan sairaalloisen mustasukkaisia kumppanistaan, ja toista epäillään sitten kyllä kaiken aikaa milloin mistäkin "pettämisestä".

Mies tuskin tulee muuttumaan. Nyt on tärkeää miettiä, mitä itse elämältä haluat ja mitkä on asialle ne omat rajat. Vaikea kuvitella, että nykytilanteessasi voisit olla mitenkään aidosti onnellinen. Aitoa onneakin on silti olemassa, ja suosittelisin tavoittelemaan sitä.

Miksi se ei niin menisi? Se on miehen tavoite että on monia naisia. Naisen tavoite on olla ainoastaan yhden,, parhaimman miehen kanssa. Miksi pitäisi mennä naisten ehdoilla?

Vierailija
94/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kumppanisi käy vieraissa. Sinähän se vain rakastat ja rakastat :D

Miksi niin toivot? Vaimoni on pettänyt minua monta vuotta sitten pari kertaa muttei se voi rakkautta poistaa enkä siihen terapiaa tarvinnut. Ollaan edelleen yhdessä.

Vierailija
95/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta tule mitään. Mitään kahveja kuulu olla vapaa-ajalla muiden naisten kanssa. Sinun pitää laittaa rajat mitä sinulle saa tehdä.

Äijä vois aluksi lopettaa kahvinjuonnin? Pitävät sinua pilkkanaan. Pistä ukko vastuuseen ja kysele millä mielellä keskustelevat perheestänne. Uusi äitipuoli lapsille? Tässäpä kiitos kaikestä työstäsi vuosien ajan. Näytä tunteesi.

Viha.

Vierailija
96/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyvä työkaveri kun antaa pillua helposti varatulle miehelle. Olisipa miullakin tuollaisia työkavereita niin ei olisi töissä niin tylsää. Nainen tietenkin antaa anteeksi vaikka miehesi pettää 10 kertaa.

Vierailija
97/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä antaa sille miehelle anteeksi jos se sitä pyytää, mutta ei mies muuten enää tarvitse nurkissaan katsella. Mies on jo tiensä valinnut eikä aio muuttua. Se vaan yrittää jatkaa sun vedättämistä, kun olet hyväksi kodinhoitajaksi todettu. Mies on voinut pettää jo aiemminkin, mutta jäänyt kiinni vasta tästä suhteesta.

Onko tuo työkaverinainen naimisissa tahollaan? Onko sulla tietoa mitä mies on mahtanut valehdella sille teidän avioliiton tilasta?

Vierailija
98/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiassa pitää olla ehdoton oman ja lasten hyvinvoinnin vuoksi. Kenkää pettäjille.

Ero pettäjästä on hyvinvointiteko.

Vierailija
99/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän homma ole taputeltu. Vanhan lämmittämisellä ei tule kuin parempaa keittoa, ihmissuhteisiin ei taida oikein päteä sama resepti.

Viimeinen vaihtoehto olisi miehen vaihtaa työpaikkaa ja irrottautua kerta kaikkiaan koko vosusta (juu, sitä se on, kun ihan varmasti tietää, että miehellä on perhe, ja mies on sika) jos sen siis haluat pitää ja pysyä yhdessä.

On kuin huumetta roikottaisit nistin nenän edessä, jos saavat edelleen olla kosketuksissa, vaikka olisikin hässiminen loppunut. Ja ei se sieltä sen päästä ihan heti lähde. Lopputulema on, että epäilet sitä 24/7 ja tulet itse hulluksi. Sun aika menee hukkaan, mitä jos taistelet ihan turhaan suhteesi puolesta...

Siis tuohan ei yhteen naiseen jää. Nuo *ihmiset* eivät ole koskaan luotettavia. Minusta on noin ylipäätään käsittämätöntä, että heillä jos joillakin on ydinperhepakkomielteitä, ja aivan tunnoton kyky pettää muka-rakkaansa täysin. Hirvittäviä, kuvottavia olentoja.

Nämä ovat paatuneita oksettavia ihmisenmuotoisia kuoria.

Vierailija
100/240 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31