Naapuri oli ostanut datsika duksterin. Räkätimme kahden muun naapurin kanssa rämänaurua yhteen huutoon
Minulla on Volvo Polestar, toisella naapurilla Tesla S ja kolmannella Porsche Taycan.
Kommentit (63)
Mitä väliä mikä auto? Kunhan toimii.
Minulla on vanha Simca ja olen siihen tyytyväinen.
Duster pirun hyvä kärry. Ajoin sillä ulkomailla yli 3000km ja hyväksi havaittiin.
Pasi on potkittu pois Ylilaudalta. Muuttui maksulliseksi. Pasia oikeasti itkettää.
Mä näin tänään bussipysäkillä aineissa olevan miehen, joka nauroi huutonaurua katsellessaan lätäkössä olevaa harakkaa. Samaan aikaan tuli sääli ja kateus. Milloin mulla on ollut noin hauskaa.
Sama sääli ja kateus tuli tästäkin aloituksesta.
Se parhaiten nauraa, joka velat ja pankkitilin saldon yhteen laskettuaan nauraa.
Mää jollain perverssillä tavalla hieman tykkään tämän kaltasista trollerssoneista.
Vaikka jokainen näkee sadan kilsan päähän, että nyt ollaan trollessonien pohjalaarimatskussa, niin siti se menee yllättävän monilla tunteisiin ;)
Aika köyhää kun aloittajalla on vanha viritetty Volvo eikä varsinainen Polestar. Kuka muuten kehtaa ajaa Teslalla ja samalla pönkittää Muskin henkilökulttia? Onko hienoa kun oma esikuva naureskelee Ukrainassa tapahtuvalle kansanmurhalle ja on mielin kielin nuoleskelemassa Putinin tapaisia verenhimoisia diktaattoreita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nauratti? Ja miten ihmeessä te tiedätte, millä autolla kukakin ajaa? Mä en edelleenkään tunnista edes ystävieni autoja, jos tulevat vastaan. Osaa edes väriä sanoa. Kun ei vaan kiinnosta yhtään, se auto.
Se oli niin säälittävän näköinen ja se auto pörisi jotenkin hiirimäisesti.
Ap
Oletko varma ettei se pörinä tullut sinun housujesi takasauman alta?
No sehän se olikin! Ilmankos takasauma on aina ruosteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se parhaiten nauraa, joka velat ja pankkitilin saldon yhteen laskettuaan nauraa.
Se parhaiten nauraa joka pakkasessa hyytynyttä Teslaa polttomoottoriautollaan hinaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin tänään bussipysäkillä aineissa olevan miehen, joka nauroi huutonaurua katsellessaan lätäkössä olevaa harakkaa. Samaan aikaan tuli sääli ja kateus. Milloin mulla on ollut noin hauskaa.
Sama sääli ja kateus tuli tästäkin aloituksesta.
Minun kotikaupungissani pyöri aikoinaan sellainen spurgu joka nauroi aina kovaan ääneen sellaista räkättävää naurua. Joskus sitä teininä kännispäissämme uskaltauduimme jututtamaan ja mies sanoi että hänen elämässään kaikki on niin päin helvettiä että hän koittaa kevittää tuskaansa nauramalla väkisin. Lopulta tuo ukkeli ei enää jaksanut ja päästi itse itsensä päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan Volvo Polestar :D
Mulla onkin Nissan Toyota ;)
Mullapa onkin Porchen Ferrari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se parhaiten nauraa joka pakkasessa hyytynyttä Teslaa polttomoottoriautollaan hinaa.
Se parhaiten nauraa joka ovenkahvoja ja latausluukkua hiustenkuivaajalla sulattelee.
Vierailija kirjoitti:
Datsika duksteri🤣
Pystyimuri, jolla voi myös pestä lattiat.
Varma tieto.
Oletko varma ettei se pörinä tullut sinun housujesi takasauman alta?