Naapuri oli ostanut datsika duksterin. Räkätimme kahden muun naapurin kanssa rämänaurua yhteen huutoon
Minulla on Volvo Polestar, toisella naapurilla Tesla S ja kolmannella Porsche Taycan.
Kommentit (63)
Mun naapuri osti juuri Citroenin AMIn.
Olen katsonut sitä kateellisena. Oiva cityauto.
Olisi minunkin pitänyt.
Naapuris on varakas kun jatkuvasti ostaa uuden auton ja AP on ilmeisesti hyeena.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettette kuitenkaan ulvoneet.
No kyllä siinä oli kaikennäköstä. Teslamies meinasi tukehtua nauruunsa.
Ap
Kuulin oikeasti kerran kun naapurissa nauroi kaksi, kun täältä kuului ääntä, eikä kovaa. Pienet äänetkin tuntuvat kantavan naapuriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ylihintaisen leluauton omistajana ei kannattaisi kauheasti naureskella.
Taitaa naapuri huutonauraa teillä kun hänen Dacia on oma, teidän patterilelut rahoitusyhtiön :D
Miksi se nauratti? Ja miten ihmeessä te tiedätte, millä autolla kukakin ajaa? Mä en edelleenkään tunnista edes ystävieni autoja, jos tulevat vastaan. Osaa edes väriä sanoa. Kun ei vaan kiinnosta yhtään, se auto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se nauratti? Ja miten ihmeessä te tiedätte, millä autolla kukakin ajaa? Mä en edelleenkään tunnista edes ystävieni autoja, jos tulevat vastaan. Osaa edes väriä sanoa. Kun ei vaan kiinnosta yhtään, se auto.
Se oli niin säälittävän näköinen ja se auto pörisi jotenkin hiirimäisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minua oikeasti säälittää Teslamiehet ja muut satojen kilojen painoista akkua autoissaan kuskaavat. Suututtaakin, koska tieverkostomme ei tule kestämään tuota hölmöläisten touhua.
Naurettiin just yks päivä sun Vulvalle.