Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Miten määritellään huppari? Mielestäni se on lähinnä "collegekangasta" oleva paksuhko, hupullinen vaate, max. vyötärömittainen, jossa yleensä taskut. Minulla ei ole ainuttakaan sellaista, mutta teinityttärellä ja miehelläni kyllä. Itselläni on kyllä vetoketjullisia, hupullisia takkeja, jotka muuten kuten edellä mainitut. Lasketaanko nekin siis huppareiksi? Lisäksi on kaksi hupparimekkoa, selkeästi pidempää siis. Sivistäkää nyt tyhmää, please!
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään huppari? Mielestäni se on lähinnä "collegekangasta" oleva paksuhko, hupullinen vaate, max. vyötärömittainen, jossa yleensä taskut. Minulla ei ole ainuttakaan sellaista, mutta teinityttärellä ja miehelläni kyllä. Itselläni on kyllä vetoketjullisia, hupullisia takkeja, jotka muuten kuten edellä mainitut. Lasketaanko nekin siis huppareiksi? Lisäksi on kaksi hupparimekkoa, selkeästi pidempää siis. Sivistäkää nyt tyhmää, please!
Olis hauska nähdä sun miehen päällä tuo vyötärömittainen (tai lyhyempi!) huppari.
Vierailija kirjoitti:
Tauski ja Danny käyttävät hupparia. Ja heidän lisäkseen teinikakarat.
Kyllä vaan. Olen v. 1961 syntynyt nainen ja jo lapsuudessani oli huppareita. Kivoja uutuuksia vetskarilla tai ilman. Nykyäänkin ulkoillessa kätsä vaate. Ette te nuoret pikkuset ole koko maailmaa keksineet :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan. Olen v. 1961 syntynyt nainen ja jo lapsuudessani oli huppareita. Kivoja uutuuksia vetskarilla tai ilman. Nykyäänkin ulkoillessa kätsä vaate. Ette te nuoret pikkuset ole koko maailmaa keksineet :DDDD
Lisään vielä, että lapsuudessani ei ollut puolukoita tai lihavia lapsia kuin jotkut parantumattomasti sairaat. Eräästä lihavasta lapsesta sanottiin totena, että hänellä on elefanttitauti. Ilkeitä haukkujia.
Vieläkin olen hoikka, kuten koko ikäni, joten huppari pukee minua oikein hyvin.
Itse pukeudun ainoastaan pukuun, monokkeliin ja knalliin. Kaikki muu vaatetus on sisäsiittoisten junttien muotia.
Huppua on käytetty tuhansia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle 62 v. naiselta sivistystä. Aito huppari ei suinkaan ole max. vyötärölle ylettyvä vaan puoleen väliin lantiota. Niitä on myös eri paksuisista kankaista, ei välttämättä college kankaasta. Nyt on tullut myyntiin tosiaan hupparimekkoja. Itse vaan olen niin pitkä, että minulle ne olisivat outoja kaapuja puoleen reiteen. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun ainoastaan pukuun, monokkeliin ja knalliin. Kaikki muu vaatetus on sisäsiittoisten junttien muotia.
Haista sinä britti hevoseni perce!
Vanhentunut kysymys. 1990-luvulla järkytyttiin kuvista, joissa esiintyi huppariin sonnustautunut atk-tieteen prohvessori Jenkkilästä.
Ap ilmeisesti kököttää erakkona korpimökissä. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa kun elää pää omassa per ceessään.
Lämmin vaate, ikiaikainen vieläpä. Jo muinaiset kreikkalaiset, mutta myös viikingit sitä käyttivät. Mutta ap olis ehkä hyötynyt enemmän kypärästä.
Ollaan miehen kans 50 vee ja käytetään huppareita. Revi siitä, pussss ;)
KalottiLakkiUkko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se villakangas tai stressitakki ole ainoa vaihtoehto
Kyllä käytän. Hupparia,farkkuja ja maihareita.
T. 45v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle 62 v. naiselta sivistystä. Aito huppari ei suinkaan ole max. vyötärölle ylettyvä vaan puoleen väliin lantiota. Niitä on myös eri paksuisista kankaista, ei välttämättä college kankaasta. Nyt on tullut myyntiin tosiaan hupparimekkoja. Itse vaan olen niin pitkä, että minulle ne olisivat outoja kaapuja puoleen reiteen. Ole hyvä.
Laitoin tosiaan ton väärin, tarkoitin kyllä max. lantiomittaista, kuten miehelläni, tyttärelläni noita lyhyempiäkin. Onko ne mun hupulliset, vetoketjulliset siis nyt kans huppareita, vai ei?
Mulla on lähes aina huppari päällä ja töissäkin vakiovaate. Ihmisten edessä luennoin päivittäin. En kauheesti muita paitoja edes omista.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuitton hoodie minulla usein käytössä
Ei se logo tee hupparistasi yhtään tyylikkäämpää.
on ne aika tyylikkäitä, jos osaa pukeutua
Vierailija kirjoitti:
Nuorison saa vääntelehtiä siitä, että mitä kehtaa käyttää. Mua ei kehtaamiset rajoita, käytän mitä tykkään ja mikä on mukavaa päällä ja vielä käytännöllistäkin.
Näin on. Musta huppari, mustat kengät ja housut, musta tuubihuivi... Nopea nykäistä huppa päähän ja huivi nassulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että lapsuudessani ei ollut puolukoita tai lihavia lapsia kuin jotkut parantumattomasti sairaat. Eräästä lihavasta lapsesta sanottiin totena, että hänellä on elefanttitauti. Ilkeitä haukkujia.
Vieläkin olen hoikka, kuten koko ikäni, joten huppari pukee minua oikein hyvin.
En tiedä miten puolukat tähän liittyvät, tai missä olet asunut jos ei ole ollut puolukoita. Omassa lapsuudessani niitä oli kyllä ihan kouluruoassakin ajoittain hillon muodossa, tai raasteen seassa.
Kyllä käytän huppareita muiden vaatteiden ohella. N52