Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Onko oikeasti aikuisia jotka käyttää hupparia?
Sehän on lasten ja teinien vaate.
Kommentit (267)
Nainen 63v ja käytän huppareita ja farkkuja, koska sopivat hoikalle kropalleni. Toisten mielipiteet ei vaikuta pukeutumiseeni millään tavalla.
Yhyy yhyy mulla on aina kumisaappaat ja loukkaannun tulisesti jos joku pitää niitä tyylittöminä yhyy yhyy minua ei saa pitää tyylittömänä minäminäminä tulen tänne puolustelemaan vaatevalintojani pöyristyneenä siitä että joku kehtaa olla eri mieltä
Tämä ketju kertoo kaiken olennaisen huppaväestä ja siitä miksi maailma on pilalla
Toisten mielipiteet ei vaikuta pukeutumiseeni millään tavalla - Kuitenkin vaikuttaa sen verran, että pitää tulla pukeutmistaan tänne puolustelemaan ja perustelemaan. Eli vaikuttaa ja paljon!
Ps. Hoikka kroppa on sellastanmummokieltä että hyytävän näköinen varmaan olet hupparissasi kun kilpikonnamainen ryppypää kurkistaa reiästä 🤣
Etkö sinä tosiaan koskaan käy ulkona niin, että näkisit ihmisiä? Vai onko sinulla niin huono näkö, että et ole nähnyt missään hupparia käyttäviä aikuisia?
Joka päivä, jos ei ole villapaitakeli. Töissä ja kotona.
Se on kieltämättä tyylitön vaate, mutta käytössä mukava. Kuten trikoot, tuulipuku yms. suomalaisten yleisesti käyttämät vaatteet.
Niille, jotka sanoo että miten voi töissä olla hupparissa ja tosi tyylitöntä. Töitä on erilaisia. Minä työskentelen ongelmanuorten, joilla on auktoriteettiongelma kanssa. Mitä lottoatte kertooko ne mulle ongelmistaan ja pitää ihmisenä joka voi tajuta niitä, jos mulla on joku siisti business jakkupuku/bleiseri vai farkut ja huppari. Kumpi on semmonen vaatetus, että ne jo valmiiksi määräilevä aikuisia inhoavat nuoret ei ala mun kans yhtään millekään?
Vierailija kirjoitti:
Nainen 63v ja käytän huppareita ja farkkuja, koska sopivat hoikalle kropalleni. Toisten mielipiteet ei vaikuta pukeutumiseeni millään tavalla.
Aika hoikka saakin olla jos ei halua esitellä roikkuvia tissejään, hupparissa korostuu rintamus.
Kyllä! Ei mulla taida muita pitkähihaisia ollakaan 😃
Ja onhan meillä joka kesä työhupparitkin ihan kaikilla 🤩
LOL ja mikäköhän laki sen määrää miten ihmisen pitää pukeutua missäkin iässä XD
IHMISTEN KEKSIMIÄ SÄÄNTÖJÄ
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy mulla on aina kumisaappaat ja loukkaannun tulisesti jos joku pitää niitä tyylittöminä yhyy yhyy minua ei saa pitää tyylittömänä minäminäminä tulen tänne puolustelemaan vaatevalintojani pöyristyneenä siitä että joku kehtaa olla eri mieltä
Tämä ketju kertoo kaiken olennaisen huppaväestä ja siitä miksi maailma on pilalla
Hölmöt ilmoittavat sivukaupalla anonyymipalstalla, että juuri minä olen 52 v. nainen, joka käyttää hupparia.
Minun yli seitsenkymppiset isovanhemmatkin käyttävät huppareita. Mitä ihmeellistä siinä on, ihan normaali vaate ja kätevä ulkoillessa.
Olipa typerä aloitus!
MITÄ se kellekään kuuluu ja näkyy, mitä pitää päällään!
Kätevä asu, lämmin ja mukava!
Meneppä AP itseesi ja vaihda tissinapapaita kunnon vaatteeseen!
Minä en käytä muulloin kun kotona tai urheillessa, kuten en muitakaan vaatteita, jota miellän kuuluvan koti- tai treenivaatekategoriaan. Olo olisi liian nuhjuinen jossain collegeasussa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä muulloin kun kotona tai urheillessa, kuten en muitakaan vaatteita, jota miellän kuuluvan koti- tai treenivaatekategoriaan. Olo olisi liian nuhjuinen jossain collegeasussa.
Ap
Vahingossa allekirjotin ap, kun piti laittaa N42 :D En siis ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Noloo. Nelikymppine ei näytä nuorekkaalta vaikka olis neljä hupparii päällekkäin ja tutti suussa
Parempi niin kuin kakskymppinen jolla persus valuu polvissa ja vyöt'röllä näkyy masinos "kani"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolouden huippu ovat nämä jo kolme-nelikymppiset miehet jotka kulkevat hupparissa ja verkkareissa niin että se hiton huppu on vielä päässä. Ei voi olla tyhmempää näkyä kuin mies hupparin huppu päässä.
Mitä noloa siinä on, jos suojaa niskaansa ja päätään? Sillä hupulla on ihan funktio.
N54
Estää huumevelkojen perijöitä ja vartijoita tunnistamasta narkkaria.
Minä käytän.
Paras yläosa
Rento ja lämmin.
Olen sporttinen nainen ja ikää 41v.
Toki hupparini ovat siistejä, eikä sellaisia kulahtaneita mitä näkee erityisesti miehillä.
Lempivaatteeni, se on niin kätevä. Jos tulee kylmä ni laittaa kiinni, jos kuuma niin avaa vetskarin. Käytän välillä töissänikin ;)
ope
Itse tykkään ettei tuule tai sada niskaan. Huppu on paidassa tai takissa ihan käytännön syistä. Mielummin kuljen hupparissa kuin bleiserissä kun tuulee. Lisäksi kun hupun pistää päähän, se ei latista hiuksia samalla tavalla kuin pipo. Se on sitten kurjaa jos se näyttää pahalle, sen asian kanssa vaan täytyy katsojan oppia elämään.